15x op snake's map brawlen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Weet je misschien ook hoe je Snake uitspeelt?
Ja die manier is het makkelijkst.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
15x op snake's map brawlen.
En snake is kut
Die ja. We hadden het ook al gevonden op google.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:19 schreef Jesse_ het volgende:
80240 ofzo zeker ;p
een van jullie moet zn router fixen gok ik
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:55 schreef Kriegel het volgende:
Leuk idee van Nintendo hè, die friendcodes?
Het enige toffe aan inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:16 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
![]()
Morgen maar eventjes Snake vrijspelen, zijn smash ball attack zag er wel chill uit.
Ik heb ze alle 41 al op hard uitgespeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef Jesse_ het volgende:
arg event 34 haal ik maar niet
quote:Nieuws: Brawl krijgt mogelijk vervolg
Door Joni Philips op 06-07-2008 om 10:21 Bron: Aussie-Nintendo
Nintendo lanceerde recent Super Smash Bros. Brawl, een spel dat drie jaar ontwikkeling en verschillende ontwikkelstudio's nodig had.
Producer Masahiro Sakurai vertelt in het Official Nintendo Magazine dat Super Smash Bros. Brawl mogelijk een vervolg nodig heeft. Super Smash Bros. Brawl werd origineel ontworpen als laatste deel in de serie, net als zijn voorgangers. Hij wil echter wel een vervolg maken. Sakurai is echter redelijk snel gestopt met het toevoegen van nieuwe features aan de game.
Daarna heeft men anderhalf jaar gespendeerd aan het toevoegen of schrappen van features. Men heeft enkele mooie concepten geschrapt omdat men te weinig tijd had. De game had bijvoorbeeld een pak meer personages. Sakurai mag echter niet vertellen welke personages geschrapt zijn. Sakurai wil echter een volwaardig vervolg, het simpelweg toevoegen van personages is niet goed genoeg. Hij moet een nieuwe aanpak bedenken.
Moet nu nog drie op hardquote:
Ja inderdaad, ik moest met hem spelen in de singleplayer --> KUT!!quote:
Je moet eens springen, en dan bij zegmaar die 2e sprong, tegelijk PK fire doen. Dan vlieg je 3 keer zo hoog als normaal. Alleen heb je hier niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef GGMM het volgende:
Lucas is vanaf nu ook een van m'n mains
Thnx, ik zal het eens proberen. Handig als recovery jaquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Je moet eens springen, en dan bij zegmaar die 2e sprong, tegelijk PK fire doen. Dan vlieg je 3 keer zo hoog als normaal. Alleen heb je hier niet zo heel veel aan.
Ook kan hij zichzelf zijwaarts afvuren, door in de lucht pk fire en daarna onder B te doen. Handig als je net ver bent weggeslagen.
het handigste is om die met zen 2e te doen alleen is erg pittig is me 1 x gelukt maar doe het voortaan met zen 2e:Pquote:
Volgens mij moet je er later zelfs 10 afmeppen, succesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:51 schreef mangamusicfan het volgende:
heeft iemand de opdracht van crual brawl al voltooid?
5 van die dinge der af meppen ik kom niet verder dan 4:(
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:34 schreef WjeroneW het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu de Great Maze uitgespeeld, alle luitjes verslagen en ik dacht dat het einde was om daarna Tabuu te mogen verslaan, maar ik zit nog maar op 80%, toen bleek dat ik bij 5 stages nog geen vlaggetje had. Dus ik dacht, oh, fftjes halen dan maar. Maar ik krijg steeds geen vlaggetje bij die stages en blijf dus op de 80%.
Hoe moet ik nu verder?
ooooooooohquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Stages met vlaggetjes heb je nog niet 100% uitgespeeld, die met kroontjes wel.
GC controller ftwquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef GONZA het volgende:
Welke controls gebruiken jullie? Tot nu toe heb ik met Mote+nun gespeeld maar vraag me af of er niet iets prettiger speelt.
Ik heb op deze lame manier precies 10 gehaaldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:51 schreef mangamusicfan het volgende:
heeft iemand de opdracht van crual brawl al voltooid?
5 van die dinge der af meppen ik kom niet verder dan 4:(
Veel andere manieren zijn er niet om er 10 te halen vrees ik. Ik heb het ook op die manier gedaan, alleen dan met ganondorf.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:02 schreef Irving het volgende:
[..]
Ik heb op deze lame manier precies 10 gehaald
15keer op z'n level brawlen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Weet je misschien ook hoe je Snake uitspeelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |