quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Hier zit een addertje onder het gras.
Terug naar Nederlandquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:22 schreef PeZu het volgende:
je woont in saustralië en klaagt over slangen? ga emigreren man prutser
Ik heb de bal laten liggen hoor en ik kom ook de tuin niet meer in voordat die klote slangenvanger hier is...quote:
Het is winter daar nuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:42 schreef kortsluiting87 het volgende:
Dus je trapte tegen een bal en hoorde gesis.
TS had klapschaatsen aan
[ afbeelding ]
Mietje, je hebt niet eens gechecked wat voor slang het is? Waar woon je in Australie?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:34 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik heb de bal laten liggen hoor en ik kom ook de tuin niet meer in voordat die klote slangenvanger hier is...
Omdat ik midden in de stad woon... naast een voetbalveld en een basisschoolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:45 schreef AlphaOmega het volgende:
Ze komen hem ophalen? Waarom? Dat beest gaat zelf wel weer weg, hoor. Je moet ook wel een stomme Hollander in Australie zijn om een beetje paniekerig te reageren op een slang...
To you tooquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:52 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Gast dacht je nu echt dat ik serieus was..
Mensen die niet tussen regels door kunnen lezen
De meeste soorten zijn beschermd, en daar wordt goed op gelet in Australie...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ros er dan met de grasmaaier overheen als je zo bang bent voor dat beest!
Welke stad? En als het zo vreselijk is, waarom verwijderen ze dat beest dan niet direct uit je tuin....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:53 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Omdat ik midden in de stad woon... naast een voetbalveld en een basisschool
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef BobbyB het volgende:
-edit-
Hoe dat lekker in dat ene topic. Dank je.
Net even geprobeerd, maar het lukt niet echt met een mobiele telefoon camera en een slang die achter in de struiken ligt... Maar ja het is blijkbaar al een wonder dat je in de winter een slang ziet dus ik gok dat deze nergens naar toe gaat 's nachts (ongeveer 10 graden hier).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:55 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Pics or it didn't happen.
Zijn die beesten dan zo langzaam trouwens, dat ie morgen nog niet uit je tuin is?
Adelaide... en ja ambtenaren he. Overigens is het niet eens zo'n ramp voor volwassenen en kinderen maar honden, katten en kinderen zijn enorm kwetsbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:00 schreef AlphaOmega het volgende:
Welke stad? En als het zo vreselijk is, waarom verwijderen ze dat beest dan niet direct uit je tuin....
Ok, dan zit je in NSW of Victoria waarschijnlijk. Dan kan het eigenlijk alleen maar een brownsnake zijn, misschien een python... ok, hoe eng kan dat zijn? Ok, er zijn nog wel wat mogelijkheden, maar goed. Hoe groot is de slang?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:04 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, maar het lukt niet echt met een mobiele telefoon camera en een slang die achter in de struiken ligt... Maar ja het is blijkbaar al een wonder dat je in de winter een slang ziet dus ik gok dat deze nergens naar toe gaat 's nachts (ongeveer 10 graden hier).
SA, de andere mogelijkheid. Het kan nooit een vreselijk gevaarlijk dier zijn. Is ie gewoon bruinig van kleur? Beetje spits koppie?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:05 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Adelaide... en ja ambtenaren he. Overigens is het niet eens zo'n ramp voor volwassenen en kinderen maar honden, katten en kinderen zijn enorm kwetsbaar natuurlijk.
Ik zal over een uurtje nog eens kijken, moet nog even de stad in voor sigaretten en wijn... maar de slang is zo'n 80 cm gok ik en zijn kop heb ik niet goed kunnen zien (ligt tussen een paar struiken in de hoek van de tuin... dus daar kan ik niet goed bij)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef AlphaOmega het volgende:
SA, de andere mogelijkheid. Het kan nooit een vreselijk gevaarlijk dier zijn. Is ie gewoon bruinig van kleur? Beetje spits koppie?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:05 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Adelaide... en ja ambtenaren he. Overigens is het niet eens zo'n ramp voor volwassenen en kinderen maar honden, katten en kinderen zijn enorm kwetsbaar natuurlijk.
Hmmm, Adelaide, wintertijd in Australie, moest je nu niet al met een zaklamp kijken dan? En over een uurtje moet dat zeker, en dat is niet zo slim als je niet weet wat voor slang het is...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:09 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik zal over een uurtje nog eens kijken, moet nog even de stad in voor sigaretten en wijn... maar de slang is zo'n 80 cm gok ik en zijn kop heb ik niet goed kunnen zien (ligt tussen een paar struiken in de hoek van de tuin... dus daar kan ik niet goed bij)
Ik heb nu gewoon kunnen kijken met het licht van de buitenlamp maar hij zit er nog steeds. Nou ja ik ga me er verder niet druk om maken want morgen mag ik weer gewoon aan de slag in de zoutmijnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:14 schreef AlphaOmega het volgende:
Hmmm, Adelaide, wintertijd in Australie, moest je nu niet al met een zaklamp kijken dan? En over een uurtje moet dat zeker, en dat is niet zo slim als je niet weet wat voor slang het is...
Voor welk bedrijf werk je? Sorry, ben nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon kunnen kijken met het licht van de buitenlamp maar hij zit er nog steeds. Nou ja ik ga me er verder niet druk om maken want morgen mag ik weer gewoon aan de slag in de zoutmijnen.
Ik gok sowieso dat die slang vanavond nergens meer heen gaat want zelfs voor zoogdieren is het kil buiten.
Uhm, zoogdieren ? slang ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon kunnen kijken met het licht van de buitenlamp maar hij zit er nog steeds. Nou ja ik ga me er verder niet druk om maken want morgen mag ik weer gewoon aan de slag in de zoutmijnen.
Ik gok sowieso dat die slang vanavond nergens meer heen gaat want zelfs voor zoogdieren is het kil buiten.
you are missing the pointquote:
Hij is wel mooiquote:Op woensdag 2 juli 2008 04:30 schreef Stone2211 het volgende:
Kleine update...
Ik ben vanochtend naar mijn werk gegaan omdat ik niet kon wachten op de slangenvanger... helaas dus geen pics. Nu ben ik net opgebeld en ze hebben hem toch gevangen (een zogenaamde eastern brown snake). Het is de eerste keer dat ze er een in dit stadsdeel gevonden hebben en is dus behoorlijk zeldzaam te noemen.
[ afbeelding ]
Ooh ja en voor de mensen die het aanstellerig noemde... dit is blijkbaar de op een na giftigste land slang ter wereld.
Het was pas echt mooi geweest als je gebeten was en dáár een topic over geopend had.quote:Op woensdag 2 juli 2008 04:30 schreef Stone2211 het volgende:
Kleine update...
Ik ben vanochtend naar mijn werk gegaan omdat ik niet kon wachten op de slangenvanger... helaas dus geen pics. Nu ben ik net opgebeld en ze hebben hem toch gevangen (een zogenaamde eastern brown snake). Het is de eerste keer dat ze er een in dit stadsdeel gevonden hebben en is dus behoorlijk zeldzaam te noemen.
[ afbeelding ]
Ooh ja en voor de mensen die het aanstellerig noemde... dit is blijkbaar de op een na giftigste land slang ter wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |