Present!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef InTheDarkness het volgende:
Zitten hier trouwens nog christelijke mensen in Metal ?
+1quote:
Zijn die laatste twee reli dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
+1
Zao, AILD, Sworn Enemy, Madball etc etc![]()
maar ik ben wel streng anti-religieus, maar voor dat maak ik een uitzondering
+1quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
+1
Zao, AILD, Sworn Enemy, Madball etc etc![]()
maar ik ben wel streng anti-religieus, maar voor dat maak ik een uitzondering
De vorige was interessant wil je zeggen?quote:
*meld*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef nicoo het volgende:
Graspop metal meeting was echt super gaaf, wie is er nog meer geweest ?
hehequote:Op woensdag 2 juli 2008 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vorige was interessant wil je zeggen?
Zou tijd worden. Nu de rest van die langharige poedels nog en dan gaat de hele wereld aan de hardstyle!quote:
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:46 schreef Dokter-J het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Nu de rest van die langharige poedels nog en dan gaat de hele wereld aan de hardstyle!
Ik niet, te ver weg en voor alleen Carcass doen we ;t niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:59 schreef Lu_Malu het volgende:
Carcass was zó fucking vet
Zijn er nog meer mensen naar Loud from the South geweest?
en VNV Nation, maar daarvoor zit ik hier verkeerd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:18 schreef Motorhoofd het volgende:
Volgende week Hail of Bullets en Unleashed op Baroeg open air
Maximum The Hormone is grappig op een extreem mentaal achtergestelde manierquote:
quote:
Nope, zat toen op Lowlands.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:13 schreef oshiro het volgende:
Is er hier btw nog iemand naar Maiden geweest, 16 augustus?
Paar post terug heb je deze al gepostquote:
Kaartje al een aantal weken binnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:26 schreef Vamps het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar Persistance?
Je hebt wat gemist man! xDquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:54 schreef Andyy het volgende:
uitverkocht![]()
ik had Unearth en Parkway drive wel graag willen zien, het was zo ongeveer hier om de hoek
Uitverkocht en blutquote:Op zaterdag 22 november 2008 02:34 schreef Vamps het volgende:
Kijk met jullie kan ik praten!!
Waar de aars waren jullie vorige week. Je had bij Never Say Die moeten zijn ouwe!
10 December is het zeker waard man. Er is alleen een mogelijkheid dat ik er niet kan zij dan.quote:Op maandag 24 november 2008 00:46 schreef Brigand het volgende:
[..]
Uitverkocht en blutMaargoed 10 December gaat een heleboel goedmaken
Te ver weg en m;n lief is dan jarig.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:26 schreef Vamps het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar Persistance?
Hm, same here eigenlijk. Ik heb ze een paar jaar geleden gezien trouwens, toen ze deel uitmaakten van de Unholy Alliance Tour. Ze waren toen niet echt bijzonder, maar was wel leuk.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Andyy het volgende:
ach ik vind ze ook niet echt super, maar door hun ben ik metal gaan luisteren dus ga ik er maar heen
I approve this message!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:46 schreef Dokter-J het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Nu de rest van die langharige poedels nog en dan gaat de hele wereld aan de hardstyle!
Nice, aufrausen!!1quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:36 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik kom hier alleen omdat het in mijn actieve topics staan jeweet, ben al weer weg heur!!11!
Is dit geen MUZ topic eigkquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:33 schreef TheSorrow het volgende:
PUB zal ook nooit veranderen... treurig.
precies hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Andyy het volgende:
ach ik vind ze ook niet echt super, maar door hun ben ik metal gaan luisteren dus ga ik er maar heen
Yeahquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef Andyy het volgende:
oke awesome
misschien zie ik je dan(onbewust)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef Biefstuk het volgende:
Iemand van Wintersun gehoord?
Gewoon ff downloaden, bass is bagger op youtube.
Had er graag heen gewild, jammer dat CC in het voorprogramma staat, schandelijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef Andyy het volgende:
[..]
doe dat
krijg je een biertje van me
[TK]Children of Bodom & Cannibal corpse kaartje
iemand ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |