quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:27 schreef InTheDarkness het volgende:
Blastbeats ? Wasda ?
Inderdaad, sinds Graspop kijk ik er alweer een jaar naar uit om CoB op Wacken te zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:08 schreef MASD het volgende:
Wat is Alexi toch een geniaal muzikant. Op dit niveau zanger en gitarist tegelijk zijn.
heb ze nog nooit gezien, maar kijk er wel naar uitquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:21 schreef Tamaki het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds Graspop kijk ik er alweer een jaar naar uit om CoB op Wacken te zien.
Korpiklaani!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:02 schreef donorregister het volgende:
Aha, Children of Bodom avatar. Die alexi is toch een toffe kerel, vorig jaar op graspop vond ik ze pwnend. Mijn favotiete melodic metal band.
Verder ook nog fans van Lamb of God en Korpiklaani in het huis? Ikzelf ben ook erg into goregrind, met name Rompeprop, Kringspiertyfus en Cock and ball torture.
Godverdomme, dat ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:28 schreef donorregister het volgende:
Rompeprop dit jaar op Death Feat Open Air te Duitsland. ( http://www.deathfeast.de/ ) Ook CBT.
Kost ook geen ene zak, ik geloof nog geen 50 euro voor 2/3 dagen.
Waarom niet gunstig?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga naar wacken
waldrock ga ik niet heen. volgens mij was dat niet zo gunstig voor mij
zijn er ook lui die occultfest kennen? (dat is in hoogeveen)
niet gunstig ivm datum enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet gunstig?
Ik ken Occultfest van naam, maar daar blijft ;t bij. Ga er ooit nog wel eens naartoe.
ZAO, AILD, KSEquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef InTheDarkness het volgende:
Zitten hier trouwens nog christelijke mensen in Metal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |