ja was er ook even gaan kijken was een leuk opstootje, politie liep flink te duwen en trekken en op gegeven moment ook met mountainbikes te gooien, daarna knalde ze allemaal in auto en gingen er vandoor!quote:
en dus de indruk geven dat ze winnen? goed teken wat ze laten zien! als de politie bedreigd wordt door 50 man en dan wordt er 1 opgepakt dan klopt het toch niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:49 schreef theKiD het volgende:
Waarom word er altijd zo op de politie afgegeven eigenlijk? Mensen doen ook alleen maar hun werk.. toch? Als er een hele groep op je af komt, jij ben met 5 man, en hun met 15, dan ren je toch ook weg?
Maar ook wel heel moeilijk lijkt me. 1 uitspraak kan verschillende betekenissen hebben nav op welke toonhoogte je het uitspreekt.quote:
Zelf vooral dan ook niet posten he?!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:16 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het al vreemd dat nog niemand had gepost vandaag!
Dat laatste is dan toch niet echt een argument? Zoals je zelf al zegt kun je met Spaans op veel meer plaatsen dan alleen Spanje uit de voeten.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Engels advanced ga ik sowieso doen denk ik, maar ik twijfel nog over Spaans of Italiaans. Spaans is wel de meest gesproken taal door niet moedertaalsprekers na t Engels, maar ik ga wss bijna nooit meer naar Spanje op vakantie en wss wat vaker naar Italië. Dus, twijfelgevalletje..
Klopt, maar in andere Spaanstalige landen kom ik wss ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat laatste is dan toch niet echt een argument? Zoals je zelf al zegt kun je met Spaans op veel meer plaatsen dan alleen Spanje uit de voeten.
Maar naar Italië gaan is dan wel weer een pro voor Italiaans of course.
Goed bezig. Ze gaan daar aan de Piushaven nog wel flink bouwen dus het zal er alleen maar op vooruit gaan. Wat ga je studeren?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:40 schreef ghizzer het volgende:
Tilburg!!!! huurcontract ondertekend en vanaf begin augustus naar de nabijheid van de Piushaven verhuizen. hopelijk zit de studie ook mee, dan kan ik de komende paar jaar een trots Tilburger zijn!
ah ok nou ja ik zie het wel hoe het allemaal loopt. ik ga overigens een master organisatiewetenschappen doen. ook student?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:59 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Goed bezig. Ze gaan daar aan de Piushaven nog wel flink bouwen dus het zal er alleen maar op vooruit gaan. Wat ga je studeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |