Ramon Future Furniturequote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Hallo lieverds, weet één van jullie toevallig hoe die winkel met designlampen en -meubels heet aan het begin van de Trouwlaan, in de buurt van die snackbar? Ik zoek me suf, maar kan nergens een website of zelfs ook maar een naam vinden, niet in de Gouden Gids en zelfs niet bij de Kamer van Koophandel...
Stond op de eerste pagina met resultaten op detelefoongids.nlquote:Op zondag 6 juli 2008 14:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jeuj, dank je wel! Ik heb zo te zien wel heel erg slecht gezocht.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
Weet er iemand toevallig iets van een vechtpartij zaterdagnacht rond 3 uur? Zag allemaal politie voorbij komen toen ik uit de stad vertrok en een vriend van me belde ook al. Maar verder niks over gelezen oid. Iemand meer info?
quote:Overzicht horecatoezicht in Tilburg
Rond 03.00 uur moest de politie in actie komen voor een vechtpartij aan de Heuvelring.
Twee groepen hadden in een horecagelegenheid met elkaar gevochten. Dat was voor de eigenaar reden om zijn zaak te sluiten. De deuren van het zaak gingen open waardoor een grote stroom bezoekers naar buiten kwam. Op straat bleef een gespannen sfeer, waarop de politie een linie moest vormen om de groepen uit elkaar te halen. De politie waarschuwde dat iedereen moest vertrekken. Bijna de gehele groep voldeed daaraan op ongeveer 6 personen na. Zij daagden de agenten en de diensthond uit. Een 21-jarige man werd daarbij gegrepen door de hond en in zijn arm. Na de arrestatie van deze man keerde de rust terug.
ja was er ook even gaan kijken was een leuk opstootje, politie liep flink te duwen en trekken en op gegeven moment ook met mountainbikes te gooien, daarna knalde ze allemaal in auto en gingen er vandoor!quote:
en dus de indruk geven dat ze winnen? goed teken wat ze laten zien! als de politie bedreigd wordt door 50 man en dan wordt er 1 opgepakt dan klopt het toch niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:49 schreef theKiD het volgende:
Waarom word er altijd zo op de politie afgegeven eigenlijk? Mensen doen ook alleen maar hun werk.. toch? Als er een hele groep op je af komt, jij ben met 5 man, en hun met 15, dan ren je toch ook weg?
Maar ook wel heel moeilijk lijkt me. 1 uitspraak kan verschillende betekenissen hebben nav op welke toonhoogte je het uitspreekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |