Wat versta je onder 'bijna een kamer gevonden'?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb bijna een kamer gevonden in Tilburg, dan kan ik beginnen met mijn inburgeringscursus
Ik pimp ff gedeeltelijk mee danquote:Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah.
Sowwy, maar ik móést er ff mee pimpen. Die auto vraagt er gewoon om
.
Niet in het weekend he... Bovendien denkt de hele straat al dat ik alcoholist ben met al die kratten op mijn balkon... Maar ik ben gewoon te lui om te ze in te leveren (Dan moeten ze drie trappen af...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef Ace1 het volgende:
6 flesjes in 2 dagen veel?
Ow god wat ben ik dan wel niet
Ghehe precies, dat begon ik me ook al af te vragen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef Ace1 het volgende:
6 flesjes in 2 dagen veel?
Ow god wat ben ik dan wel niet
Ik ben heul geen student.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef existenz het volgende:
Ik ben heel geen student zoals jullie...
Is het zo shockerendquote:Op maandag 14 juli 2008 23:55 schreef existenz het volgende:
Oh...
Dat lijkt me lastig autorijden zonder stoelen!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef existenz het volgende:
ok, zonnescherm heb ik niet en stoelen ook niet
*Alcoholist die geen student meer is, meldt*quote:Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef existenz het volgende:
Jupiler is heerlijk, maar ik begin mijzelf een alcoholist te vinden. 6 flesjes in 2 dagen gaat toch wel erg snel terwijl het geen weekend (meer) is.
Ik heb sowieso een optie op een kamer voor een paar maanden. Helaas kan ik daarna niet blijven, dus dat is alleen interessant als ik echt niets anders kan vinden de komende weken. Daarnaast heb ik als het goed is de volgende week nog een afspraak om naar 2 kamers te gaan kijken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'bijna een kamer gevonden'?
Er komt inderdaad een kleiner (standaard) reuzenrad. Voor het opbouwen van de grote hadden ze meer tijd nodig en ze mochten dit jaar ineens niet eerder beginnen met bouwen. De eigenaar van het grote reuzenrad is het er alleen niet mee eens, die heeft al wel betaald om er te mogen staan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:02 schreef Crazy-M het volgende:
er komt toch een standaard reuzenrad ?
cda wil nog wel het grote, maar gaat toch niet meer lukken denk
quote:Dinsdag duidelijkheid over superreuzenrad Wheel of Excellence
TILBURG - In zijn dikke Mercedes komt exploitant Tommy Boesveld aanrijden op de Tilburgse Heuvel. Een meterslange oplegger volgt. Lading: een deel van het superreuzenrad Wheel of Excellence. "Ik kom opbouwen", zegt Boesveld stoer.
Hem wacht een onverwacht onthaal: een blokkade van twee containers van de gemeente.
Maandagavond, 18.15 uur: het kat-en-muisspel begint. " Triest zeg. De gemeente stelt zich op als een organisator van een dorpskermis" , moppert Boesveld.
18.50 uur. Kermisprojectleider Erik Hormann arriveert, gesterkt door wat ambtenaren. "Ik sommeer u weg te gaan. U bent vergunningsloos en niet welkom." Hormann licht toe: "Vorige week gaf Boesveld aan dat hij het niet redde met de opbouw. Reden voor ons om de vergunning in te trekken." Een doorsnee reuzenrad werd gevonden: het Europarad.
Boesvelds bloeddruk stijgt. "Ik heb altijd aangegeven meer tijd nodig te hebben. Vorig jaar kreeg ik de rode loper en nu dit. Het contract is onterecht beëindigd."
Boesveld wordt inmiddels gesteund door andere exploitanten. Een imposant wagenpark van BMW's en Mercedessen verschijnt. De politie brengt orde in de chaos en stuurt de vrachtwagen weg. Boesveld wil "op papier de reden waarom ik niet op de kermis mag staan." Koortsachtig overleg start op het terras van De Kerktuin. 20.30 uur. De uitkomst? Gemeente en exploitant komen er niet uit. Wordt vervolgd.
Het reuzenrad dat zou komen staat ook nog in Helmond op de kermis. Dat krijgen ze niet op tijd afgebroken..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er komt inderdaad een kleiner (standaard) reuzenrad. Voor het opbouwen van de grote hadden ze meer tijd nodig en ze mochten dit jaar ineens niet eerder beginnen met bouwen. De eigenaar van het grote reuzenrad is het er alleen niet mee eens, die heeft al wel betaald om er te mogen staan.
Het wordt nog een hele soap geloof ik:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |