abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60108979
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb bijna een kamer gevonden in Tilburg, dan kan ik beginnen met mijn inburgeringscursus
Wat versta je onder 'bijna een kamer gevonden'?
pi_60109754
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Hahah .

Sowwy, maar ik móést er ff mee pimpen . Die auto vraagt er gewoon om .
Ik pimp ff gedeeltelijk mee dan

Massagestoelen
stoelverwarming voor en achter,

tevens kan je overal de airco zelf regelen oid,
verwarming in het stuur (lekker voor de vingertjes in de winter),
navigatie ufkurs, (Ik kan niet meer zonder)
parkeersensoren (thank god ), Idd, ik lijk wel een vrouw
alles elektrisch (van stoelen tot zonneschermen), ok, zonnescherm heb ik niet en stoelen ook niet, de rest wel
automaat Is voor vrouwen en mietjes
gaat iets minder hard dan die audi,
kost maximaal de helft check

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60109941
Jupiler is heerlijk, maar ik begin mijzelf een alcoholist te vinden. 6 flesjes in 2 dagen gaat toch wel erg snel terwijl het geen weekend (meer) is .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60110135
3 op een rij! De kans bestaat trouwens dat het super reuze rad als nog komt, alleen dan een iets kleinere versie
pi_60110364
6 flesjes in 2 dagen veel?

Ow god wat ben ik dan wel niet
pi_60110540
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef Ace1 het volgende:

Niet in het weekend he... Bovendien denkt de hele straat al dat ik alcoholist ben met al die kratten op mijn balkon... Maar ik ben gewoon te lui om te ze in te leveren (Dan moeten ze drie trappen af... )
  maandag 14 juli 2008 @ 23:50:41 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60110619
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef Ace1 het volgende:

Ghehe precies, dat begon ik me ook al af te vragen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_60110646
Ik ben heel geen student zoals jullie ...
  maandag 14 juli 2008 @ 23:53:37 #229
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60110697
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef existenz het volgende:
Ik ben heel geen student zoals jullie ...
Ik ben heul geen student.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_60110745
Oh...
  maandag 14 juli 2008 @ 23:57:51 #231
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60110806
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:55 schreef existenz het volgende:
Oh...
Is het zo shockerend ?
pi_60110925
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Is het zo shockerend ?

Ja
pi_60112700
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef existenz het volgende:
ok, zonnescherm heb ik niet en stoelen ook niet
Dat lijkt me lastig autorijden zonder stoelen!
full stops and exclamation marks
  dinsdag 15 juli 2008 @ 06:19:00 #234
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_60113371
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef existenz het volgende:
Jupiler is heerlijk, maar ik begin mijzelf een alcoholist te vinden. 6 flesjes in 2 dagen gaat toch wel erg snel terwijl het geen weekend (meer) is .
*Alcoholist die geen student meer is, meldt*
6 flesjes in 2 dagen? Als het moet, kratje per 2 dagen Of fles Ammaretto in 3 dagen (Rustig drinkend that is) Mja.. qua alcohol kwantiteit denk ik dat ik voor een niet-student, toch zeker niet voor de gemiddelde student onderdoe.

*Zei hij met enige lichte géne*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_60113480
er komt toch een standaard reuzenrad ?
cda wil nog wel het grote, maar gaat toch niet meer lukken denk
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60113582
Mijn hond had jeuk aan zijn oor, de hele nacht
Elke tien minuten, trippel trippel mopper schudschudschud mopperMopperPlof
Heeft er al iemand koffie gezet?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:08:35 #237
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60115122
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Wat versta je onder 'bijna een kamer gevonden'?
Ik heb sowieso een optie op een kamer voor een paar maanden. Helaas kan ik daarna niet blijven, dus dat is alleen interessant als ik echt niets anders kan vinden de komende weken. Daarnaast heb ik als het goed is de volgende week nog een afspraak om naar 2 kamers te gaan kijken.

Ik probeer wel zo dicht mogelijk bij het centrum te gaan zitten, dat leeft volgens mij het meeste.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_60115405
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 07:02 schreef Crazy-M het volgende:
er komt toch een standaard reuzenrad ?
cda wil nog wel het grote, maar gaat toch niet meer lukken denk
Er komt inderdaad een kleiner (standaard) reuzenrad. Voor het opbouwen van de grote hadden ze meer tijd nodig en ze mochten dit jaar ineens niet eerder beginnen met bouwen. De eigenaar van het grote reuzenrad is het er alleen niet mee eens, die heeft al wel betaald om er te mogen staan.

Het wordt nog een hele soap geloof ik:
quote:
Dinsdag duidelijkheid over superreuzenrad Wheel of Excellence

TILBURG - In zijn dikke Mercedes komt exploitant Tommy Boesveld aanrijden op de Tilburgse Heuvel. Een meterslange oplegger volgt. Lading: een deel van het superreuzenrad Wheel of Excellence. "Ik kom opbouwen", zegt Boesveld stoer.
Hem wacht een onverwacht onthaal: een blokkade van twee containers van de gemeente.

Maandagavond, 18.15 uur: het kat-en-muisspel begint. " Triest zeg. De gemeente stelt zich op als een organisator van een dorpskermis" , moppert Boesveld.
18.50 uur. Kermisprojectleider Erik Hormann arriveert, gesterkt door wat ambtenaren. "Ik sommeer u weg te gaan. U bent vergunningsloos en niet welkom." Hormann licht toe: "Vorige week gaf Boesveld aan dat hij het niet redde met de opbouw. Reden voor ons om de vergunning in te trekken." Een doorsnee reuzenrad werd gevonden: het Europarad.

Boesvelds bloeddruk stijgt. "Ik heb altijd aangegeven meer tijd nodig te hebben. Vorig jaar kreeg ik de rode loper en nu dit. Het contract is onterecht beëindigd."

Boesveld wordt inmiddels gesteund door andere exploitanten. Een imposant wagenpark van BMW's en Mercedessen verschijnt. De politie brengt orde in de chaos en stuurt de vrachtwagen weg. Boesveld wil "op papier de reden waarom ik niet op de kermis mag staan." Koortsachtig overleg start op het terras van De Kerktuin. 20.30 uur. De uitkomst? Gemeente en exploitant komen er niet uit. Wordt vervolgd.
pi_60115637
Derksen niet op de Tilburgse Kermis
dinsdag 15 jul 2008 06:21
Nederlands grootste kermisatrractie, Johan Derksen, zal as. zondag niet spreken in de Biertent op de Tilburgse kermis. Enige tijd terug werd aangekondigd dat de man met de grootste en lelijkste Snor van Nederland de kermis op zou komen sieren. Vandaag staat te lezen in het Brabants Dagblad dat Derksen vervangen wordt door Rene van der Gijp.

Derksen belde afgelopen weekeinde af met als reden dat hij niet op een ker­mis wil spreken. Organisator Daan Van den Nouwe­land: „ Het verhaal van Derksen is dat de boekingscommissie hem verkeerd heeft ingelicht en niet duidelijk heeft gezegd dat de bier­hal op de kermis staat. De boe­kingscommissie bestrijdt dat en be­weert dat dat wel duidelijk is ge­zegd. Hoe het ook zij: wij waren mooi in de aap gelogeerd. Maar Van der Gijp maakt het helemaal goed.”
pi_60115654
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:26 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Er komt inderdaad een kleiner (standaard) reuzenrad. Voor het opbouwen van de grote hadden ze meer tijd nodig en ze mochten dit jaar ineens niet eerder beginnen met bouwen. De eigenaar van het grote reuzenrad is het er alleen niet mee eens, die heeft al wel betaald om er te mogen staan.

Het wordt nog een hele soap geloof ik:
[..]
Het reuzenrad dat zou komen staat ook nog in Helmond op de kermis. Dat krijgen ze niet op tijd afgebroken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')