Daarom heb ik dus ook vrijquote:
Wie = u dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:18 schreef Frolijk het volgende:
[..]
Nee, eentje uit Udenhout. En het is me gelukkig wel meegevallen
Misschien wil Crazy wel mee.....??quote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil ook weer een keer naar Disney.
wie betaalt dan ???quote:
Jij werkt in de IT.. jij kan makkelijk voor de studente zusjevan betalenquote:
ja maar ...quote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij werkt in de IT.. jij kan makkelijk voor de studente zusjevan betalenJe moet er iets voor over hebben..
![]()
![]()
Alsof het ons ITters op de rug groeitquote:Op maandag 14 juli 2008 14:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij werkt in de IT.. jij kan makkelijk voor de studente zusjevan betalenJe moet er iets voor over hebben..
![]()
![]()
Hoi, trouwen? Het is wat ongebruikelijk, maar een Audi als bruidsschat accepteer ik wel hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 22:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Stelletje zeikerds!
Ik zou m'n papa en mama wel lief willen aankijken of we misschien met het gezin weer een keer naar Disney kunnen - aangezien mijn vakantie echt teveel geld gaat kosten - maar we hebben vandaag een nieuwe auto gekocht dus no go.
De auto is trouwens wel een go go. Massagestoelen, stoelverwarming voor en achter, tevens kan je overal de airco zelf regelen oid, verwarming in het stuur (lekker voor de vingertjes in de winter), navigatie ufkurs, parkeersensoren (thank god
), alles elektrisch (van stoelen tot zonneschermen), automaat
.
[ afbeelding ]
Links: nieuw. Rechts: oud.
Owja, vandaag met mijn neefje (enorme dierenvriend) de wei ingeweest en poging gedaan om foto's van babybambi te maken.
Koessiewoessie.
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Keep in mind dat ze twee weken terug nog superklein was en nu enorm gegroeid is.. groeit echt als kool die kleine. Ze moet eigenlijk wel een naam he.. ben er nog niet over uit. Suggesties zijn welkom.
Hahahquote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Hoi, trouwen? Het is wat ongebruikelijk, maar een Audi als bruidsschat accepteer ik wel hoor
Wat versta je onder 'bijna een kamer gevonden'?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb bijna een kamer gevonden in Tilburg, dan kan ik beginnen met mijn inburgeringscursus
Ik pimp ff gedeeltelijk mee danquote:Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah.
Sowwy, maar ik móést er ff mee pimpen. Die auto vraagt er gewoon om
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |