Ugala 2.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoe heet die toko dan?
Wel kut overigens, maarja. Logisch dat die lui dat gelijk om 00:00 doorvoeren.
Hmm ken ik niet.. Maar die Turkentokos daar in de stad zijn wel de moeite waard. Alleen jammer dat je idd niet ff dat peukje na zo`n heerlijke maaltijd verorberd te hebben kan roken.quote:
Niks is lekkerder dan na een bord eten je even een lekker filter tussen je lippen voelt en het geval tot leven brengt om vervolgens het rook over je etensrestjes te blazen en zo de hele tafel in rook gehuld te zien met een glinsterend glas whisky ernaastquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Rookverbod![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet normaal dat het zelfs nog werd toegestaan in restaurants waar andere mensen nog normaal zaten te eten, niks is zo smerig als je aan het eten bent en iemand anders aan het roken is
Normaal houden die lui zich ook niet aan de wet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:07 schreef Juup© het volgende:
Mooi dat hij zo reageerde en zich netjes aan de wet hield.
Ze hadden jou een rotschop moeten geven met die kankerstok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:07 schreef Juup© het volgende:
Ik kan me anders heel wat smerigere dingen voorstellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Rookverbod![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet normaal dat het zelfs nog werd toegestaan in restaurants waar andere mensen nog normaal zaten te eten, niks is zo smerig als je aan het eten bent en iemand anders aan het roken is
Smirtenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Eh hoe gaat dat dan in het vervolg, gaat dan iedereen naar buiten om te roken?
ook gezellig?
Hai rook jij ook? Wil je een peukje van mij?
Leuke openingszinnen! Hier komen relaties van wat ik je brom!
je snapt wat ik bedoel :pquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan me anders heel wat smerigere dingen voorstellen.
"Je maakt anderen en jezelf ziek, daarom verdien je klappen".quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:07 schreef Juup© het volgende:
Voor een roker misschien niet, ik ben het volledig eens met juupnogwat.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
"Je maakt anderen en jezelf ziek, daarom verdien je klappen".
Juupcopyrighttekentje, houd dan gewoon je bek, want dit gaat natuurlijk nergens over.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Rookverbod![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij beseft dus niet dat het hele gezondheidsargument een beetje wegvalt als je iemand de benen onder zijn gat vandaan schopt? Dat je dan net zo weinig poten hebt om op te staan als diegene die je net Meindert Tjoelkert op hebt laten zoeken ? Dat besef je niet? Denk er gerust nog eens over na, neem de tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor een roker misschien niet, ik ben het volledig eens met juupnogwat.
U hebt gezocht op het woord: relativeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:07 schreef Juup© het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |