En daar heb je een backup van?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Wat een nette bureuabladen.... hier is de mijne:
[ afbeelding ]
Voor wie het interresseert.
Ja nou, zo ziet m'n tweede er ook ongeveer uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
BETRAPT !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig! Zo zie je maar weer dat het altijd erger kanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Office stress?
Moet je hier eens gaan kijken
http://www.youtube.com/results?search_query=office+stress&search_type=&aq=4&oq=office
Een heel contrastquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Word je nu weer een beetje rustig?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig! Zo zie je maar weer dat het altijd erger kan
Ja, mooie Peter.quote:
Met zo'n bureaublad vol met snelkoppelingen wordt je comp toch trager??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
Goedeavond
Even een snel bezoekje van mij maar was druk bezig met het fijnconfiggen van mijn nieuwe laptop hetgeen nu aardig gelukt is
iig ziet de boel (bureaublad) er nu zo uit:
[ afbeelding ]
(klik hier voor de oorspronkelijke grootte)
Al met al strak, simpel maar wel doeltreffend imho
Zo ff het journaal kijken en straks mss nog ff online
Ja bedankt Ruudquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Word je nu weer een beetje rustig?
eeuuhh, neequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef Lady-night het volgende:
Met zo'n bureaublad vol met snelkoppelingen wordt je comp toch trager??
Dat valt erg mee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Met zo'n bureaublad vol met snelkoppelingen wordt je comp toch trager??
Hé, die heb ik ook sinds kort! Het is waaaaaaaaaarm hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
(HP Pavillion)
Nee, maar het is wel opvallend dat roevka vanavond 'zomaar' weer eens is ingelogd bij dotcomboy...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helaas kan ik niets meer ontdekken over Fantagirl.
Ik krijg het ook warm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hé, die heb ik ook sinds kort! Het is waaaaaaaaaarm hier.
Grappig!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hé, die heb ik ook sinds kort! Het is waaaaaaaaaarm hier.
Zoekt zoals het een blond meisje betaamd naar nummertjes en lettertjes.. links bovenaan staat widescreen, rechts staat HP pavillion dv6000. Het zal wel, hij is in elk geval een stuk mooier dan mijn bagger Acer!quote:
Aha, zit ze daar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:25 schreef Disana het volgende:
Nee, maar het is wel opvallend dat roevka vanavond 'zomaar' weer eens is ingelogd bij dotcomboy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |