En fluffy babyblousjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik schat jou inderdaad als een nachtcreme en poedertjes type
That's my middle name........... Peter 'flauw' NBquote:
Das dan weer een complimentquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dementor in een babyblouse ? Met DAT lichaam ?
Ja, wie draagt dat dan ook. Ik vond de blousjes van vanmiddag ook redelijk standaard trouwens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alles beter dan standaard kloon kleding.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat zijn de specs ook alweer van de laptop?
En hoeveel performance win je hiermee?
Ik ben benieuwd
Probeer ze maar eens in Nederland te kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wie draagt dat dan ook. Ik vond de blousjes van vanmiddag ook redelijk standaard trouwens.
Mannen dragen geen blousjes, die dragen overhemdenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wie draagt dat dan ook. Ik vond de blousjes van vanmiddag ook redelijk standaard trouwens.
Je moet gewoon alles positief zienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hihi, mijn lichaam is echt niet top.
Maar ik werk er aan
Pittig ding.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte performancewinst merk ik nog niet zoveel omdat ik nu Vista gebruik ipv XP dus dat scheelt nogal, wel draait ie iig lekker tot op heden, die kleine toetsen blijven wel wennen maar het gaat steeds beter met de dag
Waarom dan Deisyy?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon alles positief zien![]()
Helemaal na een dag als vandaag, ik had bijna mijn collega vermoord
Hij was ook een van de duurdere van de serie ((HP Pavillion), ik geef liever iets teveel uit dan te weinig als het op PC's/laptops aankomt, en aangezien Vista een vrij zwaar besturingssysteem is leek het me beter om wat forser uit te pakken, uiteraard ben je altijd duurder uit met een laptop van dit niveau dan een gewone desktop met dezelfde specs, maar qua ruimte is het iig een enorme verademing vergeleken met die enorme kast die ik eerst hadquote:
Ze is zo vreselijk irritant, ze laat nooit iemand uitpraten, valt iedereen in de rede. Bemoeit zich met zaken die haar niet aangaan en praat zo hard, dat ik als ik aan de telefoon zit ik diegene aan de andere kant niet eens meer kan verstaanquote:
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij was ook een van de duurdere van de serie ((HP Pavillion), ik geef liever iets teveel uit dan te weinig als het op PC's/laptops aankomt, en aangezien Vista een vrij zwaar besturingssysteem is leek het me beter om wat forser uit te pakken, uiteraard ben je altijd duurder uit met een laptop van dit niveau dan een gewone desktop met dezelfde specs, maar qua ruimte is het iig een enorme verademing vergeleken met die enorme kast die ik eerst had
Ja, zó'n collega kun je wel wat doen he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is zo vreselijk irritant, ze laat nooit iemand uitpraten, valt iedereen in de rede. Bemoeit zich met zaken die haar niet aangaan en praat zo hard, dat ik als ik aan de telefoon zit ik diegene aan de andere kant niet eens meer kan verstaan![]()
En ze doet niet wat ik zeg
Nee !! Maar wat een tering zooiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Wat een nette bureuabladen.... hier is de mijne:
[ afbeelding ]
Voor wie het interresseert.
Office stress?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is zo vreselijk irritant, ze laat nooit iemand uitpraten, valt iedereen in de rede. Bemoeit zich met zaken die haar niet aangaan en praat zo hard, dat ik als ik aan de telefoon zit ik diegene aan de andere kant niet eens meer kan verstaan![]()
En ze doet niet wat ik zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |