Gevondenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef Californium het volgende:
Waarom weet ik Cue d'rn naam nietO wacht
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef Californium het volgende:
Waarom weet ik Cue d'rn naam nietO wacht
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zelfde idee had ik bij jouw voornaam
TT
Connectie/ wat dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Gevonden
en we hebben een connectie
Ik ga je toegoegen schatquote:Op maandag 30 juni 2008 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niemands naam. Of ik ben de naam weer vergeten. Aangezien ik al blij ben als ik de namen van mijn collega's kan onthouden
Die zijn vaak ook het moeilijkst om te onthoudenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niemands naam. Of ik ben de naam weer vergeten. Aangezien ik al blij ben als ik de namen van mijn collega's kan onthouden
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben niet zo actiever Hyver, ik ben niet zo fanatieke zoeker op Hyves, mensen vinden mij in het algemeen vrij snel
via indy en nicolettequote:
Ik dacht: iemand zonder Hyvesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben niet zo actiever Hyver, ik ben niet zo fanatieke zoeker op Hyves, mensen vinden mij in het algemeen vrij snel
Jah?quote:
Ik ben gewoon in het algemeen zeer slecht met namen. Een gezicht kan ik wel onthouden. Maar ik vergeet altijd waarvan ik die persoon dan kenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die zijn vaak ook het moeilijkst om te onthouden
Als ze zoeken op mijn voornaam vinden ze mij altijd wel vrij snelquote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Mensen zoeken mij wel op als ze dat willen
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah?
Bij mij is die connectie niet te zien
Ik heb het precies andersomquote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gewoon in het algemeen zeer slecht met namen. Een gezicht kan ik wel onthouden. Maar ik vergeet altijd waarvan ik die persoon dan ken![]()
Erik met de sigaretquote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Californium het volgende:
Ow en die foto Erik op het strand zo schattttiiiiggggg
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Californium het volgende:
Ow en die foto Erik op het strand zo schattttiiiiggggg
quote:
Moeten we het samen voegenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom
Namen en woonplaatsen onthoud ik vrij snel, gezichten vergeet ik zo vaak
anders had je eht niet geweten hequote:Op maandag 30 juni 2008 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed dat je het er bij zei wie je was, Cali
Wat het ergste is.. dan stelt iemand zich voor, denk je: deze moet ik gaan onthouden! .. en dan vergeet je hem nogquote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in het algemeen zeer slecht met namen. Een gezicht kan ik wel onthouden. Maar ik vergeet altijd waarvan ik die persoon dan ken![]()
idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef Californium het volgende:
[..]
anders had je eht niet geweten he
Ben tegen roken maar de foot is schatttiiiiiggggquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moeten we het samen voegenjij onthoud de namen en plaatsen en ik de gezichten. Weet ik alleen niet hoe we dat gaan combineren
Niemand wil je vindenquote:
Ik ken het probleemquote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat het ergste is.. dan stelt iemand zich voor, denk je: deze moet ik gaan onthouden! .. en dan vergeet je hem nogdiezelfde minuut
heb ik ook zo vaak dan belt er iemand en ik neem op en dan moeten ze iemand anders hebben dus dan moet ik die persoon doorverbinden en dan vraag ik nog om de naam en tegen de tijd dat ik mijn collega aan de lijn heb, ben ik de naam weer vergetenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat het ergste is.. dan stelt iemand zich voor, denk je: deze moet ik gaan onthouden! .. en dan vergeet je hem nogdiezelfde minuut
Gekke henkie?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het probleemen oja...Gekke henkie
![]()
achternaam of woonplaats...er zijn teveel pieterbassen om te kunnen vindenquote:
Ik heb het op m'n werk zo vaak, komt er een klant iets vragen. Ga je ff iets halen, kom je terug: wie was het ook al weerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Gebeurt mij ook nog wel eens.. Zeker om het moment dat je opeens de namen en gezichten van 8 mooie meiden moet onthouden.. Ik ken ze nu al een tijdje, maar soms is het toch zo van... Jij bent toch....quote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb ik ook zo vaak dan belt er iemand en ik neem op en dan moeten ze iemand anders hebben dus dan moet ik die persoon doorverbinden en dan vraag ik nog om de naam en tegen de tijd dat ik mijn collega aan de lijn heb, ben ik de naam weer vergeten![]()
Zo stom is dat.
Laatste tijd gaat het trouwens al beter, het lukt me nu al iets langer om iemands naam te onthouden
Die foto van Eer-ikquote:
's-Gravenzandequote:Op maandag 30 juni 2008 23:20 schreef Californium het volgende:
[..]
achternaam of woonplaats...er zijn teveel pieterbassen om te kunnen vinden
Jij blijkbaar ookquote:Op maandag 30 juni 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
Cali, vuilak, zit jij stiekem in Cue's fobo te kijken
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het op m'n werk zo vaak, komt er een klant iets vragen. Ga je ff iets halen, kom je terug: wie was het ook al weer![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
Cali, vuilak, zit jij stiekem in Cue's fobo te kijken
Maar er zijn nog steeds mensen die ik ken van vroeger, maar nu niets meer mee te maken heb, maar die kom je dan wel eens in de stad tegen en dan weet je dat je die persoon kent, maar je weet in godsnaam niet meer wie het is en waar je hem/haar van zou moeten kennen. Dat is best wel frusterend af en toe.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]blijkbaar kun je het oefenen
Maar ken idd het probleem
Misschien zijn het de Spanjaardenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef eer-ik het volgende:
Hóe is het in godesnaam mogelijk dat het altijd rond deze tijd weer raak is?
zodra het 23:00 is geweest is het instantly tyfusherrie hier buiten.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn nog steeds mensen die ik ken van vroeger, maar nu niets meer mee te maken heb, maar die kom je dan wel eens in de stad tegen en dan weet je dat je die persoon kent, maar je weet in godsnaam niet meer wie het is en waar je hem/haar van zou moeten kennen. Dat is best wel frusterend af en toe.
Jouw foto heet zoquote:
Fok! Ook wel bekend als Jslavenburgquote:
Zie cali's uitlegquote:
Oh, dat wist ik nietquote:
Ik heb nog geen uitnodiging voorbij zien komen hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
Maareh Cali, niet vervelend bedoelt hoor, maar je wil geen foto's laten zien. Maar je voegt nu wel zo iedereen als vriend toe op je Hyves![]()
ik ken 'em via een spel ook op FOK! weet alleen de naam van dat spel niet meerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fok! Ook wel bekend als Jslavenburg
Ze is nog selectief ook dusquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb nog geen uitnodiging voorbij zien komen hoor![]()
![]()
Zat hier ook vaak..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ken 'em via een spel ook op FOK! weet alleen de naam van dat spel niet meer
fokstok?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ken 'em via een spel ook op FOK! weet alleen de naam van dat spel niet meer
Moet datquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging voorbij zien komen hoor![]()
![]()
Zo hoort het ookquote:
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat toevoegenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
Maareh Cali, niet vervelend bedoelt hoor, maar je wil geen foto's laten zien. Maar je voegt nu wel zo iedereen als vriend toe op je Hyves![]()
Waarvan ken jij Yashiquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fok! Ook wel bekend als Jslavenburg
DEANquote:
Maar je sluit me buitenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef Californium het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat toevoegen
Ik wil wel vriendjes worden hoorquote:
ga naar hyves en zoek op mijn naam trutquote:Op maandag 30 juni 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
DEAN
[..]
Maar je sluit me buiten
* stampvoet
Als je je naam in je gegeven zet niet neequote:Op maandag 30 juni 2008 23:29 schreef eer-ik het volgende:
whhehe, jullie waren trouwens wel snel met mij vinden op hyves, ben niet echt moeilijk te vinden klaerblijckelijk.
Ja naam staat in je Fobo en die is niet moeilijk want de ene kant van mij n fam. heet zoquote:Op maandag 30 juni 2008 23:29 schreef eer-ik het volgende:
whhehe, jullie waren trouwens wel snel met mij vinden op hyves, ben niet echt moeilijk te vinden klaerblijckelijk.
Whehe, zelfkennis.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb ik in één avodn er gewoon drie hyves-vrienden bij
Morgen ben ik waarschijnlijk vergeten wie het waren en waar ik die vrienden van ken
U zegt het maarquote:
Stiekem familie?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja naam staat in je Fobo en die is niet moeilijk want de ene kant van mij n fam. heet zo
Geeft nietquote:Op maandag 30 juni 2008 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb ik in één avodn er gewoon drie hyves-vrienden bij
Morgen ben ik waarschijnlijk vergeten wie het waren en waar ik die vrienden van ken
Tsss. de moeitequote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
ga naar hyves en zoek op mijn naam trut
Valt me toch een beetje tegen van jequote:
quote:
trustenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed mensen
Morgen weer om 6:00 uur eruit
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
truste Cue (ben je echte naam alweer kwijt)
Ik die van jou ookquote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
truste Cue (ben je echte naam alweer kwijt)
Welterustenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed mensen
Morgen weer om 6:00 uur eruit
quote:
Dat was ik dan ook van planquote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je mag me gewoon luctor noemen![]()
ben nu echt weg
dies zo makkelijkquote:
Nu ben je mijn vriendjequote:
Uh jah?quote:
Pa heet Joop.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe heten je ouder van de voornaam
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef PieterBas het volgende:
Soms vraag ik me ook af wie ik toevoeg.. maar de mensen met niet bekende namen ook meestal van Fok!
Stage SC Fok Hyves creëren
Nou mijn moeder heeft namelijk wel zussen en tantes en ooms die ik niet ken...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pa heet Joop.
Maar je moeder is geen familie van mijn vader, iig geen zus.
dat zou ook wel bizar zijn trouwens, dan zou ik familie hebben waar ik niks vanaf weet
quote:
Oe zal ik pieterbas ook maar eens toevoegenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet ook niet iedereen zomaar toevoegen he
Iedereen (die 33) in m'n lijst (miss strax 34.. dean) ken ik toch wel redelijk
In zoverre dat ik weet wie het is
Daar kan ik een heel fout antwoord op gevenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:40 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat doen we nu nu we officieel vriendjes zijn
Ach. Ik kan er zeker nog 100 minder bekende toevoegen, maar heb daar eigenlijk nooit de behoefte toequote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet ook niet iedereen zomaar toevoegen he
Iedereen (die 33) in m'n lijst (miss strax 34.. dean) ken ik toch wel redelijk
In zoverre dat ik weet wie het is
Die heb ik allangquote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Oe zal ik pieterbas ook maar eens toevoegen
Doen Doen Doenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
* Piles begint te twijfelen of ie ook geen Hyves moet nemen
Niet doenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
* Piles begint te twijfelen of ie ook geen Hyves moet nemen
Slaat ook nergens opquote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach. Ik kan er zeker nog 100 minder bekende toevoegen, maar heb daar eigenlijk nooit de behoefte toe
van hetzelfdequote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef eer-ik het volgende:
Zeg maar lieve mensen...
Ik ga mijzelf in de mand deponeren alwaar ik enkele uren zal vertoeven onder mijn fijne dekens teneinde morgenochtend uitgerust te ontwaken.
Immers is er morgen weer een dag waarin enkele werkzaamheden dienen te geschieden.
Bij deze wil ik u allen gaerne een enorm aangename en voorspoedige nachtrust toewensen.
joooo
Ik wacht met spanningquote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Oe zal ik pieterbas ook maar eens toevoegen
Denk het ook nietquote:
Dat is toch die Remco die hier zit, en bij Cue in de klas gezeten heeft?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef Californium het volgende:
O dean? welke Remco ken je? Die kent weer een vriend van mij
Tantes/ooms zou heel misschien nog wel kunnen hoewel me dat stiekem toch erg sterk lijktquote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou mijn moeder heeft namelijk wel zussen en tantes en ooms die ik niet ken...
Waar wil je trouwen?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:40 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat doen we nu nu we officieel vriendjes zijn
Checkquote:
kroatie....En ik eis sex voor het Huwelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tantes/ooms zou heel misschien nog wel kunnen hoewel me dat stiekem toch erg sterk lijkt
Anderszijds zou ik er niet van opkijken daar ik totaal geen familie heb die waarde hecht aan elkaar vaak zien enzo
[..]
Waar wil je trouwen?
Schotland of Kroatie?
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
Dat is toch die Remco die hier zit, en bij Cue in de klas gezeten heeft?
Welterustenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef eer-ik het volgende:
Zeg maar lieve mensen...
Ik ga mijzelf in de mand deponeren alwaar ik enkele uren zal vertoeven onder mijn fijne dekens teneinde morgenochtend uitgerust te ontwaken.
Immers is er morgen weer een dag waarin enkele werkzaamheden dienen te geschieden.
Bij deze wil ik u allen gaerne een enorm aangename en voorspoedige nachtrust toewensen.
joooo
Oke coolquote:
Heel verstandigquote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Californium het volgende:
[..]
kroatie....En ik eis sex voor het Huwelijk![]()
quote:
De wereld is soms zo kleinquote:
Ik ga een betere foto op me hyves zetten....quote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De wereld is soms zo klein
al valt dat best mee als je niet veel mensen kent
Succes alvastquote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga een betere foto op me hyves zetten....moet m wel eerst maken ben ik bang
Doen we op de meet dan welquote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef Californium het volgende:
die van mij is van boven gemaakt en nu heb ik een mega voorhoofdquote:Op maandag 30 juni 2008 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Succes alvast![]()
ik vind die ene foto van mij goed genoeg
Dat ken ik, heb nu een boel sportfoto's er op gezet.. want dan heb ik vaak de camera niet in de gatenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Stuur die foto nou eens, dan kan ik tenminste zeggen dat het best meevaltquote:Op maandag 30 juni 2008 23:49 schreef Californium het volgende:
die van mij is van boven gemaakt en nu heb ik een mega voorhoofd
Te lui....Zoek maar op hyvesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Stuur die foto nou eens, dan kan ik tenminste zeggen dat het best meevalt![]()
Sorry, draai me dan nog even omquote:Op maandag 30 juni 2008 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij is het tijd om zo te gaan slapen.. hopelijk vergeet ik de tompoezen morgen niet
Iemand wakker om 7.25 uur?
Tel er een uur of 3 bij opquote:Op maandag 30 juni 2008 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand wakker om 7.25 uur?
quote:
ef je nummer pm-enquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
een sms! .. want pm lees ik smorgen niet
Ik heb te lang 'vakantie' gehadquote:
verstuurdquote:
Dan ben je niet vroeg wakker neequote:
Ik kan SMSjes op een bepaalde tijd versturenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
een sms! .. want pm lees ik smorgen niet
Wat een luxequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan SMSjes op een bepaalde tijd versturen
Kan ik ook hoorquote:
Ik lag dubbelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:05 schreef PieterBas het volgende:
Limburgers tennisten 27 uur voor niks
Dit is wel sneu
you are welcome trustenquote:
Althans het kon, vraag me alleen af.. hoe het ook al weer ging.quote:
kom op, dat controleer je nog ff een dag van te vorenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor
Als ik op die tijd mn telefoon bij de hand heb en het niet vergeet
[..]
Ik lag dubbel
Trustenquote:
Komt me maar een opmerking boven:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:05 schreef PieterBas het volgende:
Limburgers tennisten 27 uur voor niks
Dit is wel sneu
Deanquote:
Dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt me maar een opmerking boven:
Pwn.
En sukkels![]()
Dat check je toch inderdaad.
quote:
Iedereen heeft elkaar vanavond zitten zoeken op Hyvesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Maar TT, praat me eens bij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Oh ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen heeft elkaar vanavond zitten zoeken op Hyves
Behalve ik, want ik heb geen Hyves
Ik ben voornamelijk gevonden op Hyvesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen heeft elkaar vanavond zitten zoeken op Hyves
OV is tot de 16 juli nog geldig.. dan moeten we gaan betalenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik ook nietMaar meetdatum, al iets meer over bekend? Yesse merkte al op dat maandag misschien wel handig is, aangezien iedereen dan gratis kan, mits OV.
Idd, dus we moeten opschietenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OV is tot de 16 juli nog geldig.. dan moeten we gaan betalen
Meer bekend: het wordt lastigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef Bravebart het volgende:
Oh ik ook nietMaar meetdatum, al iets meer over bekend? Yesse merkte al op dat maandag misschien wel handig is, aangezien iedereen dan gratis kan, mits OV.
Shit, das waar jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:31 schreef PieterBas het volgende:
OV is tot de 16 juli nog geldig.. dan moeten we gaan betalen
Maandag 7/7?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Meer bekend: het wordt lastig
Maar na woensdag gaan we serieus kijken denk ik, dan hebben Milou en ik 'm ook ingevuld
Moet ik hem ook nog invullen en goed dat ik jullie daar aan herinnerdequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Meer bekend: het wordt lastig
Maar na woensdag gaan we serieus kijken denk ik, dan hebben Milou en ik 'm ook ingevuld
[..]
Shit, das waar ja
Tentamenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Maandag 7/7?
Aaahquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tentamen
Of werken
Al kan ik 's avonds dan nog wel komen denk ik
Truste PB
Als ik tentamen heb, en ik maak de tijd vol (wat de vraag isquote:
Precies, dat valt best meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik tentamen heb, en ik maak de tijd vol (wat de vraag is), ben ik om half 5 in Rotterdam, of kwart over 5 in Utrecht, dus daar is mee te leven
Ik ben ook voorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:43 schreef Bravebart het volgende:
Precies, dat valt best meeMaargoed, dat lijkt wel een puicke dag te zijn, meerdere factoren meewegend
Zal je toch wel vrij voor krijgenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook voor
Ok, woensdag dus proberen vrij te vragen. Als het niet lukt ben ik dubbel de sjaak, geen hertentamen en geen meet
Jawel, moet lukkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Bravebart het volgende:
Zal je toch wel vrij voor krijgenVoor de meet, uuh ik bedoel je hertentamen?
Nu welquote:
Nou ja, ik moet zaterdag om 8 uur weer werken, maar voor een keer moet dat kunnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
Nu welNaja ze moet dan werken, dus kan pas vanaf een uur of 6/7 maargoed, als we vervolgens tot laat door kunnen (want vrijdag enzo) is het wel te doen toch?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zaterdag om 8 uur weer werken, maar voor een keer moet dat kunnen
En ik moet die vrijdag ook werken volgens mij. Maar als ik dan eerder wegga (uur of 4) ben ik mooi op tijd
Weet ik Pilsiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, ik regel alles om bij de meet te kunnen zijn, dat weet je toch
Idd, het blijft tussen onsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet tegen de rest zeggen hoor, worden ze maar jaloers van
Haha, goeie deal.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Californium het volgende:
[..]
kroatie....En ik eis sex voor het Huwelijk![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:08 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van dinsdag 30 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 291 Cuegirllie
03. 207 Californium
06. 134 Piles
08. 126 JortK
10. 099 Bravebart
13. 089 PieterBas
20. 083 eer-ik
88. 045 Jipje
88. 045 Milou__
92. 043 Luctor.et.Emergo
Oee wil je ook vriendjes met mij wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Milou![]()
Dat ook nou weer niet hoor![]()
Alleen m'n vriendjes uitgebreidt
mis alleen jou nog![]()
Natuurlijk!!!quote:
Jeuj en dan zijn we vriendjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Kan nu niks toevoegen, maar ik zal het mezelf een mailen
quequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Uhm.. pardon?quote:
quote:haha.. dat haal ik zelf nooit.. miss 1x hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
typoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. pardon?![]()
[..]
haha.. dat haal ik zelf nooit.. miss 1x hahaha
Tis je vergeven, voor deze ene keerquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:24 schreef Milou__ het volgende:
Tot aan het gaaaatje ben jij mn maaaatjee lalala
ik ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:25 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, effe m'n stats erbij zoeken.
Nu is mijn dag helemaal goed begonnenquote:
JeRa zit er niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen
Ja, ik moet alleen nog even mijn werkrooster invullen. De rest heb ik al wel ingevuldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu is mijn dag helemaal goed begonnen
Miloutje had jij dat meetding al ingevuld?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:31 schreef eer-ik het volgende:
JeRa zit er niet meer.
Kan niet meer PMén naar 'm
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:32 schreef Milou__ het volgende:
Ja, ik moet alleen nog even mijn werkrooster invullen. De rest heb ik al wel ingevuld![]()
Dat doe ik voor woensdag
Heb het gister ingevuldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Nice
ik kon het me namelijk niet meer herinneren of ik jou erbij zag staan![]()
Dat zal het verklarenquote:
Toevallig heb ik gister (dacht ik, of eergister) gekeken wat mooie data waren.. vandaarquote:
Afaik nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kan dat toch nog wel met iemand anders?
dus we komen er nooit achter?quote:
Ja huu, ik moet mijn werkrooster nog hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Mooi zoje maakt het in iedergeval niet moeilijker om een datum te kiezen
en mash ook niet![]()
quote:
quote:
quote:
Nog 185 pagina's lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Morge Litso![]()
Gezellig bart.. moet je nog veel doen dan?
Nou mooi tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
Nog 185 pagina's lezenMaar het leert wel snel eigenlijk
Scheikundequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:16 schreef Litso het volgende:
Waar moet je voor studeren?
Klinkt als iets wat ik niet zou willen doen, maarja, ik hoef het dan ook niet te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:18 schreef Bravebart het volgende:
ScheikundeBasisvakje, maar wel redelijk diepgaand
Maar het gaat allemaal wel ok dit keer
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik niet zou willen doen, maarja, ik hoef het dan ook niet te doen
Ja preciesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:21 schreef Litso het volgende:
Oh bah. Leuk vak wel, maar dan in de praktijk
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:24 schreef Bravebart het volgende:Ik wil het ook niet, maar ik heb geen keus
En ach, opzich is het wel lachen hoor, een beetje quatummechanica
Ik stuur je de PDF wel ff door, heb je gelijk wat te doen vandaagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij zegt hetMaar jij moet het ook doen, dus dat scheelt
Juist dat jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:31 schreef Litso het volgende:
Oeh, quantummechanica vind ik dan wel weer interessant. Moeilijk, maar interessant.
Iemand hier trouwens die verstand heeft van dhtml en waarom getElementById in FF3 niet meer werkt?
Ik heb weinig te doen vandaag, maar om nou te zeggen dat dat mij heel erg interessant lijktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik stuur je de PDF wel ff door, heb je gelijk wat te doen vandaag
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb weinig te doen vandaag, maar om nou te zeggen dat dat mij heel erg interessant lijkt
bedenk me net dat iemand hier mij wat zou sturen..owja piles![]()
Ik denk niet dat er een datum komt waar iedereen kanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:39 schreef Yesse het volgende:
Echt he dat hele gemeet gedoe is onhandig..
Want?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:39 schreef Yesse het volgende:
Echt he dat hele gemeet gedoe is onhandig..
uh neequote:
Dat denk ik ook ja..wel balen maar dan gewoon enkele minimeets en dan ken je ze uiteindelijk allemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:40 schreef Milou__ het volgende:
Ik denk niet dat er een datum komt waar iedereen kan![]()
Dat is ook onmogelijk als je met 10 mensen rekening moet houdenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een datum komt waar iedereen kan![]()
ROZEquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zeg nou zelf, dit wil je toch weten
![]()
[ afbeelding ]
Precies.. En omdat, net als vorige keer, veel mensen nu hard meeschreeuwen om een datum terwijl als puntje bij paaltje komt er toch mensen afvallen die dan opeens toch niet kunnen.. En dan heb je moeilijk zitten doen voor niks..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want?
Ja wel omdat nooit iedereen kan..
quote:
Dan liever wat moeite zitten doen voor niks, dan het gewoon opgevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:43 schreef Yesse het volgende:
Precies.. En omdat, net als vorige keer, veel mensen nu hard meeschreeuwen om een datum terwijl als puntje bij paaltje komt er toch mensen afvallen die dan opeens toch niet kunnen.. En dan heb je moeilijk zitten doen voor niks..
Mee eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan liever wat moeite zitten doen voor niks, dan het gewoon opgeven
en mensen moeten maar gewoon komen als ze zeggen dat ze kunnen![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:43 schreef Bravebart het volgende:
Dat is ook onmogelijk als je met 10 mensen rekening moet houden
Dat dacht ik ook.. ik bedoel ondanks dat we afgelopen week maar met z'n drieen in utrecht waren, was het wel erg gezellig (en het zonnetje erg lekkerquote:
Ja maar vorige keer hadden we een lijstje van zo'n 10-13 personen ofzo.. En hoeveel mensen hebben uiteindelijk gemeet? 5.. Terwijl datum al een maand vast stond.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan liever wat moeite zitten doen voor niks, dan het gewoon opgeven
en mensen moeten maar gewoon komen als ze zeggen dat ze kunnen![]()
en als ze toen allemaal zeiden dat ze konden.. blijkt dat ze de prioriteit van een meet erg laag hebben staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
Ja maar vorige keer hadden we een lijstje van zo'n 10-13 personen ofzo.. En hoeveel mensen hebben uiteindelijk gemeet? 5.. Terwijl datum al een maand vast stond.
Ja inderdaad.. en dat vind ik persoonlijk wel jammer..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en als ze toen allemaal zeiden dat ze konden.. blijkt dat ze de prioriteit van een meet erg laag hebben staan.
Natuurlijk kan er altijd wat tussenkomen, maar het is ook maar net hoe graag je naar de meet wil..
Klopt.. is het ook!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
Ja inderdaad.. en dat vind ik persoonlijk wel jammer..
Maar eh.. het is wel stil
Voel ik me ook..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt.. is het ook!
haha ja, ze voelen zich allemaal schuldig
Ja en de andere helft is aan het uitslapenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt.. is het ook!
haha ja, ze voelen zich allemaal schuldig
Jij hebt nog geprobeerd te komen, maar het had gewoon geen zinquote:
Piles zou om 10.25 zich moeten meldenquote:
Ja maarja ik was er nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt nog geprobeerd te komen, maar het had gewoon geen zin
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, goeie deal.
Kan ik me wel in vinden
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
que
caliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
CaliTnx!!!
je bent toch niet speciaal wakker geworden toch?
Miliouquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:14 schreef Milou__ het volgende:
Hay Cali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |