Vind jouw usericon overigens echt fantastisch.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef neilpad het volgende:
Dan halen we hem in de winterstop weer terug voor op de bank, lijkt me prima scenario.
quote:PSV contracteert Zweedse doelman Andreas Isaksson
PSV Media - Andreas Isaksson heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij PSV. De 26-jarige doelman is afkomstig van Manchester City en was afgelopen maand actief met het nationale elftal van Zweden op Euro 2008. Isaksson onderging eerder op de dag al zijn medische keuring.
Andreas Isaksson..
59 interlands
Isaksson, op 3 oktober 1981 geboren in Trelleborg, speelde het grootste deel van zijn loopbaan voor Djurgården, nadat hij op jonge leeftijd al was gescout door Juventus maar bij de Italiaanse club niet verder kwam dan de jeugdopleiding. Na vier jaar in de Zweedse competitie gespeeld te hebben ging hij in 2004 naar het Franse Rennes. Daar stond hij in twee seizoenen 62 keer onder de lat. Halverwege het seizoen 2006-2007 maakte hij de overstap naar Manchester City maar kwam daar mede door blessureleed weinig aan spelen toe. Hij speelde in totaal 59 interlands voor Zweden. Tijdens het afgelopen EK in Oostenrijk en Zwitserland overleefde hij met Zweden de groepsfase niet. De eerste wedstrijd tegen Griekenland werd nog met 2-0 gewonnen, maar daarna bleken Spanje (1-2) en Rusland (0-2) te sterk.
Negende Zweed bij PSV
PSV heeft een rijke historie aan Scandinavische spelers bij de club. De eerste Scandinaviër bij PSV was ook een Zweed, Dan Enker. Van 1958 tot en met 1960 speelde de linkervleugelspeler in totaal 23 competitiewedstrijden voor PSV waarin hij één keer scoorde. Bekende Zweedse speler uit de historie van de Eindhovense club is Ralf Edström. De aanvaller van internationale klasse maakte vanaf 1973 vier jaar lang een onuitwisbare indruk op de supporters. In 112 competitiewedstrijden scoorde hij 55 doelpunten. De laatste Zweed die in Eindhoven zijn opwachting maakte was Klas Ingesson in 1993, de middenvelder bleef echter maar één seizoen.
psv.nl
Goed nieuwsquote:
Dit zou ik dan wel weer prima vindenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens de VI vandaag sluit Piet Buter niet uit dat Erik Pieters voor de eerste training aan PSV wordt verkocht, en in dat geval wil Utrecht Aissati huren.
Zo zou het ineens de domste actie van Utrecht ooit zijn...
Moet ik nu een link gaan zoeken van de wedstrijd toen Ajax PSV met 5-1 vernederde? Wat een waardeloze keeper moet die Gomes dan wel niet zijn? Elke keeper heeft wel een slechte dag en als je met 8-1 verlies ligt dat echt niet alleen aan de keeperquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:31 schreef sjimz het volgende:
Hier wat hoogtepunten van de nieuwe keeper:
Ach, hem daar op afrekenen is ook een beetje onzin natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:31 schreef sjimz het volgende:
Hier wat hoogtepunten van de nieuwe keeper:
Ik vind het voor PSV een enorm voordeel dat deze jongen wel eens een hele tijd kan blijven. Dat is goed voor de continuiteit. En zo'n ramp is deze man ook weer niet. Tuurlijk, Gomes was top. Maar ze halen nu een ervaren jongen terug. Volgens mij valt het best mee met zijn blessuregevoeligheid.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef mcyodogg het volgende:
Maar goed, ik heb niet heel erg goed zicht op de keepersmarkt, en je kan een stuk slechter treffen dan Isaksson. Verder liggen zijn beste jaren waarschijnlijk nog voor hem. Hij zal net als City, PSV wel weer als een springplank zien, maar dit is wel zijn top.
En echte blunders zie ik ook niet in dat filmpje voorkomenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Moet ik nu een link gaan zoeken van de wedstrijd toen Ajax PSV met 5-1 vernederde? Wat een waardeloze keeper moet die Gomes dan wel niet zijn? Elke keeper heeft wel een slechte dag en als je met 8-1 verlies ligt dat echt niet alleen aan de keeper
Als we hem voor 10 miljoen kunnen krijgen en hij wil zou ik zeggen: meteen doen. Helaas zijn beiden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uitgesloten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik ben meer van het filosoferen over voetbal, jij meer van het bekritiseren. Dat maakt dit topic rijker zullen we maar zeggen. Ik vind een aankoop van Huntelaar niet onverstandig. PSV heeft geen Van Nistelrooij of Vennegoor meer staan en doelpuntenproductie schort eraan. Creativiteit op het middenveld hielp het afgelopen seizoen maar weinig.
Niet zo negatief over City aub. Hebben vaak goede seizoensstartquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:38 schreef mcyodogg het volgende:
Niet zo happen op sjimz
Man City liet er ook 6 door tegen Chelsea, en 6 in 2 wedstrijden tegen nota bene Fulham. En met allemaal verschillende keepers.
Als PSV het transferbudget van Man City had, had PSV allang de CL gewonnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo negatief over City aub. Hebben vaak goede seizoensstart
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Moet ik nu een link gaan zoeken van de wedstrijd toen Ajax PSV met 5-1 vernederde? Wat een waardeloze keeper moet die Gomes dan wel niet zijn? Elke keeper heeft wel een slechte dag en als je met 8-1 verlies ligt dat echt niet alleen aan de keeper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |