abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59830827
Edit: Ten eerste kan er best op een normale manier gediscusseerd worden. Ten tweede ga ik hier de discussie niet met je aan, daar is het FB-topic voor.

[ Bericht 86% gewijzigd door Blawh op 01-07-2008 23:31:49 ]
pi_59830968
Om het maar ergens anders over te hebben. Ik heb het gevoel dat PSV er, zelfs met het vertrek van Farfan en Gomes er beter op geworden is. Ik denk dat de nieuwelingen (Brechet, Rodriguez, Manco, Amrabat, Isaksson) voor een frisse wind gaan zorgen, de klad zat er vorig jaar toch wel in af en toe.

Jongens als Simons, Salcido speelden op de automatische piloot en waren mijnsinziens toe aan wat nieuwe prikkels. Gomes is top, maar brengt toch negativiteit mee, hij maakte steeds meer gebruik van zijn status. Farfan had het wel gehad bij PSV. PSV had even niet meer de niet te verslaan saus over zich heen, ik denk dat dat wel anders wordt komend seizoen. Ik denk aan een frisse doorstart, daar gaan ook jongens als Lazovic van profiteren.

Delen meer mensen dat gevoel?
That's all folks!
pi_59831054
Stiekem hihi Niet quoten anders heeft een modje mij door!!
pi_59831142
Net of ik je zo niet door heb pummel.

Maar graag weer ontopic nu, ben benieuwd naar jullie verwachtingen.
That's all folks!
pi_59831462
Morgen vertrek ik voor een maandje naar Hong Kong, dus ik zal het niet op de voet kunnen volgen, ik zal het wel proberen
pi_59832192
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Net of ik je zo niet door heb pummel.

Maar graag weer ontopic nu, ben benieuwd naar jullie verwachtingen.
Als ik mocht kiezen tussen Gomes + Farfan of de frisse wind dan is mijn keuze snel gemaakt.
Gomes en Farfan zijn allebei van onschatbare waarde geweest voor PSV in de laatste 4 jaar.
Ik had liever gezien dat ze bij de club bleven maarja ze waren allebei niet te houden en ik heb er nu wel vrede mee, ik ben al blij dat ze zolang voor PSV hebben gespeeld.

Van de nieuwe lichting loop ik alleen enigzins warm voor Amrabat. Dat is ook de enige die ik echt regelmatig aan het werk heb gezien. Brechet is blijkbaar wat blessure gevoelig, over Maza zijn de meningen ook verdeelt, Manco is nog erg jong en Isaksson zou niet mijn eerste keus zijn geweest.

Mijn verwachtingen over het algemeen zijn raar genoeg eigenlijk wel goed. Ik ben zeer te spreken over Stevens en ik denk dat de noodgedwongen frisse wind wel goed zal zijn voor het team. Sowieso hebben maar weinig spelers hun niveau gehaald vorig jaar en moet het haast wel beter gaan.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_59832576
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

We spraken helemaal niet over een eventuele overgang van Huntelaar naar PSV ( ..) Dat haal jij aan met dikgedrukte letters in je post.
Ah dit is een privé forum, dat snapte ik niet. Is het PSV Netwerk ook al van jullie, of is dat off topic volgens jou?
quote:
Óf je quotte de verkeerde persoon óf je zit er helemaal naast. Wat wordt het?
Morrigun99 stelde dat het vertrek van Huntelaar niks met PSV te maken had, nou als hij naar PSV gaat wel. Dat wilde ik even kwijt.
  woensdag 2 juli 2008 @ 07:48:57 #108
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_59833742
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Om het maar ergens anders over te hebben. Ik heb het gevoel dat PSV er, zelfs met het vertrek van Farfan en Gomes er beter op geworden is. Ik denk dat de nieuwelingen (Brechet, Rodriguez, Manco, Amrabat, Isaksson) voor een frisse wind gaan zorgen, de klad zat er vorig jaar toch wel in af en toe.

Jongens als Simons, Salcido speelden op de automatische piloot en waren mijnsinziens toe aan wat nieuwe prikkels. Gomes is top, maar brengt toch negativiteit mee, hij maakte steeds meer gebruik van zijn status. Farfan had het wel gehad bij PSV. PSV had even niet meer de niet te verslaan saus over zich heen, ik denk dat dat wel anders wordt komend seizoen. Ik denk aan een frisse doorstart, daar gaan ook jongens als Lazovic van profiteren.

Delen meer mensen dat gevoel?
Ik weet het nog niet. De aankopen tot nu toe stemmen mij best wel tevreden. Maar ik weet het gewoon nu nog niet.

We merken het vanzelf wel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_59835075
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:58 schreef okee6 het volgende:

[..]

Jij vindt het zinnig om te gaan wauwelen over mijn persoon in het PSV topic. Misschien moet je het eens in General Chat proberen. Onzin is het niet.

Als PSV de financiering rond krijgt én Huntelaar is happig op Champions League plus landstitel, dan is het gauw werkelijkheid. Zeer waarschijnlijk is het niet, maar onzin is wat anders. Onzin is bijvoorbeeld om mijn persoon hier onderwerp te maken. Ik heb het over PSV en kom daarbij wel eens over de concurrentie te spreken. Dat geldt voor meer users, wen er maar aan.
Tja, zolang je dat soort uitspraken blijft doen ben ik toch echt bang dat er nog wel vaker uitspraken over jouw flinterdunne relatie met de werkelijkheid zullen komen .

Huntelaar komt niet naar PSV, misschien ooit, maar niet nu, dat is gewoon onzin, niks meer, niks minder.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:07:09 #110
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59835494
Er gaan geruchten(!!) dat Aissati voor 3 jaar bij Utrecht tekent, en Pieters voor 3 jaar bij PSV.

Pieters wordt tegelijkertijd gepresenteerd met Isaksson a.s. vrijdag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_59836991
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, zolang je dat soort uitspraken blijft doen ben ik toch echt bang dat er nog wel vaker uitspraken over jouw flinterdunne relatie met de werkelijkheid zullen komen .

Huntelaar komt niet naar PSV, misschien ooit, maar niet nu, dat is gewoon onzin, niks meer, niks minder.
Ik ben meer van het filosoferen over voetbal, jij meer van het bekritiseren. Dat maakt dit topic rijker zullen we maar zeggen. Ik vind een aankoop van Huntelaar niet onverstandig. PSV heeft geen Van Nistelrooij of Vennegoor meer staan en doelpuntenproductie schort eraan. Creativiteit op het middenveld hielp het afgelopen seizoen maar weinig.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:44:05 #112
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_59837813
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Er gaan geruchten(!!) dat Aissati voor 3 jaar bij Utrecht tekent, en Pieters voor 3 jaar bij PSV.

Pieters wordt tegelijkertijd gepresenteerd met Isaksson a.s. vrijdag.
Dat zou dan meteen de slechtste deal zijn in de PSV historie als je het mij vraagt. God laat het niet waar zijn
Patat Friet
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:47:17 #113
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59837893
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:11 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik ben meer van het filosoferen over voetbal, jij meer van het bekritiseren. Dat maakt dit topic rijker zullen we maar zeggen. Ik vind een aankoop van Huntelaar niet onverstandig. PSV heeft geen Van Nistelrooij of Vennegoor meer staan en doelpuntenproductie schort eraan. Creativiteit op het middenveld hielp het afgelopen seizoen maar weinig.
En jij denkt dat Huntelaar nog naar PSV gaat ?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:26:47 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59838922
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 01:21 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ah dit is een privé forum, dat snapte ik niet. Is het PSV Netwerk ook al van jullie, of is dat off topic volgens jou?
[..]

Morrigun99 stelde dat het vertrek van Huntelaar niks met PSV te maken had, nou als hij naar PSV gaat wel. Dat wilde ik even kwijt.
Wat PN híer nu weer mee van doen heeft snap ik ook niet. Huntelaar naar PSV is natuurlijk grote onzin.
Waarom ga ik hier nog op in..
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:27:23 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59838933
Volgens Expressen wordt waarschijnlijk later vandaag bekend gemaakt dat Isaksson naar PSV gaat.
Hij moet alleen nog medisch gekeurd worden. PSV troeft daarmee Fulham, Atlético Madrid en Galatasaray af volgens de krant. Hij gaat 27 miljoen kronen kosten volgens Expressen, dat is volgens mij ongeveer 3 miljoen euro.

http://www.fotbollsexpres(...)-han-kommer-till-oss
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:32:13 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59839046
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Expressen wordt waarschijnlijk later vandaag bekend gemaakt dat Isaksson naar PSV gaat.
Hij moet alleen nog medisch gekeurd worden. PSV troeft daarmee Fulham, Atlético Madrid en Galatasaray af volgens de krant. Hij gaat 27 miljoen kronen kosten volgens Expressen, dat is volgens mij ongeveer 3 miljoen euro.

http://www.fotbollsexpres(...)-han-kommer-till-oss
Dan hopen we maar het beste..
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:44:43 #117
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59839319
Volgens de VI vandaag sluit Piet Buter niet uit dat Erik Pieters voor de eerste training aan PSV wordt verkocht, en in dat geval wil Utrecht Aissati huren.

Zo zou het ineens de domste actie van Utrecht ooit zijn...
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:48:26 #118
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_59839390
Verhuren is niet erg
Patat Friet
pi_59839966
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:48 schreef ganzenherder het volgende:
Verhuren is niet erg
Volgens mij ben je de eerste op FOK! die zijn bede binnen het uur verhoord zag. Huur zou inderdaad optimaal zijn. Verleden seizoen stond Aissati stil bij PSV, zie dan z'n Twente-tijd. Mag Utrecht blij mee zijn, dommer dan voorheen kan sowieso niet in Utrecht.
pi_59840116
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:48 schreef ganzenherder het volgende:
Verhuren is niet erg
Inderdaad, dan kan ik er wel mee leven.
We sure are cute for two ugly people.
pi_59840361
Dan halen we hem in de winterstop weer terug voor op de bank, lijkt me prima scenario .
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:33:47 #122
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59840596
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef okee6 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je de eerste op FOK! die zijn bede binnen het uur verhoord zag. Huur zou inderdaad optimaal zijn. Verleden seizoen stond Aissati stil bij PSV, zie dan z'n Twente-tijd. Mag Utrecht blij mee zijn, dommer dan voorheen kan sowieso niet in Utrecht.

Ik kom hier nog op terug als straks blijkt dat Aissati weldegelijk voor 3 jaar deze kant op komt.
pi_59841211
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik kom hier nog op terug als straks blijkt dat Aissati weldegelijk voor 3 jaar deze kant op komt.
Hoezo? Lijkt me wel duidelijk dat de huur doorgaat. Utrecht huurt dus, waar Ibi en Ismael eerder gewoon transfervrij in Utrecht rondbalden. Dat heet kapitaalvlucht.
pi_59841410
quote:
De komst van Ibagaza houdt in dat Villarreal geen pogingen meer in het werk zal stellen om Ibrahim Afellay naar El Madrigal te halen. De middenvelder van PSV werd afgelopen week aan de formatie van Manuel Pellegrini gelinkt. (El Mediterraneo)
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:09:28 #125
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59841524
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:57 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hoezo? Lijkt me wel duidelijk dat de huur doorgaat. Utrecht huurt dus, waar Ibi en Ismael eerder gewoon transfervrij in Utrecht rondbalden. Dat heet kapitaalvlucht.
Buter en duidelijk, yeah right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')