abonnement Unibet Coolblue
pi_59837013
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef Echoes het volgende:
erg puik concert, ik heb er alleen niets van gezien helaas. Stond midden in het publiek tegen een muur van ruggen aan te kijken. Geluid was best aardig, vooral zijn zang kwam er goed doorheen.
Volgende keer toch een ander plekje proberen te scoren.
het eerste gedeelte heb ik ook niets van gezien, vanaf de eerste toegift ben ik maar meer naar achter gegaan. Stuk rustiger, en was nog goed te zien ook.
Eerste keer Radiohead is goed bevallen.
pi_59837479
Die muntjes kon je gister volgens mij gewoon inruilen. Maar ja dat was gister.

Prima concert, jammer dat het om 21:00 nog niet donker was. Ik had geen last van bierhalers noch meezingers, maar dan nog, dat hoort er bi/is niet te vermijdenj als je naar zo'n type concert gaat vind ik.
Aldus.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:32:24 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_59837518
Ik vond wel/ook dat de sfeer er pas echt goed in kwam toen het donker werd, daarvoor was het leuk maar niet 100%. Maar ja, het was prachtig weer, dat is ook wat waard. En anders zouden ze om 22:30 pas moeten beginnen, ook een beetje laat als je de volgende dag nog wil werken.
For great justice!
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:36:05 #79
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_59837619
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:32 schreef Q. het volgende:
Ik vond wel/ook dat de sfeer er pas echt goed in kwam toen het donker werd, daarvoor was het leuk maar niet 100%. Maar ja, het was prachtig weer, dat is ook wat waard. En anders zouden ze om 22:30 pas moeten beginnen, ook een beetje laat als je de volgende dag nog wil werken.
Vergeet de klagende buurtbewoners niet. Ze hebben maar een vergunning tot elf uur!
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_59837701
Radiohead was goed, het geluid was goed en het decor was prachtig. Maar toch miste ik een beetje de magie, denk door het publiek... beetje jammer! Desondanks genoten

En mij is trouwens verteld dat ik de muntjes vandaag ook nog zou kunnen gebruiken
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:42:21 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_59837766
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:39 schreef Lotjeb het volgende:

En mij is trouwens verteld dat ik de muntjes vandaag ook nog zou kunnen gebruiken
Ik heb het aan twee van die munten-dozen gevraagd en die zeiden dat dat niet kon. Nou ja, gewoon proberen en schennis schoppen dus.
For great justice!
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:42:39 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59837778
Ik had hier nog niet eerder gepost, maar vond het erg goed/leuk gisteren. Mn eerste Radiohead concert in HMH 2006 viel me wat tegen, maar nu echt niet. Voor mij dus een zeer geslaagd concert En ze speelden al vrij snel All I need één van mijn favorieten van het nieuwe album.

Zaterdag herhaling!!

wij hebben de leden van REM nog gezien, dat was ook wel leuk, jammer dat ze niet even een nummer meespeelden
pi_59837826
En oja, een dansende Thom Yorke Vooral bij 15 step heb ik genoten van zijn danskunsten
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_59837855
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb het aan twee van die munten-dozen gevraagd en die zeiden dat dat niet kon. Nou ja, gewoon proberen en schennis schoppen dus.
Ik had het ook van een munten-doos
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_59837911
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vergeet de klagende buurtbewoners niet. Ze hebben maar een vergunning tot elf uur!
Dat is toch niet zo gek?
Aldus.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:48:39 #86
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59837929
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:44 schreef Lotjeb het volgende:
En oja, een dansende Thom Yorke Vooral bij 15 step heb ik genoten van zijn danskunsten
Ze waren idd wel enthousiast ja

En ze deden Street Spirit
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_59838032
Eigenlijk heb ik het niet meer zo op die oude nummers, alhoewel ik graag een keer Paranoid Android live zou horen.
Aldus.
pi_59838184
Waar ik me wel aan geërgerd hebzijs; twee gruwelijk kleffe mensen voor me en twee zeikende 'dwergen' achter me die niks konden zien, ga dan ergens anders staan.
Aldus.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:59:37 #89
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_59838290
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:47 schreef Z het volgende:
Dat is toch niet zo gek?
Zeer zeker niet...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_59838377
Wij kwamen iets na zessen aan, net toen de hekken opengingen en konden toen zo doorlopen naar de 'Circle'.

In het voorvak geen last gehad van pratende of bierhalende mensen, al kon het soms wel iets enthousiaster vond ik, sommigen stonden er echt dood bij. Er stonden ook veel buitenlanders viel me op.
pi_59838492
Opnamens? Laat me even weten wanneer je ze digitaal heb en online heb gezet. Ik ben erg geinteresseerd. In vond het concert geweldig. Alleen jammer van de mensen die telkens bier gingen halen. Opzouten... kom je nou voor het concert of om iets te drinke.... :S
Laat je spullen maar hier staan ze staan hier best. Loop even mee met de stewardess...
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 12:26:43 #92
128220 Peter6000
pi_59838921
Toch altijd weer een bijzonder moment om Radiohead en Thom Yorke in het echt te zien. Eigenlijk is een optreden al automatisch geslaagd als ze er zijn.

De 2 uur vlogen om, kippenvel bij Lucky, en wat is The National Anthem toch een fantastische song. Faust Arp was ook erg goed, een beetje een onopvallend liedje op het album, maar live erg goed uitgevoerd.Weird Fishes/ Arpeggi viel me ook op als erg mooi.
En Planet Telex, als heerlijke afsluiter.
Maar ik vergeet de helft.

Vond de optredens in de HMH van 2 jaar geleden wel specialer, en daar heb ik meer van genoten dan van gisteren. Maar desondanks de moeite waard Radiohead weer live te mogen zien.

En zaterdag alweer naar Radiohead.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:28:43 #93
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59838961
Het parkeren was wel waardeloos aangegeven vond ik...
We werden op de ring naar S103 geleid en vervolgens stond er steeds borden dat we rechtdoor moesten. Ineens hielden die borden op en reden we zo de ring weer op
Konden we weer helemaal terug om vervolgens bij afslag S102 uit te komen.
Al met al een uur rond gereden in A'dam voor we op de parkeerplaats stonden.

Viel mij trouwens ook op dat het publiek zo dood was...of het waren gewoon allemaal stille genieters
Ik heb geloof ik geen seconde stil gestaan. Heb echt genoten
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:35:18 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_59839116
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Z het volgende:
Waar ik me wel aan geërgerd hebzijs; twee gruwelijk kleffe mensen voor me en twee zeikende 'dwergen' achter me die niks konden zien, ga dan ergens anders staan.
Stond je naast ons ofzo?

En waren de kleffende koppen hoogblond?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:36:20 #95
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59839139
Diaan en Piespaps...waar stonden jullie?
Ik de hele tijd op zwangere dames letten
Heb er eentje gezien, maar die was zo zwanger, dat ik verwachtte dat het kind tijdens het concert geboren zou worden.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 12:45:36 #96
128220 Peter6000
pi_59839337
Ademloos genieten van Radiohead in het Westerpark

AMSTERDAM - De omstandigheden waren dinsdagavond op het Amsterdamse terrein van de Westergasfabiek perfect voor een onvergetelijk popconcert. Heerlijk weer, een fraaie zonsondergang, en achttienduizend verwachtingsvolle fans. Er was iets mis met het voor de kijkers rechts opgehangen videoscherm, maar dat was dan ook het enige dat haperde tijdens de twee uur die de band op het podium stond.

Bijna twee jaar na de toch wat mindere concerten in de Heineken Music Hall was Radiohead terug op het hoogst denkbare niveau. Sinds juni 1997, toen de band in het Utrechtse Vredenburg hun OK Computer presenteerde, heeft Radiohead hier niet zoveel indruk gemaakt als dinsdag. Alles was perfect. De setopbouw, die vaak wat lukraak lijkt samengesteld, klopte. Het geluid was na een kwartier perfect in balans, en met links van het podium het minzaam oranje licht van de ondergaande zon, kwam na vier liedjes het eerste kippenvelmoment met Lucky. De eerste van drie wonderschone ballads op rij. Nude viel daarna net als de meeste nummers van hun recente In Rainbows live veel beter op zijn plaats dan op de plaat. En toen er publieksfavoriet Street Spirit op volgde kon de avond al helemaal niet meer stuk.

Radiohead wist ook de achterste regionen van dit toch behoorlijke park bij vlagen ademloos te laten genieten van liedjes die afwisselend dansbaar (Idiotheque) gemeen rockend (Just) of gewoon meeslepend waren en uitnodigden tot en spontane samenzang (Karma Police). En tussen veel van deze inmiddels al jaren oude liedjes ontwaarden zich nieuw parels als Videotape en Jigsaw Falling Into Place.

Liedjes waarmee de band nog jaren vooruit kan, bovendien was er in de vorm van het splinternieuwe Super Collider nog een soort van primeur voor de Nederlandse fans. Ze speelden het nog maar zelden op hun tour, en het bewees hoe Thom Yorke die zeer goed bij stem was, zich in zijn nopjes voelde.

Tussen en onder energiebesparende LED-buizen als lichtbron oogde hij zeer ontspannen. Hij leefde zich uit als tweede drummer in Bangers And Mash om vervolgens achter een ter allerijl aangereden orgel te kruipen. ‘That’s showbizz folks’, waren hierop enkele van zijn spaarzame woorden.

Het was meer dan showbizz. Hier stond een rockgroep het allerbeste te geven wat ze in huis hadden en dat was heel veel. Hersenen, hart, onderbuik en dansvoeten: ze werden allen bediend. Radiohead mag zich tussen de Rolling Stones en Bruce Springsteen voegen in het kleine rijtje van live-attracties die naarmate hun publiek groter is juist meer indruk lijken te maken.

5 sterren
Radiohead. Cultuurpark Westergasfabriek, Amsterdam, 1 juli


http://www.volkskrant.nl/(...)ad_in_het_Westerpark
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:46:58 #97
123170 alors
zlata1234
pi_59839355
Dat parkeren was idd een fiasco. Zegt zo'n verkeersregelaartje dat we de volgende links moesten nemen, waar het vol was, komt de volgende verkeersregelaar die zegt dat we maar weer fijn rechtdoor moeten rijden
Die borden daar wijzen namelijk allemaal rechtdoor van welke kant je ook komt, tot je weer op de ring of voorbij het Westerpark bent

Als er nog mensen naar andere concerten in het Westerpark gaan, zet hem gewoon mooi op straat neer daar. En zeg tegen verkeersregelaars dat je daar woont of op visite gaat. Want als je zegt dat je naar een concert gaat word je mooi het bos ingestuurd
know'm sayin?
×
word? word.
pi_59839469
Poeh, wat een concert! 1e keer Radiohead voor mij .

Ik stond net achter zo'n loop pad wat gemaakt was voor voornamelijk de bewaking etc. Kon zo prima staan, tijdens het voorprogramma nog lekker rustig tegen aan leunen, en stond overigens niet erg ver van het podium viel me op. Echter toen Radiohead begon heb ik een kleinere dame voor me laten staan zodat die in ieder geval iets kon zien. Was toch niet van plan om te leunen tegen dat rek tijdens Radiohead !

Nou weet ik zo niet waar het aan kon liggen, oke ik had die dag geen tijd om te douchen ( verslapen etc ) maar zo erg is dat toch niet? . Ja dit was sarcasme, want naast me viel iemand flauw, en aan de andere kant van het pad lag in 1x iemand plat. Ook iemand schuin voor me die paar keer over haar nek neigde te gaan. Gelukkig niet gebeurt want anders ga ik ook nog. Zou waarschijnlijk door die hitte komen of wat dan ook.

Concert was top, top, top. Het Safety First stukje bij: Bangers and Mash. Hilarisch te noemen. Geweldig hoe die er een showtje van maakte. Verder het kleine stukje tussen Thom & Johnny, over het in de maat blijven spelen. Geweldig, hoop dat iemand dat toevallig heeft vastgelegd.

Was erg verrast dat ze "A Wolf at the Door". 1 van me favouriete nummers, en natuurlijk Idioteque wat echt heerlijk is. Plus de topper van het nieuwe album, voor mij, Weird Fishes. Klonk heerlijk.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:52:29 #99
20720 brother52
Dus..........
pi_59839477
Waarom heeft iedereen het in de recensies over LED-buizen terwijl het gewoon reflectiebuizen zijn?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 12:58:30 #100
128220 Peter6000
pi_59839604
Wel raar dat die Volkskrantrecensie de concerten in de HMH van 2 jaar geleden 'wat mindere concerten' genoemd worden.
Ik vond het toen qua beleving namelijk absolute hoogtepunten.

Nu was het gewoon goed, maar dat echt hele speciale gevoel dat ik er 2 jaar geleden bij had, had ik gisterenavond niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')