succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:59 schreef LovelyLady het volgende:
En nu mag ik!
Een klein half uurtje geleden zijn mijn vliezen gebroken, ik heb nog geen weëen en de VK komt pas morgenochtend als dit zo blijft. 7
De rest is afwachten meiden.. sorry dat ik aan het voorpiepen ben
Ik hou jullie op de hoogte zolang dat kan, aangezien ik in het ziekenhuis ga bevallen.
groetjes
lovelylady
KD wat een prachtig meiske!! Fijn dat alles goed gaat!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:05 schreef marit1978 het volgende:
oeh KD, wat een moppie(s) !
ik krijg helemaal goede moed als ik je hoor over de bevalling!
30uur bij eerste zegt dus helemaal niets! pfieuw.
hier 38 uur bij de eerste en 3 uur bij de tweede (yippie)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:05 schreef marit1978 het volgende:
ik krijg helemaal goede moed als ik je hoor over de bevalling!
30uur bij eerste zegt dus helemaal niets! pfieuw.
Zet hem op Lovelyladyquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:59 schreef LovelyLady het volgende:
En nu mag ik!
Een klein half uurtje geleden zijn mijn vliezen gebroken, ik heb nog geen weëen en de VK komt pas morgenochtend als dit zo blijft. 7
De rest is afwachten meiden.. sorry dat ik aan het voorpiepen ben
Ik hou jullie op de hoogte zolang dat kan, aangezien ik in het ziekenhuis ga bevallen.
groetjes
lovelylady
Hij lag al vrij laag (je ziet ook dat mijn buik een stuk gezakt is). De gyn zelf gaf het nog 50% kans...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef freecell het volgende:
Stuit kan trouwens nog prima draaien hoorDe beeb is nog niet ingedaald neem ik aan?
Oeh wat een droppie! En duidelijk een zus van Demi. Mooi stel, KDquote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef KD-fotografie het volgende:
Hai allemaal.
Hier even snel wat foto's van onze jongste meid!
Ze doet het heel erg goed!
[ afbeelding ]
Demi is zo trots!
[ afbeelding ]
De bevalling is overigens ook goed gegaan ondanks het bloedverlies ( dat kwam door de placenta)
Maar de bevalling duurde dit keer 5 uur inplaats van 30 uur zoals met Demi.
Het was heftig , snel en zelfs pijnlijker maar 10x fijner als de eerste keer, kon het dit keer echt bewust meemaken dus kijk met een fijn gevoel terug.
Mibos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |