Wow dames, jullie zijn hier in een rotvaart gegaan, heeft me wat gekost om bij te lezen!
Mibos, heel veel sterkte! Wat een moment om achter zoiets achter te komen!
En verse babies! Proficat allemaal

!
LL, jij zorgt voor de volgende?
Gisteren controle gehad. Op zich was alles wel min of meer ok, maar er waren toch een aantal dingen waar ik ongerust over ben:
Ik ben ineens op heel korte tijd heel veel bijgekomen, vooral door het vocht dat ik ophou. Normaal gezien (als ik niet zwanger ben) heb ik daar echt geen last van, nu heb ik constant opgezwollen voeten, benen, handen, ... Verder is mijn bloeddruk, die altijd relatief laag was, ook de hoogte in geschoten.
Ons zoontje is zwaar uit de kluiten gewassen en zit helemaal bovenaan de groeicurve, zowel qua afmetingen en gewicht én ligt dan nog eens in stuit.
Ik heb een extra controle owv de symptomen die ik zelf heb (zou kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging) binnen 2 en nog een extra echocontrole voor de ligging van de baby binnen 4 weken. Ik wil geen stuitbevalling of keizersnee

.
Even een domper op de feestvreugde voor mij. Het is nu vooral afwachten. Voor het zelfde geld komt het ook gewoon allemaal goed...