Nou het blijft een beetje kwakkelen hier, ik ga vanaf nu rustig liggen en kijken of dat helpt. Omdat het niet echt doorzette of heftiger werd ben ik wat beestjes gaan voeren (zittend met vriendlief als assistent

) en douchen, maar is het weer gestopt.
Ik voelde het ook duidelijker als ik lag, maar ik dacht als je staat of zit dan gaat het sneller door de druk, maar niet dus.
Ik moet gewoon vandaag of morgen bevallen, klaar

Kan nou al amper meer opstaan naar de wc of wat door de 'spierpijn' onderin de buik.
Vriendlief moet me assisteren met broek aandoen bijv, dat lukt me alleen nog zelfstandig als ik op de bank zit, maar vanaf een stoel ofzow lukt het al niet meer.
Heb trouwens wel weer slijm verloren met wat rode/roze kleuring, het vele vochtverlies is gestopt geloof ik.
Gelukkig is het qua temp hier aangenaam nu, en in huis blijft het redelijk koel, zelfs gister heb ik er niet heel veel van gemerkt van de warmte, in het ziekenhuis was het warmer, en vannacht had ik het ook wel warm.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae