abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59858862
lovelylady, heel veel geluk gewenst met jullie zoon Koen! ik vind 't een leuke, frisse & stoere naam. (Sander zal er vast ook nog wel aan wennen. ).

Llewella, spannend... succes!!
pi_59858893
LovelyLady gefeliciteerd met je zwaargewicht
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:35:36 #228
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59858932
Lovely nog een dikke proficiat met KOEN... probeer nu maar wat te rusten... en te genieten van je 2 zoontjes en je man...

LLewella ik hoop nu toch dat het voor echt is... en dat we hier vlug mogen lezen dat je beebje eindelijk geboren is...

Hier nog niks... savonds is baby wel héél héél aktief de laatste dagen en door de dag voel ik ze nog maar nipjes draaien... maar savonds niet te doen heb dan altijd gevoel dat mijn vliezen door al die aktieviteit zo zullen springen... dan knakt er vanalles daarbinnen en doet het vanonder verschrikkelijk pijn met steken... heb dus al 3 avonden op rij gedacht dat het snachts in gang zou schieten, maar sta elke morgen zonder klachtjes op...

is het bij jullie ook nog zo warm??? hier heeft het geregend, heb er gisteren zelf in blijven zitten dacht zal wel voor afkoeling zorgen.. maar niks is minder waar... krijg het er zo benauwd van van die warmte... pffff
pi_59859002
pff, hier ook nog zo warm ja
hoewel bewolkt en miezerregen !

LL, ik vergeet zowaar helemaal op die super Koen te reageren !
hihi, Sander went wel aan de leuke naam hoor !!
Ik vind Sander en Koen echt een goede combi zo !
pi_59859110
hier is het nu gelukkig niet meer zo warm. gister wel: vooral mijn linkervoet had verdacht veel weg van een worstje met kleine worstjes eraan vast. en vannacht schrok ik wakker van een krampaanval, ook links.

ik heb hier gewoon een algehele baaldag. sangdrax zn pa loopt weer moeilijk te doen, die wil geboortekaartjes sturen naar mensen die wij helemaal niet kennen (nog nooit ontmoet, nooit van gehoord, mensen van zijn kerk enzo, terwijl wij dus *niet* kerkelijk zijn), met de mededeling "maar ik betaal er toch voor" (wat ik dus om te beginnen al niet wilde, juist hierom) en sangdrax wil kaartjes sturen naar iedereen, ook mensen die ik helemaal niet op visite wil hebben (geen borderliners op kraamvisite die niet buiten willen roken en urenlang blijven graag, er is een reden waarom ik daar al tijden geen contact meer mee heb).
pi_59859318
Oh Simmu, wat een vervelende situatie zeg!! Maar ik neem toch aan dat jij daar ook gewoon wat over te zeggen hebt?!
pi_59859470
LL gefeliciteerd met jullie zoontje!

Llewella, zet 'm op, hopelijk breekt het straks ineens helemaal door en heb je je baby snel in je armen!

Simmu, hier gaan ook heel veel kaartjes verstuurd worden, maar ik verwacht daarom zeker niet al die mensen op kraambezoek. Er gaan oa ook kaartjes naar verre familie enzo omdat het toch altijd leuk is (vind mijn moeder ) dat die mensen 'op de hoogte' blijven. Maar de kans dat we van hen iets zien, is klein.
Als je het risico niet wil lopen, zou ik het been gewoon stijf houden? Of van die vaste kraambezoekuren ofzo? En iemand die zo grof is dat ze binnen blijft roken, die schop je toch gewoon buiten laat je je man toch gewoon buitenschoppen. Even een codewoord afspreken. Als dat woord valt, moet het bezoek er zo snel mogelijk uitgezet worden .
pi_59859524
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:56 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Oh Simmu, wat een vervelende situatie zeg!! Maar ik neem toch aan dat jij daar ook gewoon wat over te zeggen hebt?!
niet op een fijne manier. het moet elke keer bediscussieerd worden. ik moet discussie voeren over *alles* lijkt wel, want anders wordt alles compleet overgenomen door de schoonfamilie (dit ging zo met de meubeltjes, met de kleertjes, over of ik al dan niet werk, en hoeveel dan wel niet, waar we wonen, wie erbij mag zijn bij de bevalling (niemand dus behalve wijzelf) en nu dus de geboortekaartjes) lang leve de nummerherkenning op de telefoon, en godzijdank dat we over 4 maanden 200 kilometer verderop gaan wonen!

worst case scenario ga ik akkoord, maar sta ik er *dan* op dat *al* mijn familie *ook* een kaartje krijgt: dan mag schoonpa dokken: mijn familie is katholiek en je snapt toch wel dat ik dan *al* mijn achterneven en nichten ook een kaartje wil sturen he! (en nee: ik ben ook al geen volbloed hollander, dus de helft moet dan naar belgie, woehahaha!)

*grinzzz* (voel me beter nu ik ff kon spuien hier..... )
pi_59859632
Damn Ik zou ook gek worden van zulke schoonfamilie hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je blij bent te gaan verhuizen.

En toch vind ik ook dat het jouw/jullie beslissing moet zijn wie een kaartje krijgt en niet die van je schoonvader. Zou proberen hem dat nog eens heel goed duidelijk te maken. Al zijn er helaas van die mensen waar je gewoon geen discussie mee kan aangaan omdat die toch niet luisteren naar wat jij zegt
En wil je persé je zin hebben zou ik ervoor kiezen ze gewoon zelf te betalen en het dan zelf uit te maken (ook al vind ik ook dat dat moet kunnen wanneer hij ze betaald maar ja daar ligt het probleem )
pi_59859641
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:07 schreef simmu het volgende:

worst case scenario ga ik akkoord, maar sta ik er *dan* op dat *al* mijn familie *ook* een kaartje krijgt: dan mag schoonpa dokken: mijn familie is katholiek en je snapt toch wel dat ik dan *al* mijn achterneven en nichten ook een kaartje wil sturen he! (en nee: ik ben ook al geen volbloed hollander, dus de helft moet dan naar belgie, woehahaha!)

*grinzzz* (voel me beter nu ik ff kon spuien hier..... )
pi_59860306
Gefeliciteerd met de geboorte van Koen!
Leuke naam hoor!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:49:55 #237
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59860443
Zucht, het is vandaag ophaaldag van de MvM, maar hij is nog steeds niet langs geweest. Vorige week was hij er om 10 uur, hij zou toch niet plotseling om 8 uur voor de deur hebben gestaan, ofzo?
Toen sliep ik namelijk nog...
pi_59860979
Lovely, gefeliciteerd met Koen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59861248
Nou het blijft een beetje kwakkelen hier, ik ga vanaf nu rustig liggen en kijken of dat helpt. Omdat het niet echt doorzette of heftiger werd ben ik wat beestjes gaan voeren (zittend met vriendlief als assistent ) en douchen, maar is het weer gestopt.
Ik voelde het ook duidelijker als ik lag, maar ik dacht als je staat of zit dan gaat het sneller door de druk, maar niet dus.

Ik moet gewoon vandaag of morgen bevallen, klaar
Kan nou al amper meer opstaan naar de wc of wat door de 'spierpijn' onderin de buik.
Vriendlief moet me assisteren met broek aandoen bijv, dat lukt me alleen nog zelfstandig als ik op de bank zit, maar vanaf een stoel ofzow lukt het al niet meer.

Heb trouwens wel weer slijm verloren met wat rode/roze kleuring, het vele vochtverlies is gestopt geloof ik.

Gelukkig is het qua temp hier aangenaam nu, en in huis blijft het redelijk koel, zelfs gister heb ik er niet heel veel van gemerkt van de warmte, in het ziekenhuis was het warmer, en vannacht had ik het ook wel warm.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:43:07 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59861722
LovelyLady en LovelyMan, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie banjer Koen! Mooie naam, dito ventje
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:43:42 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59861739
Llewela wat een strijd! Hopelijk heb je gauw je kleintje in handen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59861891
Ik wordt zo moedeloos van mezelf
Net weer helemaal schoon, belt de dak-schoonmaak-meneer aan of hij m'n auto mag verplaatsen (en dat ik er lang over doe), ja hoor, weer guts langs m'n benen, ik was vergeten verband in te doen

Volgens mij wordt er nu meer was gedraaid dan babywasjes
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59861949
Llewella
pi_59862027
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:48 schreef Llewella het volgende:
Ik wordt zo moedeloos van mezelf
Net weer helemaal schoon, belt de dak-schoonmaak-meneer aan of hij m'n auto mag verplaatsen (en dat ik er lang over doe), ja hoor, weer guts langs m'n benen, ik was vergeten verband in te doen

Volgens mij wordt er nu meer was gedraaid dan babywasjes
Sterkte.
Het zal vast niet lang meer duren nu!
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:55:18 #245
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59862134
Llewella wat een strijd meid...
pi_59862310
Ik weet niet zo goed, in welk topic ik moet zijn.
Maar mijn vriend en ik gaan d'r binnenkort ook voor

Wie van jullie heeft allemaal foliumzuur ingenomen voor en tijdens de zwangerschap?
pi_59862529
Ik was voortijdig begonnen met foliumzuur en tot een week of 14 geslikt.
Amber Mae
pi_59862643
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:00 schreef ymme het volgende:
Ik weet niet zo goed, in welk topic ik moet zijn.
Maar mijn vriend en ik gaan d'r binnenkort ook voor

Wie van jullie heeft allemaal foliumzuur ingenomen voor en tijdens de zwangerschap?
Wachten op het tweede streepje is denk ik het topic waar je thuis hoort.
Ik heb foliumzuur geslikt zodra ik wist dat ik zwanger was. Als wij van te voren besloten hadden "nu gaan we voor kinderen" had ik het al eerder geslikt, maar beeb was een verrassing

Maar ik slik een multivitamineding voor zwangere vrouwen en daar zit genoeg foliumzuur bij in, dus ik heb het nooit los geslikt.
pi_59862774
Ok Thanks
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:14:45 #250
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59864096
Lovely vanharte met de geboorte van Koen

Llewella, dat klinkt toch wel alsof er iets gaande is he! Succes meis.

Ik ben net terug van het echobureau, alles zag er helemaal goed uit, kindje is 4 1/2 cm (van kruin tot voet), hartje kloptje mooi en we hebben het ook even kunnen horen.
Verder lag het kindje er rustig bij, heeft netjes naar ons gezwaaid met beide armpjes en ook nog even laten zien dat hij ook in zijn geheel kan bewegen....ik ben verliefd!
Uitgerekende datum is verzet naar 28 Januari, zou een van de modjes dat aan willen passen en mijn nwe ticker in de OP kunnen plaatsen (zie sig) want die werkt nu niet.

We mochten meteen een afspraak maken voor de 20 weken echo, die hebben we in de eerste week van September.
Raar idee dat ik dan al op de helft ben!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fruppel op 03-07-2008 13:27:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')