Het heeft wel wat aandoenlijks ja, zo'n meisje dat denkt dat ze gelijk heeft en zes uur later alsnog tot de ontdekking komt dat dat niet zo is en daar dan nog eerlijk voor uitkomt ook...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:35 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig is ze verder wel lief (en ze heeft ook wel eens eerder in de non-Singles SC gepost).
Ik heb dezelfde upgrade.. alleen hoest ik er voor mijn gevoel ook nog mijn longen bij op *auw*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn ziekheid heeft een upgrade gehad. Lekker slijm ophoesten.Denk dat ik straks het uitzendbureau maar moet afbellen voor vandaag.
Hoe is het met nectarientje?
Vanwaar de vreugde?quote:
ik ben blij jullie te zienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vanwaar de vreugde?
Weet je wat, ik doe gewoon even mee![]()
Wat lief!quote:
Dat zal hier straks ook vanzelf wel komen, na vaak en lang genoeg hoesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde upgrade.. alleen hoest ik er voor mijn gevoel ook nog mijn longen bij op *auw*
Wat ga je allemaal doen?quote:
Je gaat het vast fantastisch doen. Succes en sterkte met je zenuwen though.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |