abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59801869
Situatie: 2 minuten in mijn lunchpauze belt een (onbekend) iemand van een andere afdeling mij op met een zaagverhaal van een kwartier waaruit blijkt dat ze geen reet begrijpt van het systeem. Ik blijf vriendelijk en zeg haar dat ik de gevraagde info ga opsnorren. "Ik kom het over een uurtje halen" zegt ze. Ik stamp met mijn chagrijnige harses naar wat collega's een kwartier later en hang een overdreven verhaal op over wat een domme muts mij nou weer lastigvalt en wat een doos en dat dit soort mensen überhaupt weet hoe ze een telefoon moeten gebruiken hahaha.

Nu blijkt:
a) Ik ben doof. Ze bleek namelijk "binnen een uurtje" ipv "over een uurtje" gezegd te hebben
b) Ik ben dom, want mijn kamer ligt tegenover die van die collega's dus iemand die mij komt zoeken hoort mij automatisch uitweiden over haar IQ per vierkante meter
c) Ik ben wederom doof want ze stond dus achter me
d) Ik ben achterbaks want over de telefoon deed ik wél vriendelijk

Het ergste was nog dat ze duidelijk gekwetst was en een supervriendelijk gezicht had en op m'n moedertje leek en te beleefd was om te laten merken dat ze me had horen konkelen.

Kortom:
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59801978
hehehe
pi_59801981
Hard gepwned door jezelf
Cool story, Hansel.
pi_59802107
MOKUM XXX RATED
pi_59802122
stomme actie
  maandag 30 juni 2008 @ 20:22:43 #6
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59802141
Heerlijk dat soort dingen.
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 20:23:27 #7
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59802161
goede aktie
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59802180
achterbakse trut!
errrrrrrrrr.....?
pi_59802186
Ts verbeterd de wereld
pi_59802203
Stomme trut
  maandag 30 juni 2008 @ 20:25:00 #11
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_59802207
Mooi dat je het zelf door hebt dat je achterbaks bent.

Nou, dan morgen maar een bloemetje meenemen en het voor jezelf als wijze les beschouwen dat je positiever over anderen praat, zelfs als ze niet achter je staan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 30 juni 2008 @ 20:25:56 #12
219200 xyz147
I got shot
pi_59802241
pijnlijk
  maandag 30 juni 2008 @ 20:26:01 #13
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59802245
Dus volgende keer reageer je dan als volgt

"Aha, dus jij bent die gore kankerteef met die stomme vragen? En mevrouwtje denkt natuurlijk dat de helpdesk het wel effe uit gaat zoeken natuurlijk! Waar je denk je dat ik hier voor zit godverdomme? Wie denk je wel niet dat je bent achterlijke? Je hebt het IQ van een strandbal, weet je dat? Het IQ van een strandbal en een kop als een zeeleeuw, om het over die uitgelubberde snotkut van je nog maar niet te hebben! Oh, oh, oh wat vindt mevrouw zich belangrijk! De helpdesk regelt binnen een uurtje wel effe een oplossing, ach natuurlijk. Wou mevrouw d'r nog een geneesmiddeltje tegen kanker bij? Mag het een onsje meer zijn, dan krijgt u er gratis een demo-versie van de kernfusie reactor bij die we vanochtend hebben ontwikkeld, want zoals u weet, wij regelen het wel hoor. Ja hoor wijffie, je lijkt gvd m'n moeder wel!"

Vervolgens mep je haar vol in d'r pens en douw je twee beeldschermen in d'r doos.

Kan je een hoop zeggen, maar daar is niks achterbaks meer aan.

Het trut-probleem, daar heb ik zo gauw effe geen oplossing voor
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59802343
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dus volgende keer reageer je dan als volgt

"Aha, dus jij bent die gore kankerteef met die stomme vragen? En mevrouwtje denkt natuurlijk dat de helpdesk het wel effe uit gaat zoeken natuurlijk! Waar je denk je dat ik hier voor zit godverdomme? Wie denk je wel niet dat je bent achterlijke? Je hebt het IQ van een strandbal, weet je dat? Het IQ van een strandbal en een kop als een zeeleeuw, om het over die uitgelubberde snotkut van je nog maar niet te hebben! Oh, oh, oh wat vindt mevrouw zich belangrijk! De helpdesk regelt binnen een uurtje wel effe een oplossing, ach natuurlijk. Wou mevrouw d'r nog een geneesmiddeltje tegen kanker bij? Mag het een onsje meer zijn, dan krijgt u er gratis een demo-versie van de kernfusie reactor bij die we vanochtend hebben ontwikkeld, want zoals u weet, wij regelen het wel hoor. Ja hoor wijffie, je lijkt gvd m'n moeder wel!"

Vervolgens mep je haar vol in d'r pens en douw je twee beeldschermen in d'r doos.

Kan je een hoop zeggen, maar daar is niks achterbaks meer aan.

Het trut-probleem, daar heb ik zo gauw effe geen oplossing voor
hahahahah xD leukste post die ik vandaag tot noch toe heb gezien.
errrrrrrrrr.....?
  maandag 30 juni 2008 @ 20:30:51 #15
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59802386
Je voelt je nu ongeloooooooooofelijk kut he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
  maandag 30 juni 2008 @ 20:32:19 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59802441
Hopelijk komt ze morgen nog gewoon op kantoor en vinden ze haar niet over drie weken netjes aangekleed in haar mantelpakje liggen in de kast met een fles en lege pillenhulzen in haar armen geklemd .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 juni 2008 @ 20:36:25 #17
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59802581
TS is een slecht persoon , zo ga je niet met je medemens om.
I never workout
pi_59802585
ik weet de oplossing!!!!:

ga haar neer knuppelen met een paarse dildo!!!!
errrrrrrrrr.....?
pi_59802604
dat is niet zo leuk.

Ga je er nog bij haar op terugkomen? Zou ze misschien wel kunnen waarderen. Damage control...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_59802743
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
dat is niet zo leuk.

Ga je er nog bij haar op terugkomen? Zou ze misschien wel kunnen waarderen. Damage control...
Ja, ik ga morgen even langs. Ik zou "natuurlijk" willen zeggen, maar dat is niet zo vanzelfspreken bij een achterbakse trut natuurlijk
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59802778
Ontslag op staande voet!
pi_59802854
Als ze niet, zoals hierboven geopperd is, zichzelf van kant gemaaakt heeft,, want nietmand houdt van haar. Ze heeft al haar hele leven lang gewerkt om haar bloedjes van kinderen groot te brengen, jarenlang avondschool gedaan om bij te blijven omdat ze zelf niet naar school kon om dan ACHTER HAAR RUG afgekat te worden door een snotneus.
  maandag 30 juni 2008 @ 20:45:42 #23
168121 retuow82
Het is friet!
pi_59802868
Gewoon naar haar toe gaan met een doos Merci, zeggen dat je een gruwelijk kut weekend achter de rug had en het gewoon even teveel was. Het lag niet aan haar maar het was een "verkeerde tijd/verkeerd moment" gevalletje...

Oh ja, je bent een trut...
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_59802931
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:25 schreef Strani het volgende:
Mooi dat je het zelf door hebt dat je achterbaks bent.

Nou, dan morgen maar een bloemetje meenemen en het voor jezelf als wijze les beschouwen dat je positiever over anderen praat, zelfs als ze niet achter je staan.
Ja da's het lulligste. Iek schweer dat ik dit normaal dus niet doe ik ben normaliter de nuance zelve
Er knapte denk ik iets toen ik net in mijn broodje kaas hapte terwijl ik met mijn andere hand nog aan het doortypen was omdat het best druk was en zij erdoorheen kwam met d'r "klikken? met een watte? kun jij het niet voor me opzoeken en uitprinten dan?"
pi_59802973
Doof kutwijf dat je er bent ook he.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')