hahahahah xD leukste post die ik vandaag tot noch toe heb gezien.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dus volgende keer reageer je dan als volgt
"Aha, dus jij bent die gore kankerteef met die stomme vragen? En mevrouwtje denkt natuurlijk dat de helpdesk het wel effe uit gaat zoeken natuurlijk! Waar je denk je dat ik hier voor zit godverdomme? Wie denk je wel niet dat je bent achterlijke? Je hebt het IQ van een strandbal, weet je dat? Het IQ van een strandbal en een kop als een zeeleeuw, om het over die uitgelubberde snotkut van je nog maar niet te hebben! Oh, oh, oh wat vindt mevrouw zich belangrijk! De helpdesk regelt binnen een uurtje wel effe een oplossing, ach natuurlijk. Wou mevrouw d'r nog een geneesmiddeltje tegen kanker bij? Mag het een onsje meer zijn, dan krijgt u er gratis een demo-versie van de kernfusie reactor bij die we vanochtend hebben ontwikkeld, want zoals u weet, wij regelen het wel hoor. Ja hoor wijffie, je lijkt gvd m'n moeder wel!"
Vervolgens mep je haar vol in d'r pens en douw je twee beeldschermen in d'r doos.
Kan je een hoop zeggen, maar daar is niks achterbaks meer aan.
Het trut-probleem, daar heb ik zo gauw effe geen oplossing voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ja, ik ga morgen even langs. Ik zou "natuurlijk" willen zeggen, maar dat is niet zo vanzelfspreken bij een achterbakse trut natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 20:37 schreef KinkyGiraf het volgende:dat is niet zo leuk.
Ga je er nog bij haar op terugkomen? Zou ze misschien wel kunnen waarderen. Damage control...
Ja da's het lulligste. Iek schweer dat ik dit normaal dus niet doe ik ben normaliter de nuance zelvequote:Op maandag 30 juni 2008 20:25 schreef Strani het volgende:
Mooi dat je het zelf door hebt dat je achterbaks bent.
Nou, dan morgen maar een bloemetje meenemen en het voor jezelf als wijze les beschouwen dat je positiever over anderen praat, zelfs als ze niet achter je staan.
verbetertquote:
Neenee, ze kon geen kinderen krijgen en daarom is haar man ook al bij haar weggegaan, hij kon de gedachte aan haar verdorde schoot niet langer verdragenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef mr.happy het volgende:
Als ze niet, zoals hierboven geopperd is, zichzelf van kant gemaaakt heeft,, want nietmand houdt van haar. Ze heeft al haar hele leven lang gewerkt om haar bloedjes van kinderen groot te brengen, jarenlang avondschool gedaan om bij te blijven omdat ze zelf niet naar school kon om dan ACHTER HAAR RUG afgekat te worden door een snotneus.
When does the hurting stop?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef retuow82 het volgende:
Gewoon naar haar toe gaan met een doos Merci
Gooi er wat van je bbqverhalen in, dan wordt het verhaal vast smeuiiger dan alleen dat gezeur over de telefoonquote:
Je moet gewoon eerst goed om je heen kijken en altijd richting eventuele ingangen praten, zodat je iemand ziet aankomenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:27 schreef jitzzzze het volgende:
Dat soort dingen moet je dus ook altijd doen nadat ze geweest is, en je dus bijna zeker weet dat ze niet achter je staat.
Daarom vind ik jou ook leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:31 schreef right_turn het volgende:
[..]
Jij komt op voor de underdogs van deze samenleving!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |