quote:
Janes jij vuile slowchatterquote:Op maandag 30 juni 2008 19:47 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zeker wel 3 dingen! Knuffelen, chocolade en diepgaande gesprekken
Auto's, vrouwen en sport
Ik niet, ik denk aan andere dingen, en meerdere dingen tegelijk enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
fipo?
Ja dus.
Wat ik dus aan het zeggen was, is dat mannen allemaal hetzelfde zijn en maar aan 1 ding denken.
Blijkbaar. Oh. En uiteraard.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
fipo?
Ja dus.
Wat ik dus aan het zeggen was, is dat mannen allemaal hetzelfde zijn en maar aan 1 ding denken.
Als dat echt zo was zou je het al lang hebben laten vallen. Maar goed, niet nuttig om daar verder op in te gaan, 2 topics waren genoeg.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Miss_S het volgende:
Hey 2 pagina's vol gepraat over mijn gewicht![]()
En iedereen mag er alles van zeggen anders zou ik het niet op Fok! plaatsen, alleen trek ik me er weinig van aan
Jou?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
O ja, jij wel idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk aan andere dingen, en meerdere dingen tegelijk enzo
Daarvoor is het te grappig, maar ik was niet diegene die er over begonquote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef Nexie het volgende:
[..]
Als dat echt zo was zou je het al lang hebben laten vallen. Maar goed, niet nuttig om daar verder op in te gaan, 2 topics waren genoeg.
Noem me niet zo!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:51 schreef Nexie het volgende:
Even wat laatste posts uit vorige deeltje:
[..]
[..]
Janes jij vuile slowchatter![]()
Ik kan niet lang boos op je blijven.
Zeker niet als je al edit voordat ik post
Ach, zo tussendoor denk ik ook nog wel ergens anders aan hoor. Sex bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef Kluts het volgende:
Schaamteloze tvp.
Oh, en ja, de meeste mannen kunnen maar aan een ding denken.
En vrouwen niet he?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Denken allemaal maar aan 1 ding enzo...
En later wel aan andere dingen, maar in de eerste instantie...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef Kluts het volgende:
Schaamteloze tvp.
Vergeet je die arme hond niet? Die wil ook wel eens eten en uitgelaten worden hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En later wel aan andere dingen, maar in de eerste instantie...
Ik denk voornamelijk aan andere dingen, booschappenlijstjes, wat er nog allemaal moet gebeuren in huis... Dat soort dingen
Nee, wij vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, en denken dus alleen maar aan 2 dingen:quote:
Dan denkt de man in kwestie toch echt aan het verkeerde dingquote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En later wel aan andere dingen, maar in de eerste instantie...
Ik denk voornamelijk aan andere dingen, booschappenlijstjes, wat er nog allemaal moet gebeuren in huis... Dat soort dingen
Sorry, wist niet dat het gevoelig lag, JailBait. Ik vind Jane best een sexy naam. Om je nou James te gaan noemen gaat me te ver, dan ga ik wel voor JB. James is zo'n butler naamquote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Noem me niet zo!
Ik heet JB of James, dit i gewoon een nieuwe nick omdat de oude t niet meer deed
Leugens!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef Kluts het volgende:
Schaamteloze tvp.
Ja, ik zal aan de hond denken tijdens de sexquote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vergeet je die arme hond niet? Die wil ook wel eens eten en uitgelaten worden hoor
[knuppel-en-hoenderhokmode]
Trouwens, vrouwen zijn maar met één ding bezig en dat is: Wat vinden andere vrouwen van mij?
[/knuppel-en-hoenderhokmode]
Dus je denkt ook wel eens aan chocola tijdens de sex?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, wij vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, en denken dus alleen maar aan 2 dingen:
Sex en Chocola.
Jane mag ook wel hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef Nexie het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het gevoelig lag, JailBait. Ik vind Jane best een sexy naam. Om je nou James te gaan noemen gaat me te ver, dan ga ik wel voor JB. James is zo'n butler naam![]()
[..]
Leugens!
Of verklap ik nu ons grote geheim, mannen?
Oh, ik had te laat door dat het ging over wat je dacht tíjdens de sex.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dus je denkt ook wel eens aan chocola tijdens de sex?
Of ben je dan chocola aan het eten tijdens de sex?
Misschien denk je aan sex tijdens het eten van chocola?
Als je met sex bezig bent, alleen aan sex denken.
Niet op de kaart kijken tijdens het autorijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |