Ja maar als je zo verder leeft dan kom je als snel op 100 uitquote:Op maandag 30 juni 2008 22:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weet je wat het is. 30 verdeeld over een tijdsspan van 9 jaar valt wel heel erg mee. Maar 30 opzich klinkt wel heel veel.
Waarschijnlijk spuit ik weer 11 zaad, maar ja
Jij hebt je eigen verhaal te vertellen he "hottie".quote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef Tegan het volgende:
tvp
Zal zo wel even reageren op alle verhalen!
Edit: Owja, goede TT!
Om eerlijk te zijn vind ik garagedeuren niet erg romantisch.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld idd. Als je echt weg van iemand bent, kun je er veel meer gevoel inleggen als je sex hebt. Alsof je daarmee duidelijk maakt wat je voor diegene voelt. Klinkt allemaal een beetje overromantisch, maar trust me, ik ben zo romantisch als een garagedeur.
Ik vind het ook bijzonder, maar ik ben ook een tijdje ongelooflijk geil geweest. Ik heb gezondigdquote:Op maandag 30 juni 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar als je zo verder leeft dan kom je als snel op 100 uit
En ja ik vind sex wel bijzonder en ik ga ook niet in een fiat panda rijdenben gewoon kieskeurig
Ja, ik was toen bang, teruggetrokken en gewoon een heel ander persoon. En mn recentelijke gabber-uiterlijk heeft mijn zelfvertrouwen ook nog een flinke boost gegeven. En ik trek me helemaal niets meer aan van anderen, dat helpt ook een boel.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:19 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Merk je dan ook niet dat je dat toendertijd ook uitstraalde?
Nu, straal je het ook uit dat je je beter voelt, koppie kaal, een glimlach en zelfspot.
Zeg jij bent toch gay he.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik garagedeuren niet erg romantisch.
Iedereen is (wel eens) geilquote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijzonder, maar ik ben ook een tijdje ongelooflijk geil geweest. Ik heb gezondigd
Komt goed man! Geduld is een schone zaak...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Ludootje het volgende:
Heh, zo te horen heb ik nog wat tegoed dan
Laat ik nou net dol zijn op garagedeuren, helemaal die automatische op afstandsbedieningquote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld idd. Als je echt weg van iemand bent, kun je er veel meer gevoel inleggen als je sex hebt. Alsof je daarmee duidelijk maakt wat je voor diegene voelt. Klinkt allemaal een beetje overromantisch, maar trust me, ik ben zo romantisch als een garagedeur.
Ze kunnen wel erg geil zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Check de titel..... dit is het singles-topicquote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Iedereen is (wel eens) geilmaar dat kan ook heel goed bij je vriendje/vriendinnetje
Tja er zijn twee oplossingen daar voor. Je neemt een vriend(in) omdat je geil bent of je doet aan geheel onthouding.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Iedereen is (wel eens) geilmaar dat kan ook heel goed bij je vriendje/vriendinnetje
Hoezo, wilde je me anaal verwennen?quote:
Dûh..quote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Lezen valt niet altijd mee.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Check de titel..... dit is het singles-topic
Daar ga ik wel van uit, ja...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt goed man! Geduld is een schone zaak...
Vooral als ze open staanquote:
Sure, maar dan moet je op dat moment wel een vriendje/vriendinnetje hebben natuurlijk én ook maar zitten te wachten op een relatie.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee nee, dat is tegenwoordig een ruim begrip.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt goed man! Geduld is een schone zaak...
[..]
Laat ik nou net dol zijn op garagedeuren, helemaal die automatische op afstandsbediening
Ja en geen topic met mensen die nooit een relatie gehad hebben toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee dat was een serieuze vraag. Homo's "nemen" vaker sex dan hetero's, want mannen zijn doorgaans altijd wel in voor batsen. Dus jij ben misschien wel iemand die de record houder is hier. j/kquote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Hoezo, wilde je me anaal verwennen?
Op een of andere manier merk ik af en toe wel zoiets aan jouw posts, ja. Alsof je nog steeds een beetje aan het wennen bent aan de nieuwe jij, waar je wel tevreden mee bent. En dat je nu flink schade aan het inhalen bentquote:Op maandag 30 juni 2008 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij is dat besef eigenlijk de laatste drie jaar doorgedrongen. Sterker nog, daarvoor was ik ook gewoon niet leuk en interessant. Oh, vandaag is het trouwens precies drie jaar geleden dat ik helemaal op mezelf ben gaan wonen, na allerlei studenten-achtige krotten. Dat was een mooie stap voorwaarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |