Vreselijk. Het Aegon vind ik nog wel gaan in de breedte (mocht wat kleiner, dat wel), maar die witte patch...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef koningdavid het volgende:
Dat witte logo is echt te lelijk. Daarom ben ik ook niet zo'n grote voorstander van het oude logo, al ben ik er ook niet tegen.
Als dit het gaat worden is dat echt [ afbeelding ]
Die blauwe meen ik. Die zwarte is dan het KNVB-beker uitenue ofzo.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:57 schreef toma het volgende:
[..]
Is dat blauwe of het zwarte shirt het uit-tenue?
Morgenvroeg zullen we pas zien of ze het echt zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Die nieuwe van Ajax zijn lelijk.
Hier bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:25 schreef ZoneKill het volgende:
Weet iemand waar ik thuis shirt van Sampdoria kan krijgen? Seizoen maakt niet zoveel uit.
Als ik shirt al zie is die uitverkocht.
Ja, klopt maar die zijn mij te duur. Om voor een shirt uit 2004 nog 63 euri te betalen is mij een beetje te gortig. Die andere oudere is helaas uitverkocht.quote:
Barcelona?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:45 schreef Hung-05 het volgende:
geen reclame voor footballshirtculture![]()
lyon
[ afbeelding ]
Ik vind het geen gezicht.quote:
Alles in het midden? Ook niet bepaald...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:21 schreef Federici het volgende:
Dat logo op het Ajax shirt ziet er echt goedkoop uit... verschrikkelijk...
Lyon is lelijk en de shirts van AZ zijn wel ok. Alleen beetje overdreven kraag haha
edit:
[ afbeelding ]
Is dat al geen kleine verbetering?
Ziet er goed uit voor een Frans shirt met veel sponsors. Vooral dat uitshirtquote:
PSV had het ook ooit met dat zwart/lichtblauwe shirt. Vond ik wel okquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Alles in het midden? Ook niet bepaald...
Had ik je het gesloten topic gelinktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Van de vermelde shops in de OP zullen ze wel geen Paypal accepteren? ()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |