abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59832856
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 00:25 schreef Lijpo het volgende:

[..]

Je koopt ook niks van duitse afkomst?
En vergeet de paella niet . Weet je nog van de Spaanse overheersing van NL?
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_59832888
quote:
Als ik van iemand hoor dat hij alleen maar pasta wil eten omdat de rest van mensen komt die hij niet mag. Dan zeg ik dat dat mooi voor hem is.
pi_59832974
en topic dit, met klacht.
pi_59833176
@ TS Ik had graag een reactie op mijn post gehad
pi_59833183
quote:
Klacht/ samenvatting: Mensen die het niet begrijpen als je om principiële redenen bepaalde ( op het eerste gezicht mogelijk onlogische) handelingen verricht.
Terechte klacht wel, niemand begrijpt je.
***** Kraak.....
pi_59833196
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:50 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Terechte klacht wel, niemand begrijpt je.
Ik geloof zowiezo niet dat een boycot nut heeft, ik ben voor open informatie en open bronnen.
Maar ik bereik niets door andere vormen van informatie te boycotten.
pi_59833200
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:53 schreef Fidelio9889 het volgende:

[..]

Ik geloof zowiezo niet dat een boycot nut heeft, ik ben voor open informatie en open bronnen.

Daar kan ik me wel in vinden.
***** Kraak.....
pi_59833203
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:56 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel in vinden.
Dat had ik al verwacht.
Misschien kunnen jij en ik samenwerken?
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:46:15 #134
37769 erodome
Zweefteef
pi_59837864
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:17 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Goede post, ik reageer even per alinea.

Alinea1:
Amerika en Turkije zijn slechte in beperkte mate bondgenoten. Het is natuurlijk zo dat Turkijke de Amerikanen de mogelijkheid geeft om boven Turkije te vliegen en vanuit Turkije te vliegen, we moeten alleen niet vergeten dat een groot deel van de bevolking het hier niet mee eens is. In hoeverre Amerika handel doet met Turkije zou ik niet weten, wat ik wel weet is dat Amerika veel schulden heeft bij o.a China door een negatieve handels balans.

Alinea 2:
Het gaat mij vooral ook om de moslims die ik boycot, dit omdat de landen waar Amerika problemen mee heeft atm vooral Irak/ Iran zijn. Verder zijn er natuurlijk ook veel radicale moslims geweest die aanslagen hebben gepleegd. Om dit soort redenen eet ik gewoon geen midden oosten voedsel.

Alinea 3:
Ik boycot S-A niet, sowieso boycot ik de olie niet. Ik heb het straks ook zelf nodig
Maar amaerikanen zijn helemaal niet anti-moslim, dat wil zeggen, wat ik ervan begrepen heb van een aantal amerikanen en natuurlijk van wat ik uit de media meekrijg zijn ze gewoon niet anti-moslim, gaat het om een enkel land met een naar regime die dan ook nog lekkere olie in de grond heeft zitten(er zijn veel hele nare regime's op aarde, alleen degene die nut opleveren verder staan onder het wakend oog, maar dat is hoe de wereld draait).

Ook lang niet alle amerikanen zijn het met het beleid eens, zo geld dat wereldwijd, voor het eigen land, voor amerika, de een zal het er wel mee eens zijn en de ander niet.
Het enige wat belangerijk is is hoe er gehandeld wordt, zonder turkije had amerika niet zo'n hele snelle zege gehad in irak toen, dat dat allemaal wat anders is afgelopen als ze dachten had ik ze wel kunnen vertellen, maar hadden ze niet verwacht.
Nogal een erg belangerijke bondgenoot te noemen omdat deze een schakel is tussen het westen en het midden oosten, als die wegvalt heeft amerika ee probleem om stukken van het midden oosten onder beheer te houden.

Waar het om gaat is dat je dus ook bondgenoten van amerika boycott, heel veel moslims zijn bondgenoten, in amerika, buiten amerika, je anti-moslim gevoel zit je in de weg in deze, je verward je pro-amerika zijn met anti-moslim zijn, daarmee doe je amerika tekort.

Ik ben echt geen amerika-fan en daarmee bedoel ik binnen en buitenlands beleid, het land zelf is mooi, veel mensen zijn aardig, maar ik beticht ze niet van speciaal anti-moslim zijn, da zou dom zijn, want dat zijn ze gewoonweg niet, ze werken erg veel samen met moslims en moslimlanden(zogenaamde).

Wat me nog meer bevreemd is dat je SA dan niet boycott als je wat tegen moslims hebt, dat is de bakermat van de islam in het midden oosten, als je wilt weten waar regels worden gemaakt en zo worden gehouden dan moet je voornamelijk daar zijn.
Ok het is wel ee erg grote bondgenoot van amerika, maar ls je echt wa tegen moslims hebt, hun macht in deze wereld, dan zou je tegen SA moeten zijn.

Niet dat ik nu zeg dat je tegen Sa moet gaan worden, maar het is allemaal wat vreemd, erg krom te noemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:53:25 #135
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59838078
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:17 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Goede post, ik reageer even per alinea.

Alinea1:
Amerika en Turkije zijn slechte in beperkte mate bondgenoten. Het is natuurlijk zo dat Turkijke de Amerikanen de mogelijkheid geeft om boven Turkije te vliegen en vanuit Turkije te vliegen, we moeten alleen niet vergeten dat een groot deel van de bevolking het hier niet mee eens is. In hoeverre Amerika handel doet met Turkije zou ik niet weten, wat ik wel weet is dat Amerika veel schulden heeft bij o.a China door een negatieve handels balans.

Alinea 2:
Het gaat mij vooral ook om de moslims die ik boycot, dit omdat de landen waar Amerika problemen mee heeft atm vooral Irak/ Iran zijn. Verder zijn er natuurlijk ook veel radicale moslims geweest die aanslagen hebben gepleegd. Om dit soort redenen eet ik gewoon geen midden oosten voedsel.

Alinea 3:
Ik boycot S-A niet, sowieso boycot ik de olie niet. Ik heb het straks ook zelf nodig
Ben jij VMBO'er?
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:41:30 #136
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_59839253
Zoals ik al verwacht had heb ik geen antwoord gekregen. TS is nog nooit van huis weggeweest vermoedelijk.

M.
Hallon!
pi_59839905
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 03:42 schreef Fidelio9889 het volgende:
@ TS Ik had graag een reactie op mijn post gehad
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef BlueMage het volgende:
Zoals ik al verwacht had heb ik geen antwoord gekregen. TS is nog nooit van huis weggeweest vermoedelijk.

M.
Idem hier. Jammer dat TS dat dan toch weer niet aandurft. Hoewel ook wel te verwachten
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_59841488
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef BlueMage het volgende:

M.
Klopt helemaal, ik zit immers alleen maar achter mijn pc.
Maarja los van veel bashende opmerkingen hier vind ik dat er ook een aantal goede posts tussen zaten. Dusdanig dat ik misschien nog eens mijn principes onder de loep ga nemen.

Ik zal vanavond nog eens door dit topic kijken om te proberen om een aantal vragen te beantwoorden
pi_59841563
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar amaerikanen zijn helemaal niet anti-moslim, dat wil zeggen, wat ik ervan begrepen heb van een aantal amerikanen en natuurlijk van wat ik uit de media meekrijg zijn ze gewoon niet anti-moslim, gaat het om een enkel land met een naar regime die dan ook nog lekkere olie in de grond heeft zitten(er zijn veel hele nare regime's op aarde, alleen degene die nut opleveren verder staan onder het wakend oog, maar dat is hoe de wereld draait).

Ook lang niet alle amerikanen zijn het met het beleid eens, zo geld dat wereldwijd, voor het eigen land, voor amerika, de een zal het er wel mee eens zijn en de ander niet.
Het enige wat belangerijk is is hoe er gehandeld wordt, zonder turkije had amerika niet zo'n hele snelle zege gehad in irak toen, dat dat allemaal wat anders is afgelopen als ze dachten had ik ze wel kunnen vertellen, maar hadden ze niet verwacht.
Nogal een erg belangerijke bondgenoot te noemen omdat deze een schakel is tussen het westen en het midden oosten, als die wegvalt heeft amerika ee probleem om stukken van het midden oosten onder beheer te houden.

Waar het om gaat is dat je dus ook bondgenoten van amerika boycott, heel veel moslims zijn bondgenoten, in amerika, buiten amerika, je anti-moslim gevoel zit je in de weg in deze, je verward je pro-amerika zijn met anti-moslim zijn, daarmee doe je amerika tekort.

Ik ben echt geen amerika-fan en daarmee bedoel ik binnen en buitenlands beleid, het land zelf is mooi, veel mensen zijn aardig, maar ik beticht ze niet van speciaal anti-moslim zijn, da zou dom zijn, want dat zijn ze gewoonweg niet, ze werken erg veel samen met moslims en moslimlanden(zogenaamde).

Wat me nog meer bevreemd is dat je SA dan niet boycott als je wat tegen moslims hebt, dat is de bakermat van de islam in het midden oosten, als je wilt weten waar regels worden gemaakt en zo worden gehouden dan moet je voornamelijk daar zijn.
Ok het is wel ee erg grote bondgenoot van amerika, maar ls je echt wa tegen moslims hebt, hun macht in deze wereld, dan zou je tegen SA moeten zijn.

Niet dat ik nu zeg dat je tegen Sa moet gaan worden, maar het is allemaal wat vreemd, erg krom te noemen.

Verhelderend, ik ben btw in New York geweest voor een week of twee en daar zag ik ook moslims die in winkels werkte en vriendelijk werden behandeld. Het zit hem erin dat ik om mij heen gewoon zoveel anti USA zag en ik vond dat ik daartegen in moest gaan. Maarja het niet kopen van Kebab helpt misschien weinig nu ik de dingen zo op een rijtje zet
pi_59842040
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:10 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Verhelderend, ik ben btw in New York geweest voor een week of twee en daar zag ik ook moslims die in winkels werkte en vriendelijk werden behandeld. Het zit hem erin dat ik om mij heen gewoon zoveel anti USA zag en ik vond dat ik daartegen in moest gaan. Maarja het niet kopen van Kebab helpt misschien weinig nu ik de dingen zo op een rijtje zet
En zo hebben we de wereld weer een stukje verbeterd .

Slotje!
pi_59842799
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Klopt helemaal, ik zit immers alleen maar achter mijn pc.
Maarja los van veel bashende opmerkingen hier vind ik dat er ook een aantal goede posts tussen zaten. Dusdanig dat ik misschien nog eens mijn principes onder de loep ga nemen.

Ik zal vanavond nog eens door dit topic kijken om te proberen om een aantal vragen te beantwoorden
Dat is dan wel weer tof van je. Dat je je principes onder de loep kan nemen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:44:11 #142
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_59843808
Het is toch wat. TS doet het goed op het lijstje met onvoorstelbaar achterlijke users. Gelukkig voor hem is hij niet de enige op Fok, maar door dit topic stijgt hij weer met stip naar een plekje in de top-5.
Are these the nazis, Walter?
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:44:07 #143
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59845246
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef MetalSonic het volgende:
Het hupt lijkt mij degene met het hoogste IQ in dit TOPIQUE. Hij heeft in elkgeval wel gelijk, ik heb een keer donner kebab gegeten op jonge leeftijd en ik moet zeggen dat ik dat erg lekker vond. Veel vlees, en dan nog wat knoflook saus erbij.

Het gaat mij er gewoon om dat ik PRO USA ben en om principiële redenen Amerikaanse producten prefereer boven producten uit het midden oosten. Deze argumentatie is eigenlijk al overbodig waar je het maar gewoon dient te accepteren dat ik bepaalde principes heb. Ik veroordeel toch ook geen linkse boom knuffelaars ( nouja stiekem wel:P ) of vegetariërs.

Turken en maroks behandel ik btw ook altijd met eerbied, dus kom niet met "racist" ofzo.Één van mijn principes is namelijk ook dat ik vriendelijk dien te zijn voor de medemens. Ik denk dat het nu wel duidelijk is, ik neem nog een slok van mijn coca cola
Maar de meeste regeringen in het Midden-Oosten zijn juist pro-USA. Ik snap het nou nieieieieiet meer.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')