Wat versta je onder kopman?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef dndiek het volgende:
25. Hoeveel kopmannen verlaten de Tour voortijdig?
2e vraag verwijderdquote:Op maandag 30 juni 2008 18:55 schreef Gitanki het volgende:
Ik ontdek een foutje: Vraag 19 en 31 zijn hetzelfde
ik ga uit van 1 kopman per ploeg, in de meeste gevallen dus de renner met rugnummer 1 van zijn ploegquote:
Dat moet dan wel duidelijk zijn van te voren wie de kopman is. Dus niet in de meeste gevallen, maar altijd de nummer 1 van de ploeg. Of als ze simpelweg alfabetisch doen, dan aanwijzen wie de kopman is na de eerste etappe.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik ga uit van 1 kopman per ploeg, in de meeste gevallen dus de renner met rugnummer 1 van zijn ploeg
Ik kan me voorstellen dat er ook ploegen zijn zonder kopman, dat wil zeggen, zonder "klasbak".quote:Op maandag 30 juni 2008 20:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat moet dan wel duidelijk zijn van te voren wie de kopman is. Dus niet in de meeste gevallen, maar altijd de nummer 1 van de ploeg. Of als ze simpelweg alfabetisch doen, dan aanwijzen wie de kopman is na de eerste etappe.
Wat doe je met ploegen met twee potentiële kopmannen? Bv. CSC met Andy Schleck en Sastre?
Dat kan ook inderdaad, als iig vooraf maar duidelijk is wie de kopmannen zijn, zodat je niet achteraf discussies krijgt "ja, maar A. Schleck is uitgevallen en ik vind dat die kopman was, want daar had ik op gerekend."quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er ook ploegen zijn zonder kopman, dat wil zeggen, zonder "klasbak".
Ik zou willen voorstellen dat de TS bijv. 20 kopmannen aanwijst, niet noodzakelijkerwijs 1 per ploeg.
Ik wacht wat deze vraag betreft even de mening van mede-organisator Suijk af.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad, als iig vooraf maar duidelijk is wie de kopmannen zijn, zodat je niet achteraf discussies krijgt "ja, maar A. Schleck is uitgevallen en ik vind dat die kopman was, want daar had ik op gerekend."
Het is misschien wat vergezocht, maar soms ben ik een beetje een muggenzifter
Nee ik ben het absoluut met je eensquote:Op maandag 30 juni 2008 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad, als iig vooraf maar duidelijk is wie de kopmannen zijn, zodat je niet achteraf discussies krijgt "ja, maar A. Schleck is uitgevallen en ik vind dat die kopman was, want daar had ik op gerekend."
Het is misschien wat vergezocht, maar soms ben ik een beetje een muggenzifter
Pardon, vergeef mij... ik wilde het zelf al aan gaan passen, maar bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:26 schreef dndiek het volgende:
jorryt lees jij wel eens een OP?
Omdat nog niet alle teams helemaal compleet zijn, wil ik voorstellen om van iedere ploeg dus de renner met eindnummer 1 te nemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wacht wat deze vraag betreft even de mening van mede-organisator Suijk af.
En als hij slim is haalt hij ook Vinokourov weg als antwoord, want die gaan we dit jaar toch echt niet op een fiets in de Tour de France zien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef wendytje het volgende:
[..]
vragen weghalen, anders worden ze boos
Zal ik even overleggen....quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:02 schreef eortuw het volgende:
Oh, om nog even te muggenziften:
-Wordt voor vraag zes bij tijdritten gekeken naar de tijdritkampioen van een land of niet?
Laatste plek van die dagquote:-Gaat het bij vraag 8 om terugplaatsing naar de laatste plek in de etappe, of om laatste plek in het peloton (er zijn namelijk nog wel eens mensen die later binnenkomen)?
Zelf rekenen, we gaan niet alles voorkauwenquote:-De zestiende tussensprint is toch de eerste tussensprint in etappe zeven? (niet dat dat voor mijn antwoord uitmaakt, Sprick wint ze gewoon allemaal)
Ja, dus eigenlijk overwinningen in de nationale trui (tenzij ze de gele trui hebben ofzo), maar idd de tijdritkampioenen bij de tijdritten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:02 schreef eortuw het volgende:
-Wordt voor vraag zes bij tijdritten gekeken naar de tijdritkampioen van een land of niet?
Wat houdt dit in, dat dan al je punten worden verdubbeld ???quote:Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef dndiek het volgende:
Bonusvraag: Hoeveel etappes wint de Tourwinnaar?
Als je deze vraag goed hebt, worden je eerste behaalde punten verdubbeld
staat hij 2e in de lijstquote:22. Sylvain Chavanel
Ja daag, meneer de olifantquote:Op maandag 7 juli 2008 21:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je met Valverde hier ook al punten voor krijgen
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:23 schreef Gitanki het volgende:
En de valpartij van Schumacher in super-besse was in de laatste kilometer, toch?
Nee, dat was die eerste ritzege van Cavendish, want de rit die Hushovd won was in feite ook een massasprint.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
Maar vandaag was niet de tweede massasprint.
Juist.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, dat was die eerste ritzege van Cavendish, want de rit die Hushovd won was in feite ook een massasprint.
Inderdaad. Longo-Borgetti had de twijfelachtige eer.quote:
Die is al binnen.quote:
Als de ritzeges van Ricco en Piepoli worden afgenomen welquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:28 schreef Sheepcidus het volgende:
16. Noem een ploeg die geen rit wint.
[..]
Die is al binnen.
Ik houd alvast een slag om de arm, mocht Piepoli (en nr. 2 in die etappe Cobo) ook nog positief zijn en de zeges afgenomen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:32 schreef methodmich het volgende:
Dat zal wel niet gebeuren lijkt me. In elk geval niet van Piepoli dan toch.
Over 3 dagen quotet iemand je vast met het nieuwsbericht "Piepoli betrapt op EPO"quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:32 schreef methodmich het volgende:
Dat zal wel niet gebeuren lijkt me. In elk geval niet van Piepoli dan toch.
diek verstaat de kunst van het delegerenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:17 schreef dndiek het volgende:
Ik heb het Excel-bestand nu met alle deelnemers erin, maar ik ga bijna op vakantie dus ik stuur het door naar Suijk en Suijk handelt het verder af
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:28 schreef Sheepcidus het volgende:
16. Noem een ploeg die geen rit wint.
[..]
Die is al binnen.
kopman is 1-11-21-31 etc (vind ik dan)quote:Op zondag 27 juli 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
--------------------------------------
Alleen 13, 17, 20, 21 nog. En hoe definieer je kopmannen? Degene met een rugnummer dat eindigt op 1? En in principe is er wel een Belgische trui-drager geweest, namelijk Phillipe Gilbert. Hij droeg de groene trui, omdat Kim Kirchen al de gele trui droeg. Telt dat mee, of niet?
Aangezien we voor de Tour verzuimd hebben een definitieve lijst met kopmannen op te stellen, moet je wel de nummers 1 van de ploegen nemen ook al zitten Kohl en Schleck daar dan bijv. niet bij.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef wendytje het volgende:
[..]
kopman is 1-11-21-31 etc (vind ik dan)
en truidrager is wie hem toekomt, niet wie erin mag rijden
En bedankt voor het zoeken naar antwoorden, scheelt mij weer wat tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Omdat nog niet alle teams helemaal compleet zijn, wil ik voorstellen om van iedere ploeg dus de renner met eindnummer 1 te nemen.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:42 schreef Sporttv het volgende:
Haha ik heb precies goed hoeveel renners er zijn gefinisht
24. WEENING Pieter 139 RABOBANK 6h 17' 20" + 09' 22"quote:Op maandag 28 juli 2008 10:48 schreef Sporttv het volgende:
Vraag 28 klopt volgens mij niet want het moet 9 minuten zijn was het maar 6 dat had ik het goed
Soler was kopman bij Barloworld, Devolder bij Quick-Step, Moreau bij Agritubel, Cunego bij Lampre, en wie de kopman bij Saunier Duval ook was (waarschijnlijk Ricco, hoewel hij lastminute is toegevoegd), hij heeft niet uitgereden.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
Alleen 13, 17, 20, 21 nog. En hoe definieer je kopmannen? Degene met een rugnummer dat eindigt op 1?
ik ken er nog 1quote:
Gefeliciteerd aan Gillingham! Met afstand de winnaar.quote:36 Gillingham
31 Venga
29 Sjiznit
29 thewes
28 Niguez
28 ijscoberg
28 ruud.nl
28 Ruudt
27 Happel
27 Ericr
27 borisz
26 Sporttv
25 wendytje
25 Sheepcidus
25 _Ardjen_
25 Ambrosius
25 Irving
23 DutchSL
23 gitaarsnaar
23 sportfreak
23 eortuw
23 Gluttony
22 Doks
22 jorryt
22 icebliss
22 Joeriii
22 JohnDDD
22 mcyodogg
21 Rucebo
21 -Vaduz-
21 dndiek
20 TheArt
20 methodmich
20 arie_bc
19 Falco
18 franklop
18 crv
18 Wombcat
18 ScottTracy
18 RayMania
17 Gitanki
17 DivineJester
17 Stevie_G
17 tong80
16 m-materazzi
16 Beschouw
16 plurkie
16 Breach
14 Paaskonijn
14 sneeuwbui
13 Bjoro
13 Gordon_Shumway
13 MarijeH
Bedankt! En nog meer bedankt voor de tijd en de moeite. Beetje onverwacht, want heb tussentijds niet gecontroleerd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:57 schreef Suijk het volgende:
De uitslag!
[..]
Gefeliciteerd aan Gillingham! Met afstand de winnaar.
inderdaad, prima geregeld weer !quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
En Suijk en dndiek bedankt voor de organisatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |