De deadline om mee te kunnen doen en alle vragen vooraf te kunnen beantwoorden doen is 5 juli 2008 10:45 uur! Antwoorden kan gewoon in dit topic, graag de vragen verwijderen en achter het nummer van de vraag je antwoord zetten. Veel succes met invullen!
Suijk & dndiek.
Wat versta je onder kopman?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef dndiek het volgende:
25. Hoeveel kopmannen verlaten de Tour voortijdig?
2e vraag verwijderdquote:Op maandag 30 juni 2008 18:55 schreef Gitanki het volgende:
Ik ontdek een foutje: Vraag 19 en 31 zijn hetzelfde
ik ga uit van 1 kopman per ploeg, in de meeste gevallen dus de renner met rugnummer 1 van zijn ploegquote:
Dat moet dan wel duidelijk zijn van te voren wie de kopman is. Dus niet in de meeste gevallen, maar altijd de nummer 1 van de ploeg. Of als ze simpelweg alfabetisch doen, dan aanwijzen wie de kopman is na de eerste etappe.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik ga uit van 1 kopman per ploeg, in de meeste gevallen dus de renner met rugnummer 1 van zijn ploeg
Ik kan me voorstellen dat er ook ploegen zijn zonder kopman, dat wil zeggen, zonder "klasbak".quote:Op maandag 30 juni 2008 20:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat moet dan wel duidelijk zijn van te voren wie de kopman is. Dus niet in de meeste gevallen, maar altijd de nummer 1 van de ploeg. Of als ze simpelweg alfabetisch doen, dan aanwijzen wie de kopman is na de eerste etappe.
Wat doe je met ploegen met twee potentiële kopmannen? Bv. CSC met Andy Schleck en Sastre?
Dat kan ook inderdaad, als iig vooraf maar duidelijk is wie de kopmannen zijn, zodat je niet achteraf discussies krijgt "ja, maar A. Schleck is uitgevallen en ik vind dat die kopman was, want daar had ik op gerekend."quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er ook ploegen zijn zonder kopman, dat wil zeggen, zonder "klasbak".
Ik zou willen voorstellen dat de TS bijv. 20 kopmannen aanwijst, niet noodzakelijkerwijs 1 per ploeg.
Ik wacht wat deze vraag betreft even de mening van mede-organisator Suijk af.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad, als iig vooraf maar duidelijk is wie de kopmannen zijn, zodat je niet achteraf discussies krijgt "ja, maar A. Schleck is uitgevallen en ik vind dat die kopman was, want daar had ik op gerekend."
Het is misschien wat vergezocht, maar soms ben ik een beetje een muggenzifter
Nee ik ben het absoluut met je eensquote:Op maandag 30 juni 2008 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad, als iig vooraf maar duidelijk is wie de kopmannen zijn, zodat je niet achteraf discussies krijgt "ja, maar A. Schleck is uitgevallen en ik vind dat die kopman was, want daar had ik op gerekend."
Het is misschien wat vergezocht, maar soms ben ik een beetje een muggenzifter
Pardon, vergeef mij... ik wilde het zelf al aan gaan passen, maar bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:26 schreef dndiek het volgende:
jorryt lees jij wel eens een OP?
Omdat nog niet alle teams helemaal compleet zijn, wil ik voorstellen om van iedere ploeg dus de renner met eindnummer 1 te nemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wacht wat deze vraag betreft even de mening van mede-organisator Suijk af.
En als hij slim is haalt hij ook Vinokourov weg als antwoord, want die gaan we dit jaar toch echt niet op een fiets in de Tour de France zien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef wendytje het volgende:
[..]
vragen weghalen, anders worden ze boos
Zal ik even overleggen....quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:02 schreef eortuw het volgende:
Oh, om nog even te muggenziften:
-Wordt voor vraag zes bij tijdritten gekeken naar de tijdritkampioen van een land of niet?
Laatste plek van die dagquote:-Gaat het bij vraag 8 om terugplaatsing naar de laatste plek in de etappe, of om laatste plek in het peloton (er zijn namelijk nog wel eens mensen die later binnenkomen)?
Zelf rekenen, we gaan niet alles voorkauwenquote:-De zestiende tussensprint is toch de eerste tussensprint in etappe zeven? (niet dat dat voor mijn antwoord uitmaakt, Sprick wint ze gewoon allemaal)
Ja, dus eigenlijk overwinningen in de nationale trui (tenzij ze de gele trui hebben ofzo), maar idd de tijdritkampioenen bij de tijdritten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:02 schreef eortuw het volgende:
-Wordt voor vraag zes bij tijdritten gekeken naar de tijdritkampioen van een land of niet?
Wat houdt dit in, dat dan al je punten worden verdubbeld ???quote:Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef dndiek het volgende:
Bonusvraag: Hoeveel etappes wint de Tourwinnaar?
Als je deze vraag goed hebt, worden je eerste behaalde punten verdubbeld
staat hij 2e in de lijstquote:22. Sylvain Chavanel
Ja daag, meneer de olifantquote:Op maandag 7 juli 2008 21:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je met Valverde hier ook al punten voor krijgen
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:23 schreef Gitanki het volgende:
En de valpartij van Schumacher in super-besse was in de laatste kilometer, toch?
Nee, dat was die eerste ritzege van Cavendish, want de rit die Hushovd won was in feite ook een massasprint.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
Maar vandaag was niet de tweede massasprint.
Juist.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee, dat was die eerste ritzege van Cavendish, want de rit die Hushovd won was in feite ook een massasprint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |