Zeg je nu dat Mikkie géén man is?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of gewoon een man zijn en gaan slapen als je zegt te gaan slapen
Gelukkig weet ze beterquote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Mikkie géén man is?
Sommige mensen hebben verantwoordelijkheden enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef LastRequest het volgende:
Ja Mikkie is een sjaak afhaak geloof ik he![]()
Mja, dat gaat voor mij a. wat te ver en b. niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:12 schreef LastRequest het volgende:
@ Mikkie ik ook, maar die heb ik een weekendje afgezegd
Ja, kijk, dat verandert de zaak al. Ik heb vrijdag ook al een feestje, maar dat ga ik dus ook niet laat makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Ja is ook niet alleen hiervoor hoor
Heb op vrijdag een andere "meeting"
ja ik ook met je zusjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Ja is ook niet alleen hiervoor hoor
Heb op vrijdag een andere "meeting"
*SLIJMBAL ALERT*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik ook met je zusjeals die net zo knap is als jij
hahahaha hier moet ik even mn favo smiley voor opzoeken:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik ook met je zusjeals die net zo knap is als jij
Maar natuurlijk Yashaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien houd ik me dan in.. Trekken we het weer even recht
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, de deelname van de Christen-Unie werpt z'n vruchten af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |