quote:Yashaaaaa zegt:
ik mag niet posten
Yashaaaaa zegt:
want dan ben ik swarma verbij
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is enemy of the state een toffe film? nu op sbs6 namelijk
Wel als die ik gister op TV zag... daar draagt hij zo'n vossenstaartje, speelt ie ook zon gangsterquote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Is ook niet helemaal dezelfde zwartjoekel hè
Nee, heb et niet zo op die massale drukte... Maar af en toe kan ik een beetje stevige hardcore wel waarderen hoorquote:
Gister was Rick Astley ook ergensquote:
ow ik dacht dat we in het meettopic zatenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee, heb et niet zo op die massale drukte... Maar af en toe kan ik een beetje stevige hardcore wel waarderen hoorOntopic
![]()
We gaan dus niet eten van tevoren ? Of houden we het bij een opgewarmde pizza @ Yashi's
Die heb ik laatst in een kansloze bui zelf op m'n USB-stick gezet voor in de autoquote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gister was Rick Astley ook ergens
Weet alleen niet meer waar..
Oh mên! De verhaallijn is echt flinterdun, maar het dansen is wel gaaf inderdaad. Als je daar van houdt is het best een leuke filmquote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net Step Up 2 gekeken, vond 'm nog leuk ook.
Ik ben een film aant kijken en in de pauze kleren voor de sims aant downloadenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:12 schreef Mikkie het volgende:
Sjonge jonge, ben ik een avondje vrij, is 't hier echt dik rustig.
Waar?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet jij bent the A-team expert.. Is het de echte Mr. T
Ik heb 1 zelfs nog nooit gezienquote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net Step Up 2 gekeken, vond 'm nog leuk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |