quote:Yashaaaaa zegt:
ik mag niet posten
Yashaaaaa zegt:
want dan ben ik swarma verbij
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is enemy of the state een toffe film? nu op sbs6 namelijk
Wel als die ik gister op TV zag... daar draagt hij zo'n vossenstaartje, speelt ie ook zon gangsterquote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Is ook niet helemaal dezelfde zwartjoekel hè
Nee, heb et niet zo op die massale drukte... Maar af en toe kan ik een beetje stevige hardcore wel waarderen hoorquote:
Gister was Rick Astley ook ergensquote:
ow ik dacht dat we in het meettopic zatenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee, heb et niet zo op die massale drukte... Maar af en toe kan ik een beetje stevige hardcore wel waarderen hoorOntopic
![]()
We gaan dus niet eten van tevoren ? Of houden we het bij een opgewarmde pizza @ Yashi's
Die heb ik laatst in een kansloze bui zelf op m'n USB-stick gezet voor in de autoquote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gister was Rick Astley ook ergens
Weet alleen niet meer waar..
Oh mên! De verhaallijn is echt flinterdun, maar het dansen is wel gaaf inderdaad. Als je daar van houdt is het best een leuke filmquote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net Step Up 2 gekeken, vond 'm nog leuk ook.
Ik ben een film aant kijken en in de pauze kleren voor de sims aant downloadenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:12 schreef Mikkie het volgende:
Sjonge jonge, ben ik een avondje vrij, is 't hier echt dik rustig.
Waar?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet jij bent the A-team expert.. Is het de echte Mr. T
Ik heb 1 zelfs nog nooit gezienquote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net Step Up 2 gekeken, vond 'm nog leuk ook.
Er is maar één Mr T., één Mr TTTTTTTTTTTTTT!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet jij bent the A-team expert.. Is het de echte Mr. T
Youtube link hierbovenquote:
Hoezo? We doen zo toch nog wel een potje Catan?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben een film aant kijken en in de pauze kleren voor de sims aant downloaden
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo? We doen zo toch nog wel een potje Catan?
Ik wilde GTA:SA gaan doen, maar ik had er eentje gedownload die helemaal fucked up was, trojan, virus etc. Ben nu bezig met een goede versie (die ik ook al eens heb gehad, maar die helaas op een beschadigde dvd staat), hij gaat met maar liefst 3,8 kb/s!
Ik werd al bang dat je huisje, boompje, beestje spelen leuker vondquote:Op maandag 30 juni 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het best hoor.. Zie niet echt waar die hoezo dan op slaat?
Echte werkquote:Op maandag 30 juni 2008 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Angerfist, dat is 't echte werk. Toch maar wat zachter zetten
.
Ach gelukkig ben ik van meer markten thuisquote:
Naja ik heb ook een erg brede muzieksmaak, maar hardstyle en zeg maar DJ hardcore komen er bij mij niet in. Band hardcore (zoals Ignite en Sick of it All) dan weer welquote:Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach gelukkig ben ik van meer markten thuisHardstyle blijft de alltime favoriet .. blijf ik op terug komen. Af en toe wat Hardcore om weer te weten wat harde muziek is. Maar elektro / pop gaat er ook goed in, en zelfs rock is nog te waarderen.
![]()
Klopt, die had er natuurlijk nog bij gemoetenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:29 schreef Dupje het volgende:
Lucas, je vergeet Evil Activities !!!
Ik maar denken dat alleen 14jarige breezers naief zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 22:45 schreef Mikkie het volgende:
En je kijkt die film toch voor het dansen, niet voor de rest?
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik slinger hem wel eens aan..
Maar ik wilde 1 ook al niet zien, leek me helemaal niks die film haha.. maar door die kerel en dat meisje ook wel een beetje vond ik em nog wel leuk. Te weinig redenen voor mij om 2 te kijken dusquote:Op maandag 30 juni 2008 22:45 schreef Mikkie het volgende:
2 is inderdaad met andere acteurs. Maar die jongen is ook nog wel okay voor de vrouwen, denk ik. En je kijkt die film toch voor het dansen, niet voor de rest?
Wat kijk je?quote:
enemy of the statequote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat kijk je?
Zie het zo gauw niet (meer?) staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |