Misschien zijn er wat kenmerken op de foto's in dit topic [Project] Peugeot 203 U8 (1950)quote:Op maandag 30 juni 2008 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
In welke wijk van Maastricht woont woonde Maddox eigenlijk? Zie wat bekende elementen op z'n hendig sjieke slipfilmpjes.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:21 schreef Quannum het volgende:
[..]
Leuk. Nu weten we dus ook dat ze hier meelezen.
En daar meld je je speciaal voor aan?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Pindadop het volgende:
Ziek verhaal, stinkt aan alle kanten.
Thnxquote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat kenmerken op de foto's in dit topic [Project] Peugeot 203 U8 (1950)
Vraag het zijn broer, die post in dat topic en heeft mail en msn in zijn profiel staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Lijkt op de wijk Heugem, als ik dat zo zie. Of zit ik verkeerd (voor de kenners)?
edit:
Ik zie nu de foto's op 't einde van dat topic. Da's uhm hier twee straten verderop![]()
.
Hoi Maastrischeweirdo/mwe/.blog/spijker4ever/vliegveld-bestuurquote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Pindadop het volgende:
Ziek verhaal, stinkt aan alle kanten.
quote:
Hee... ik vind dat ze dat toch leuk gedaan hebben he.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat kenmerken op de foto's in dit topic [Project] Peugeot 203 U8 (1950)
En dan vooral de mensen die dat even komen meldenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef leolinedance het volgende:
Al die mensen die zich hier aanmelden speciaal voor dit topic..
Dat hebben ze zeker, die Jeroen heeft iets in zijn vingers wat wél wat opbrengt. Gewoon een leuke kar en ook nog eens zelf gedaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Hee... ik vind dat ze dat toch leuk gedaan hebben he.
Zit je bij iedereen te checken wanneer ze geregd hebben?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En dan vooral de mensen die dat even komen melden
schrecklichquote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En dan vooral de mensen die dat even komen melden
Neen, maar de mensen zonder avatar en die ik nog nooit gezien heb heb ik even bekeken..allemaal 3 posts enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit je bij iedereen te checken wanneer ze geregd hebben?
Dan quote ik em maar alvast even. Wel een trieste bedoeling daar of nietquote:Op maandag 30 juni 2008 23:22 schreef Daviid het volgende:
ja ze waren er niet zo blij mij in de chan dat ik die logs had gepost, hehe. gelijk paranoid allemaal...
heb al aardig wat bedreigingen ontvangen van ze ookzie nu wat ik allemaal voor jullie over heb he (geintjuh)
en op rin zijn ze ook niet zenuwachtig hoor. ken wel wat mensen die ook hebben lopen cashen op die CCs (niet van die chan) nu maar hopen dat hij logs niet bijhield of gen verwijderd.. denk sowiso dat dit niet gaat leiden tot verdere bust.
ook vervelend voor andere scene groups die affils waren met detonation op ts (oa reloaded). ze zitten er aardig over te janken...
maargoed ik zeg al weer veels te veelhoud het topic nog wel nu en dan in de gaten. ben benieuwd naar de uitkomst
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef leolinedance het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |