Dergelijke drukke haltes zijn alleen in het centrum van grote steden te vinden. Dat betekent dat er waarschijnlijk altijd iemand mee moet met die bus. Dus ja, des te overbodiger..want bij zulke haltes zal waarschijnlijk ook altijd iemand uitstappen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:19 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar als je bij een halte staat waar er om de paar minuten een andere lijn stopt vind je het dan ook overbodig?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:34 schreef honda1990 het volgende:
Zeker! Eergisteren nog, ik zat in mn eentje in de bus, die man moest een paar minuten wachten voordattie door mocht rijden. Ik zat een krant te lezen ofzo, zie ik in m'n ooghoek iets vliegen en een boterham liggen. Ik wtf, blijf ik kijken zie ik weer een boterham daarheen vliegen. Vraag ik aan die buschauffeur gooi je nou zomaar boterhammen op straat. Zegtie ja dat is voor de vogels, ik: ja en voor de ratten. Hij: wat is er mis mee dat ik mn boterhammen op straat gooi, ik: ik vind het er smerig uitzien je gooit je boterhammen toch niet zomaar op straat. Hij: er zijn toch zeker wel ergere dingen in de wereld, ik: is toch geen vrijbrief om je boterhammen op straat te gooien. Hij: ik woon aan een weg daar liggen veel flesjes die raap ik altijd op met zo'n grijper, ik: ja dat is ook smerig net als dat je boterhammen voor iemand zn deur gooit. Tot zover mijn boeiende verslag
En als jij je handje opsteekt hoeft die bus niet onnodig te stoppen. Je handje uitsteken versus een bus laten stoppen, wat kost meer moeite?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Die buschauffeurs moeten zich niet zo kleinzielig opstellen. Als iemand bij het bushaltepaaltje staat, kijkend naar de naderende bus, betekent dat dat hij meewil. Is het nou zoveel moeite voor zo een josti chauffeur om dat te bemerken. Ok, en dan zal er een paar keer per week iemand zijn die niet mee moet..big deal. Ben je voor niets gestopt, wat een dramaConsequentie van het hebben van zo een kutbaan, waar je zelf voor hebt gekozen!
Daarom, busschauffeur doet huillie en je hand opsteken is overbodig.
Het zijn ook dorpen waar je veel van dit soort haltes hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dergelijke drukke haltes zijn alleen in het centrum van grote steden te vinden. Dat betekent dat er waarschijnlijk altijd iemand mee moet met die bus. Dus ja, des te overbodiger..want bij zulke haltes zal waarschijnlijk ook altijd iemand uitstappen.
En nogmaals...dan stopt die chauffeur 1 of 2 keer per week voor niets. BIG DEAL.
Met de huidige krappe dienstregelingen wel, ja. Om maar te zwijgen over al die kutpassagiers die menen dat de bus er alleen voor hen persoonlijk is en voor niemand anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Die buschauffeurs moeten zich niet zo kleinzielig opstellen. Als iemand bij het bushaltepaaltje staat, kijkend naar de naderende bus, betekent dat dat hij meewil. Is het nou zoveel moeite voor zo een josti chauffeur om dat te bemerken. Ok, en dan zal er een paar keer per week iemand zijn die niet mee moet..big deal. Ben je voor niets gestopt, wat een drama![]()
Inderdaad,ze kunnen er beter allemaal mee stoppen. Rijden er alleen geen bussen meer. En wedden dat jij dan het eerste topic opent omdat er geen bussen meer rijden?quote:Consequentie van het hebben van zo een kutbaan, waar je zelf voor hebt gekozen!
Zullen we het eens hebben over de teringbende die passagiers in een bus achterlaten? En hoe snel een nieuwe bus al gesloopt wordt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef honda1990 het volgende:
Er zitten buschauffeurs tussen.........zie ook:
[..]
en jij telt die woorden in een postquote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Sohee, boeiend leven heb jij. Maar was het serieus waard om aan deze klacht 205 (!) woorden vuil te maken?
Mag, maar wat heeft dat te maken met boterhammen op straat gooien? Bedoel je dat een buschauffeur best zijn boterhammen midden op straat mag gooein omdat passagiers ook zijn bus wel eens vies maken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zullen we het eens hebben over de teringbende die passagiers in een bus achterlaten? En hoe snel een nieuwe bus al gesloopt wordt?
Wat een onzin, je reactie zou toch hetzelfde zijn als een vuilnisman over de stank gaat klagen, of een boxer over mishandelingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de huidige krappe dienstregelingen wel, ja. Om maar te zwijgen over al die kutpassagiers die menen dat de bus er alleen voor hen persoonlijk is en voor niemand anders.
[..]
Inderdaad,ze kunnen er beter allemaal mee stoppen. Rijden er alleen geen bussen meer. En wedden dat jij dan het eerste topic opent omdat er geen bussen meer rijden?
Liever op straat dan in een bus. Dan wordt het tenminste nog opgevreten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:22 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Mag, maar wat heeft dat te maken met boterhammen op straat gooien? Bedoel je dat een buschauffeur best zijn boterhammen midden op straat mag gooein omdat passagiers ook zijn bus wel eens vies maken?
Nee, zoals het de laatste jaren gaat ,daar heeft niemand voor gekozen. Zeker de oudere buschauffeurs niet. Daarom kiezen er tegenwoordig ook weinig mensen voor om buschauffeur te worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:25 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Wat een onzin, je reactie zou toch hetzelfde zijn als een vuilnisman over de stank gaat klagen, of een boxer over mishandelingZulk soort dingen horen er dus bij. Daar kies je voor!
Wat een onzinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liever op straat dan in een bus. Dan wordt het tenminste nog opgevreten.
Je bent natuurlijk verplicht om je hele leven dezelfde baan te houdenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, zoals het de laatste jaren gaat ,daar heeft niemand voor gekozen. Zeker de oudere buschauffeurs niet. Daarom kiezen er tegenwoordig ook weinig mensen voor om buschauffeur te worden.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:35 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk verplicht om je hele leven dezelfde baan te houden. Je mag absoluut kritiek uiten, maar wat ze hebben gedaan vind ik wel erg ver gaan.
Juist mooi moment om weer wat meer te gaan verdienenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij wil op je 50e nog switchen van baan?Ze hebben groot gelijk, je werkt niet zo lang om er uiteindelijk op achteruit te gaan.
Of ze rijden gewoon door omdat er niemand kenbaar maakt dat hij/zij mee wil. Gevolg is dan dat je later op de plaats van bestemming aankomt. Big deal, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dergelijke drukke haltes zijn alleen in het centrum van grote steden te vinden. Dat betekent dat er waarschijnlijk altijd iemand mee moet met die bus. Dus ja, des te overbodiger..want bij zulke haltes zal waarschijnlijk ook altijd iemand uitstappen.
En nogmaals...dan stopt die chauffeur 1 of 2 keer per week voor niets. BIG DEAL.
gast...je blijft een kansloze drol met zelfmoordneigingen, hoe "dapper" je je ook virtueel probeert op te stellen.quote:
Deze post!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gast...je blijft een kansloze drol met zelfmoordneigingen, hoe "dapper" je je ook virtueel probeert op te stellen.
Hij heeft anders wel gelijk, je ondertitel zegt genoeg. Irl word je waarschijnlijk nooit gehoord en daarom moet je op het forum doen alsof je heel wat bent, helaas doe je dit een beetje té, en daardoor ziet iedereen op het forum watvoor kneus je bent.quote:
Maar misschien neem jij het forum iets te serieusquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:38 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk, je ondertitel zegt genoeg. Irl word je waarschijnlijk nooit gehoord en daarom moet je op het forum doen alsof je heel wat bent, helaas doe je dit een beetje té, en daardoor ziet iedereen op het forum watvoor kneus je bent.
Die ondertitel
precies, een grote speelplaats met mongolen en wat strenge meesteressen om het in controle te houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar misschien neem jij het forum iets te serieus? Fok! is toch gewoon vooral een spel?
nu zit het diep he fuifduif . je huilt jezelf zeker in slaap elke nacht.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar misschien neem jij het forum iets te serieus? Fok! is toch gewoon vooral een spel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |