Alleen homofiele WoW-spelende stinknerds steken hun klauw op naar de bus.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef MetalSonic het volgende:
klacht gelezen, weet niet waar jij woont maar ik steek altijd nog mijn hand uit als ik op de bus wacht. Maar ik ben dan ook nog van de oude garde.
De chauffeur had ook door moeten rijden. Zo leren de mensen het wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef MetalSonic het volgende:
klacht gelezen, weet niet waar jij woont maar ik steek altijd nog mijn hand uit als ik op de bus wacht. Maar ik ben dan ook nog van de oude garde.
Komen die uberhaupt hun huis uit?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Alleen homofiele WoW-spelende stinknerds steken hun klauw op naar de bus.
zegt iemand die zich online voordoet als een rosbiefquote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Sohee, boeiend leven heb jij.
die chauffeur moet gewoon zijn werk doen. stoppen bij haltes waar mensen staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef DSS24 het volgende:
[..]
De chauffeur had ook door moeten rijden. Zo leren de mensen het wel.
Waar ik woon rijden ze door als je je hand niet opsteekt.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Flashwin het volgende:
[..]
die chauffeur moet gewoon zijn werk doen. stoppen bij haltes waar mensen staan.
Verbeterd.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef MetalSonic het volgende:
klacht gelezen, weet niet waar jij woont maar ik steek altijd nog mijn hand uit als ik op de bus wacht. Maar ik ben dan ook een enorme prutser.
Gewoon je poot uit steken sim-pel, of voel je je daar te goed voor?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Flashwin het volgende:
[..]
lekker handig als bij een halte dan 10 lijnen steeds stoppen. je bent zelf een huillie, want de busmaatschappij heeft gewoon regels opgesteld waar zowel jij als de chauffeur zich aan moeten houden, en dat wil je blijkbaar niet, dus moet je nu ook niet huilenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Toevallig was dit een halte waar alleen die bus stopte, maar dan nog. En aangezien deze chauffeur gewoon gestopt was, heb je helemaal geen punt. Het gaat me erom dat hij zomaar gaat janken tegen reizigers.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:32 schreef simmu het volgende:
[..]
lekker handig als bij een halte dan 10 lijnen steeds stoppen. je bent zelf een huillie, want de busmaatschappij heeft gewoon regels opgesteld waar zowel jij als de chauffeur zich aan moeten houden, en dat wil je blijkbaar niet, dus moet je nu ook niet huilen
Lekker boeiend leven heb jij als je serieus de tijd gaat nemen om het aantal woorden van de OP te tellen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Sohee, boeiend leven heb jij. Maar was het serieus waard om aan deze klacht 205 (!) woorden vuil te maken?
Je was me voorquote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Lekker boeiend leven heb jij als je serieus de tijd gaat nemen om het aantal woorden van de OP te tellen.
Of doe je dat altijd dwangmatig. Autisten hebben dat ook wel eens.
Ik las de eerste pagina al met de gedachte wanneer komt deze.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Lekker boeiend leven heb jij als je serieus de tijd gaat nemen om het aantal woorden van de OP te tellen.
Nee gekkie, dat tellen laat ik aan mijn pc'tje over natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Omdat er misschien meerdere bussen bij die halte stoppen? Omdat mensen altijd opveren als ze een bus zien aankomen bij de halte. Omdat sommige van die domme passagiers nog te dom zijn om op de koersfilm te kijken en er dan halverwege achterkomen dat ze in de verkeerde bus zitten?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:11 schreef Flashwin het volgende:
Welke josti steekt tegenwoordig nog zn hand uit om de bus te laten stoppen? Verder is het wel een indicatie wanneer een stuk of 10 mensen zich richting bushaltepaaltje begeven op het moment dat de bus de halte nadert, lijkt meMaar goed, van mensen die waarschijnlijk met moeite hun mavo hebben gehaald kun je niet al te veel verwachten.
Er komt toch maar een lijn bij deze halte?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat er misschien meerdere bussen bij die halte stoppen? Omdat mensen altijd opveren als ze een bus zien aankomen bij de halte. Omdat sommige van die domme passagiers nog te dom zijn om op de koersfilm te kijken en er dan halverwege achterkomen dat ze in de verkeerde bus zitten?
Dat staat ook in het busboekje: steek uw hand op ten teken dat u met de bus mee wilt.
Vraag is dus of TS zijn hand bewust niet opstak, met dat in zijn achterhoofd, of sowieso zijn hand nooit opsteekt ongeacht hoe of wat..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef Anniie het volgende:
[..]
Er komt toch maar een lijn bij deze halte?
Dan vind ik de klacht terecht..
Dat staat anders nergens.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef Anniie het volgende:
[..]
Er komt toch maar een lijn bij deze halte?
Dan vind ik de klacht terecht..
post van de topic award, iddquote:Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat er misschien meerdere bussen bij die halte stoppen? Omdat mensen altijd opveren als ze een bus zien aankomen bij de halte. Omdat sommige van die domme passagiers nog te dom zijn om op de koersfilm te kijken en er dan halverwege achterkomen dat ze in de verkeerde bus zitten?
Dat staat ook in het busboekje: steek uw hand op ten teken dat u met de bus mee wilt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef Flashwin het volgende:
Toevallig was dit een halte waar alleen die bus stopte
Ook in de Randstad moet je je hand opsteken. Ga niet stoer doen!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:03 schreef Agiath het volgende:
Hand opsteken?
Dat is zeker weer iets voor buiten de randstad?
Da's in Nederland niet zo moeilijk... bergen hebben we nietquote:Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef Gamer_V het volgende:
Je kan duidelijk merken wie de plattelandsbewoners in dit topic zijn.
Ik kende het ook niet maar ze rijden je hier in Groningen dus gewoon voorbij als je je hand niet opsteekt.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:03 schreef Agiath het volgende:
Hand opsteken?
Dat is zeker weer iets voor buiten de randstad?
Hey, de legendarische mongool uit het 1/2 + 1/2 = 1/4 topic vereert ons met zijn aanwezigheidquote:Op maandag 30 juni 2008 19:45 schreef PretKroket het volgende:
Zonder bus moet jij fietsen, kutpauper
Het is ook zoveel moeite om gewoon te stoppen voor mensen die bij de bushalte staan hè.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
Het is ook zo veel moeite gewoon je poot uit te steken he
Ik heb wel een keer iemand gezien die al bellend tegen zo'n bushokje stond, gewoon lekker relaxed staan. Toen de bus voorbij reed, kwam hij in beweging. Zo van "he, wacht op mij, ik wil mee!".quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is ook zoveel moeite om gewoon te stoppen voor mensen die bij de bushalte staan hè.
Of kom jij dagelijks mensen tegen die voor hun lol in een bushokje gaan staan terwijl ze niet met de bus willen?
Daar zou ik ook verbaasd over zijn. Juist als het donker is moet zo'n buschauffeur beter opletten of er iemand staat of niet. Als het zo slecht verlicht is dat hij iemand niet ziet staan dan had hij diegene ook niet gezien als hij had lopen zwaaien. Vaart minderen en beter kijken dus.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer iemand gezien die al bellend tegen zo'n bushokje stond, gewoon lekker relaxed staan. Toen de bus voorbij reed, kwam hij in beweging. Zo van "he, wacht op mij, ik wil mee!".
En het is van afstand ook niet altijd duidelijk of er iemand in het bushokje zit die gewoon nog niet in beweging komt, of dat het een poster is. Ook altijd handig.
En, maar dat zal in deze tijd van het jaar niet zo vaak voorkomen, mensen die met een donkere jas in het donker bij een slecht verlichte halte staan en dan verbaasd zijn dat de bus doorrijdt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:20 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hey, de legendarische mongool uit het 1/2 + 1/2 = 1/4 topic vereert ons met zijn aanwezigheid![]()
![]()
Kutsmilie met je witte achtergrondquote:Op maandag 30 juni 2008 19:27 schreef Salsaneck het volgende:
Sowieso, reizen met de bus [ afbeelding ]
Iets dat beweegt is beter zichtbaar dan iets dat niet beweegt. Dus als je zwaait ben je beter zichtbaar dan wanneer je tegen een boom aan blijft staan. En als je gaat zwaaien met een brandende aansteker of een telefoon met verlicht scherm (in het donker, bij een slecht verlichte halte) ofzo dan ben je nog veel beter zichtbaar. Ik heb ook haltes gezien waar een rood ledje aanwezig is, dat kun je aandoen door op een knop te drukken. Hoef je niets meer mee te nemen verder. Lampje gaat vanzelf weer uit na 30 seconden ofzo. Gemak dient de mensquote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zou ik ook verbaasd over zijn. Juist als het donker is moet zo'n buschauffeur beter opletten of er iemand staat of niet. Als het zo slecht verlicht is dat hij iemand niet ziet staan dan had hij diegene ook niet gezien als hij had lopen zwaaien. Vaart minderen en beter kijken dus.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Toevallig was dit een halte waar alleen die bus stopte, maar dan nog. En aangezien deze chauffeur gewoon gestopt was,( omdat hij de twijfelaars er zo uitpikt )heb je helemaal geen punt. Het gaat me erom dat hij zomaar gaat janken tegen reizigers gaat opvoeden die het regelement aan hun laars lappen
Ik zit op een denkniveau die jouw petje te boven gaat, mijn beste helmjostiquote:Op maandag 30 juni 2008 21:20 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hey, de legendarische mongool uit het 1/2 + 1/2 = 1/4 topic vereert ons met zijn aanwezigheid![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef leolinedance het volgende:
Mensen die nu de TS af gaan kraken![]()
Tuurlijk heeft ie gelijk man. Geen enkele debiel steekt zijn klauw uit naar de bus. En ja, ik zit (te) vaak in de bus.
Geen kennis van eersteklas basisschool wiskunde gaat inderdaad ons petje te boven... gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:36 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik zit op een denkniveau die jouw petje te boven gaat, mijn beste helmjosti
Waarom is dat zo logisch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Daantke het volgende:
Ik steek wel altijd mijn hand op als ik uit de bus stapmaar nooit als ik sta te wachten. Dat is toch logisch dat je dan mee moet. Ik zeg dan wel weer een vriendelijk goedendag als ik instap.
[..]
![]()
Als ik in het bushokje zit te wachten is dat sowieso al een teken dat ik met een bus mee moet, en over het algemeen stoppen er maar 1 of 2 bussen per halte (en ook nog eens niet gelijktijdig). Als ik dan ook nog eens opsta en naar de plek toe loopt waar men normaal instapt, naar mijn portemonnee grijp en afwacht wanneer de bus komt, lijkt mij dat een redelijke indicatie dat ik graag meewil!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:35 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waarom is dat zo logisch?
Wat is makkelijker voor chauffeurs (en klanten)... Van elke halte moeten weten of zijn lijndienst de enige is die daar stopt en aan de hand hiervan een afweging maken of mensen wel / niet de chauffeur een signaal moeten geven... of voor alle haltes dezelfde methodiek dat ze snel en eenvoudig kunnen zien of iemand mee wenst te rijden...
hmmmm, moeilijk moeilijk.
Dus volgens jouw logica moet elke bus die het bushokje passeert langs de kant stoppen, aan jou vragen of je met deze lijn wilt reizen, en vervolgens weer wegrijden omdat jij een andere lijn nodig hebt? Want zoveel moeite is dat niet hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is ook zoveel moeite om gewoon te stoppen voor mensen die bij de bushalte staan hè.
Of kom jij dagelijks mensen tegen die voor hun lol in een bushokje gaan staan terwijl ze niet met de bus willen?
[..]
![]()
Als je 50km/h rijdt is het ook erg goed te zien dat iemand naar mijn portemonnee grijpt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:47 schreef Daantke het volgende:
[..]
Als ik in het bushokje zit te wachten is dat sowieso al een teken dat ik met een bus mee moet, en over het algemeen stoppen er maar 1 of 2 bussen per halte (en ook nog eens niet gelijktijdig). Als ik dan ook nog eens opsta en naar de plek toe loopt waar men normaal instapt, naar mijn portemonnee grijp en afwacht wanneer de bus komt, lijkt mij dat een redelijke indicatie dat ik graag meewil!
En als er dan toch een bus langskomt waar ik niet in wil stappen, geef ik dat wél aan door te gebaren dat hij door kan rijden.
Die buschauffeurs moeten zich niet zo kleinzielig opstellen. Als iemand bij het bushaltepaaltje staat, kijkend naar de naderende bus, betekent dat dat hij meewil. Is het nou zoveel moeite voor zo een josti chauffeur om dat te bemerken. Ok, en dan zal er een paar keer per week iemand zijn die niet mee moet..big deal. Ben je voor niets gestopt, wat een dramaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je 50km/h rijdt is het ook erg goed te zien dat iemand naar mijn portemonnee grijpt.
Wat is er nou zo moeilijk aan even kort zwaaien, en je poot stilhouden als je de bus niet nodig hebt?
Oh oke sorryquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:17 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
Eerste week op Fok? TS wordt altijd afgekraakt op Fok
Hehe, bus laten stoppen in das Drittes Reichquote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Q_Orianka het volgende:
Iedereen hoort z'n hand uit te steken.
[ afbeelding ]
Maar als je bij een halte staat waar er om de paar minuten een andere lijn stopt vind je het dan ook overbodig?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Die buschauffeurs moeten zich niet zo kleinzielig opstellen. Als iemand bij het bushaltepaaltje staat, kijkend naar de naderende bus, betekent dat dat hij meewil. Is het nou zoveel moeite voor zo een josti chauffeur om dat te bemerken. Ok, en dan zal er een paar keer per week iemand zijn die niet mee moet..big deal. Ben je voor niets gestopt, wat een dramaConsequentie van het hebben van zo een kutbaan, waar je zelf voor hebt gekozen!
Daarom, busschauffeur doet huillie en je hand opsteken is overbodig.
Dergelijke drukke haltes zijn alleen in het centrum van grote steden te vinden. Dat betekent dat er waarschijnlijk altijd iemand mee moet met die bus. Dus ja, des te overbodiger..want bij zulke haltes zal waarschijnlijk ook altijd iemand uitstappen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:19 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar als je bij een halte staat waar er om de paar minuten een andere lijn stopt vind je het dan ook overbodig?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:34 schreef honda1990 het volgende:
Zeker! Eergisteren nog, ik zat in mn eentje in de bus, die man moest een paar minuten wachten voordattie door mocht rijden. Ik zat een krant te lezen ofzo, zie ik in m'n ooghoek iets vliegen en een boterham liggen. Ik wtf, blijf ik kijken zie ik weer een boterham daarheen vliegen. Vraag ik aan die buschauffeur gooi je nou zomaar boterhammen op straat. Zegtie ja dat is voor de vogels, ik: ja en voor de ratten. Hij: wat is er mis mee dat ik mn boterhammen op straat gooi, ik: ik vind het er smerig uitzien je gooit je boterhammen toch niet zomaar op straat. Hij: er zijn toch zeker wel ergere dingen in de wereld, ik: is toch geen vrijbrief om je boterhammen op straat te gooien. Hij: ik woon aan een weg daar liggen veel flesjes die raap ik altijd op met zo'n grijper, ik: ja dat is ook smerig net als dat je boterhammen voor iemand zn deur gooit. Tot zover mijn boeiende verslag
En als jij je handje opsteekt hoeft die bus niet onnodig te stoppen. Je handje uitsteken versus een bus laten stoppen, wat kost meer moeite?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Die buschauffeurs moeten zich niet zo kleinzielig opstellen. Als iemand bij het bushaltepaaltje staat, kijkend naar de naderende bus, betekent dat dat hij meewil. Is het nou zoveel moeite voor zo een josti chauffeur om dat te bemerken. Ok, en dan zal er een paar keer per week iemand zijn die niet mee moet..big deal. Ben je voor niets gestopt, wat een dramaConsequentie van het hebben van zo een kutbaan, waar je zelf voor hebt gekozen!
Daarom, busschauffeur doet huillie en je hand opsteken is overbodig.
Het zijn ook dorpen waar je veel van dit soort haltes hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dergelijke drukke haltes zijn alleen in het centrum van grote steden te vinden. Dat betekent dat er waarschijnlijk altijd iemand mee moet met die bus. Dus ja, des te overbodiger..want bij zulke haltes zal waarschijnlijk ook altijd iemand uitstappen.
En nogmaals...dan stopt die chauffeur 1 of 2 keer per week voor niets. BIG DEAL.
Met de huidige krappe dienstregelingen wel, ja. Om maar te zwijgen over al die kutpassagiers die menen dat de bus er alleen voor hen persoonlijk is en voor niemand anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Die buschauffeurs moeten zich niet zo kleinzielig opstellen. Als iemand bij het bushaltepaaltje staat, kijkend naar de naderende bus, betekent dat dat hij meewil. Is het nou zoveel moeite voor zo een josti chauffeur om dat te bemerken. Ok, en dan zal er een paar keer per week iemand zijn die niet mee moet..big deal. Ben je voor niets gestopt, wat een drama![]()
Inderdaad,ze kunnen er beter allemaal mee stoppen. Rijden er alleen geen bussen meer. En wedden dat jij dan het eerste topic opent omdat er geen bussen meer rijden?quote:Consequentie van het hebben van zo een kutbaan, waar je zelf voor hebt gekozen!
Zullen we het eens hebben over de teringbende die passagiers in een bus achterlaten? En hoe snel een nieuwe bus al gesloopt wordt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef honda1990 het volgende:
Er zitten buschauffeurs tussen.........zie ook:
[..]
en jij telt die woorden in een postquote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Sohee, boeiend leven heb jij. Maar was het serieus waard om aan deze klacht 205 (!) woorden vuil te maken?
Mag, maar wat heeft dat te maken met boterhammen op straat gooien? Bedoel je dat een buschauffeur best zijn boterhammen midden op straat mag gooein omdat passagiers ook zijn bus wel eens vies maken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zullen we het eens hebben over de teringbende die passagiers in een bus achterlaten? En hoe snel een nieuwe bus al gesloopt wordt?
Wat een onzin, je reactie zou toch hetzelfde zijn als een vuilnisman over de stank gaat klagen, of een boxer over mishandelingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de huidige krappe dienstregelingen wel, ja. Om maar te zwijgen over al die kutpassagiers die menen dat de bus er alleen voor hen persoonlijk is en voor niemand anders.
[..]
Inderdaad,ze kunnen er beter allemaal mee stoppen. Rijden er alleen geen bussen meer. En wedden dat jij dan het eerste topic opent omdat er geen bussen meer rijden?
Liever op straat dan in een bus. Dan wordt het tenminste nog opgevreten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:22 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Mag, maar wat heeft dat te maken met boterhammen op straat gooien? Bedoel je dat een buschauffeur best zijn boterhammen midden op straat mag gooein omdat passagiers ook zijn bus wel eens vies maken?
Nee, zoals het de laatste jaren gaat ,daar heeft niemand voor gekozen. Zeker de oudere buschauffeurs niet. Daarom kiezen er tegenwoordig ook weinig mensen voor om buschauffeur te worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:25 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Wat een onzin, je reactie zou toch hetzelfde zijn als een vuilnisman over de stank gaat klagen, of een boxer over mishandelingZulk soort dingen horen er dus bij. Daar kies je voor!
Wat een onzinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Liever op straat dan in een bus. Dan wordt het tenminste nog opgevreten.
Je bent natuurlijk verplicht om je hele leven dezelfde baan te houdenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, zoals het de laatste jaren gaat ,daar heeft niemand voor gekozen. Zeker de oudere buschauffeurs niet. Daarom kiezen er tegenwoordig ook weinig mensen voor om buschauffeur te worden.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:35 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk verplicht om je hele leven dezelfde baan te houden. Je mag absoluut kritiek uiten, maar wat ze hebben gedaan vind ik wel erg ver gaan.
Juist mooi moment om weer wat meer te gaan verdienenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij wil op je 50e nog switchen van baan?Ze hebben groot gelijk, je werkt niet zo lang om er uiteindelijk op achteruit te gaan.
Of ze rijden gewoon door omdat er niemand kenbaar maakt dat hij/zij mee wil. Gevolg is dan dat je later op de plaats van bestemming aankomt. Big deal, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dergelijke drukke haltes zijn alleen in het centrum van grote steden te vinden. Dat betekent dat er waarschijnlijk altijd iemand mee moet met die bus. Dus ja, des te overbodiger..want bij zulke haltes zal waarschijnlijk ook altijd iemand uitstappen.
En nogmaals...dan stopt die chauffeur 1 of 2 keer per week voor niets. BIG DEAL.
gast...je blijft een kansloze drol met zelfmoordneigingen, hoe "dapper" je je ook virtueel probeert op te stellen.quote:
Deze post!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gast...je blijft een kansloze drol met zelfmoordneigingen, hoe "dapper" je je ook virtueel probeert op te stellen.
Hij heeft anders wel gelijk, je ondertitel zegt genoeg. Irl word je waarschijnlijk nooit gehoord en daarom moet je op het forum doen alsof je heel wat bent, helaas doe je dit een beetje té, en daardoor ziet iedereen op het forum watvoor kneus je bent.quote:
Maar misschien neem jij het forum iets te serieusquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:38 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk, je ondertitel zegt genoeg. Irl word je waarschijnlijk nooit gehoord en daarom moet je op het forum doen alsof je heel wat bent, helaas doe je dit een beetje té, en daardoor ziet iedereen op het forum watvoor kneus je bent.
Die ondertitel
precies, een grote speelplaats met mongolen en wat strenge meesteressen om het in controle te houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar misschien neem jij het forum iets te serieus? Fok! is toch gewoon vooral een spel?
nu zit het diep he fuifduif . je huilt jezelf zeker in slaap elke nacht.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar misschien neem jij het forum iets te serieus? Fok! is toch gewoon vooral een spel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |