abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58981135
neup dan ga ik stotteren heel vaag heb er normaal nooit last van :p
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:25:16 #27
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58981233
Ik wil wel eens een redelijk luide 'algemene opmerking' maken als ik me irriteer aan mensen. Vooral als mensen ineens ergens stoppen met lopen, of echt midden in een wandelpad > doorgang gaan staan praten.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_58981354
Sure.

In de praktijk doet niemand het.
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:33:23 #29
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58981386
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:31 schreef Chooselife het volgende:
Sure.

In de praktijk doet niemand het.
Nee klopt, in de praktijk zijn we doodsbang en als we ergens lopen, doen we dat met ons hoofd naar de grond gericht en maar hopend dat we geen klappen krijgen.

Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_58982013
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 03:41 schreef DaFan het volgende:
Laatst nog een oude kerel die een vrouw sloeg die door rood fietste

Ik liep achter hem, zij fietste door rood en hij liep natuurlijk stug door (chagrijnige kerel), bijna botsing en hij gaf dat wijf zo'n tik tegen dr achterhoofd. Mens over de zeik maar wel snel doorfietsen.
Toch maar even gezegd: "Nou nou, dat is toch niet normaal"

Gekke ouwe vent.
Ze had van mij ook een mep kunnen krijgen, zíj rijdt door rood.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:39:23 #31
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58982866
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:24 schreef MissMayhem het volgende:
Ik zwijg voor niemand niet. Als ik vind dat iets niet kan dan zeg ik er wat van.
Op kantoor kwam een nieuweling en die vond het leuk om hardop te zingen.
Daar kon ik niet mee lachen en toen heb ik gezegd dat als ze wil zingen dat ze dat best buiten doet.
Well aren't we little miss fucking sunshine
zzz
pi_58982869
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 03:14 schreef Chaozo het volgende:
Ik werk bij een hotel vlak bij een park in Groningen. Het brood dat overblijft van het gastenontbijt voer ik aan de ganzen en eenden. Liever aan de ganzen wat die kuteenden zijn echt strontwerwend. Die vreten het brood alleen maar als het vlak voor hun poten valt. Kwam er een keer een kakwijf voorbij die me zag voeren me begon te wijzen op de noodzaak dat de ganzen hun eigen hap moeten vinden in de zomer. 'En je voert ze nog hele sneden ook, ik weet niet wat ik zie'.'Gooi ze dan tenminste in het water, want droog brood is helemaal niet goed voor ze'. Stinkwijf! Met haar opgewezen vinger en ego. Ergo: soms is een wijsvingertje goed, maar soms mogen stinkwijven gewoon doodgaan daarmee. Die beesten gaan echt niet dood als ze een paar weken geen brood krijgen van mensen.
Ze heeft toevallig wel een beetje gelijk Die beesten worden zo afhankelijk van het brood wat jij geeft en gaan niet meer op zoek naar eigen voedsel. Ze was wel fout over het in het water gooien..daardoor komen de oliën uit het brood in het water, wat weer in hun veren gaat zitten enzo.. niet goed voor ze..

heb ik óóit ergens gelezen
pi_58994297
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:39 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Well aren't we little miss fucking sunshine
Altijd
Never underestimate the predictability of stupidity
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:56:37 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_58994421
Alleen:
-als ze in een rolstoel zitten
-er niet uitzien dat ze snel kunnen rolstoelen/accu bijna leeg is.
-niet goed rechtshouden in de Appie.

on-topic:
Alleen als er geen risico is. Ik heb geen zin om te moeten zitten omdat ik genoodzaakt ben een dwaas te mishandelen die te dom is om mijn terechtwijzing verbaal te kunnen afhandelen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_59003131
Nou, ik probeer altijd enigszins na te denken voor ik wat zeg, maar soms flap ik er ook nog weleens wat uit tegen mensen die er wel uit zien alsof ze me moeiteloos in elkaar kunnen meppen (of overhoop knallen ). Dat er dan om elf uur 's avonds zo'n grote brede vent (model American footballspeler) een leeg bierblikje op de grond gooit, drie meter bij de afvalbak vandaan, en dat ik het dan toch niet kan laten om te vragen of het echt te ver lopen is naar de afvalbak.... Dan denk ik weleens, ik wou dat ik iets beheerster was.

Maar goed, als ik me erger aan mensen zeg ik er wel wat van. Mensen die winkelpersoneel uitschelden omdat ze geen geld terugkrijgen, terwijl ze zelf ongelijk hebben, die vertel ik altijd even hoe het zit. Waarom ze geen geld terugkrijgen en dat het toch echt hun eigen schuld is, en dat ze ook nogeens onbeschoft doen tegen iemand die alleen maar netjes z'n werk doet. Zeker als ze ook nog eens voor mijn neus staan en de hele rij ophouden op de laatste koopavond voor kerst of zo. Mensen die afval op straat gooien (als je een vol pakje sigaretten kan dragen, moet een leeg pakje ook te tillen zijn, toch?), mensen die de metro of trein inlopen zonder andere mensen uit te laten stappen (en je gewoon omver lopen of weigeren je uit te laten stappen), mensen die de roltrap blokkeren terwijl je al drie keer vriendelijk gevraagd hebt of je erlangs mag omdat je je trein of bus moet halen, etc. Mensen die stiekem iets opeten of drinken in de supermarkt en dan de verpakking verstoppen tussen de groenteweegschalen zijn ook leuk; dan pak ik de verpakking en ga opzichtig achter iemand aanlopen en hard roepen dat ze iets vergeten zijn, om ze vervolgens te achtervolgen tot aan de kassa om te controleren of ze het echt wel gaan afrekenen (geweldig hoe die mensen dan heel de tijd lopen om te kijken en niks durven zeggen...).
Sanity is (not) statistical
pi_59003522
Ik kan ook slecht tegen onrecht. Als ik iemand in een rij zie voorkruipen oid dan zeg ik er meestal wel iets van... Ook wel es een junk aangesproken omdat ie een fiets aan het jatten was, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want die kwam toen achter me aan rennen
pi_59003904
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef IQM het volgende:
Ja, als mensen 'doen' als hulpwerkwoord gebruiken.
Seconded.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 06:06:02 #38
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_59004711
Als mensen in lesauto's maar niet inhalen terwijl ik ergens fiets en er ruimte voor anderhalve auto naast elkaar is om in te halen, dan ga ik midden op de weg fietsen als het me te lang duurt (uiteraard alleen als het een ventweg is en eenrichtingsverkeer). Als ze dan gaan toeteren dan ga ik langzamer fietsen. Flauw? Ja! Nodig? Ja!
Asjemenou
pi_59004746
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 03:21 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

Hier in Woenselwest JO! kun je dat beter laten, mits je een voorkeur hebt voor een glimmend mes tussen je ribben?
Dus als ik het goed begrijp moet ik daar in Woenselwest iedereen aanspreken op hun gedrag? Dat is pas echt badass
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/\oo/\
pi_59008952
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 06:06 schreef Tichelaar het volgende:
Als mensen in lesauto's maar niet inhalen terwijl ik ergens fiets en er ruimte voor anderhalve auto naast elkaar is om in te halen, dan ga ik midden op de weg fietsen als het me te lang duurt (uiteraard alleen als het een ventweg is en eenrichtingsverkeer). Als ze dan gaan toeteren dan ga ik langzamer fietsen. Flauw? Ja! Nodig? Ja!
Ik doe zoiets ook bij mensen die te dicht achter me gaan rijden. Als ik ergens rijd, ik kan niet naar een andere baan en ik rijd gewoon de maximumsnelheid of harder, dan vind ik het zwaar irritant als mensen vlak achter me gaan rijden. Sowieso is het irritant, als je erlangs wilt begrijp ik dat ook wel als je gewoon achter me blijft rijden of desnoods even seint (maar als ik niet opzij kan, heeft dat toch weinig nut). Maar als ze echt gevaarlijk dicht achter me gaan rijden, laat ik m'n gas los. Gaan ze dan vervelend doen, zoals nog dichter achter me rijden of toeteren, dan rem ik even. Ik snap echt niet wat die mensen bezielt. Gisteren op de snelweg nog, ik haal met 110 een vrachtwagen in, er zijn twee banen en 300 meter verder of zo komt er een uitvoegstrook bij. Gaat zo'n bestelbus vlak achter me rijden en toen ik voor 'm opzij ging, gooide ie 'm opeens naar rechts, wéér vlak achter me, want hij moest naar de uitvoegstrook. Blijf dan die 300 meter even achter die vrachtwagen zitten zeg, voor die besparing van waarschijnlijk wel vijf seconde of zoiets.
Sanity is (not) statistical
pi_59009380
oeps
Цой жив
pi_59009435
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 06:06 schreef Tichelaar het volgende:
Ja vervelend heh, als mensen in lesautos(!) nog niet perfect kunnen rijden.. Mensen zouden jou op jouw acties terecht moeten wijzen
pi_59010464
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:41 schreef Maeghan het volgende:

[..]
Gisteren op de snelweg nog, ik haal met 110 een vrachtwagen in
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
pi_59010560
1 keer gedaan toen een halfzatte smerige vent met bloedende hoofdwond onnodig onbeschoft deed tegen een kassameisje in de supermarkt, die een bekende van me was.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_59010704
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:54 schreef refused. het volgende:
1 keer gedaan toen een halfzatte smerige vent met bloedende hoofdwond onnodig onbeschoft deed tegen een kassameisje in de supermarkt, die een bekende van me was.
Die 'bloedende hoofdwond' was voor of na het interventiemoment?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:03:28 #46
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_59010743
ja, fietsers die je buitenspiegel raken. daar rij ik steevast achteraan, als het moet tot aan hun huis. die kunnen dan een stevige reprimande verwachten.
From feudal serf to spender.
pi_59011012
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:01 schreef Palomar het volgende:

[..]

Die 'bloedende hoofdwond' was voor of na het interventiemoment?
Het was echt een vage vent... helemaal verward stond ie daar z´n vrouw uit te schelden, volgens mij had ie echt vlak daarvoor klappen gehad Hij probeerde ook nog een grote mond terug te geven maar z'n vrouw hield 'm tegen uit angst dat hij nog meer ruzie zou krijgen.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_59011165
Klaarblijkelijk is het voor mensen een behoorlijke drempel om anderen aan te spreken op hun onacceptabele gedrag.
Zoals in het OV:
- Loop je naar de tieners achterin de bus of gewoon in de trein toe om te vragen of ze hun telefoon met hele harde muziek die iedereen hoort uit/zacht kunnen doen?
- Zeg je tegen mensen - als de trein niet bomvol zit, zodat er ook plaats is in andere coupés - dat ze stil moeten zijn als ze aan het praten of bellen zijn wanneer je in een stiltecoupé zit?

Maar dan.. als er geen gehoor aan wordt geven, wat doe je dan? De situatie is niet verbeterd..
Diep zuchten en het maar accepteren tot je bij je eindpunt bent, zelf een andere plaats opzoeken of iets anders...?
pi_59011244
1 of andere n00b die niet kon wachten tot ik was afgeslagen en het nuttig vond om te proberen door me heen te rijden. Vervolgens raakt hij mijn achterkant, kijkt me nog aan met een blik van 'oops' en raced ervandoor. Ik er uiteraard achteraan. Was de sneaky bastard het industrieterein opgereden! Maar dikke pech voor hem dat vriendlief zijn auto herkende in een zeer scheef, overdwars geparkeerde auto bij de Gamma. De deuk aan zijn voorkant met rode verf was een behoorlijke hint dat dit de juiste persoon was. En het werd nog duidelijker toen meneer richting uitgang liep, ons zag staan en weer snel naar binnen liep. Mooi wel dat we zijn blijven wachten.

Bumperklevers die vinden dat je niet hard genoeg rijd als je 100 op een 80 weg rijd. Vette pech voor de kabouters, dan gaan we 70 rijden. Thuis kom ik vanzelf wel.

Ik speel graag voor rechter. Ondaks dat ik een klein poppetje ben.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:34:52 #50
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59011374
Zeker! Eergisteren nog, ik zat in mn eentje in de bus, die man moest een paar minuten wachten voordattie door mocht rijden. Ik zat een krant te lezen ofzo, zie ik in m'n ooghoek iets vliegen en een boterham liggen. Ik wtf, blijf ik kijken zie ik weer een boterham daarheen vliegen. Vraag ik aan die buschauffeur gooi je nou zomaar boterhammen op straat. Zegtie ja dat is voor de vogels, ik: ja en voor de ratten. Hij: wat is er mis mee dat ik mn boterhammen op straat gooi, ik: ik vind het er smerig uitzien je gooit je boterhammen toch niet zomaar op straat. Hij: er zijn toch zeker wel ergere dingen in de wereld, ik: is toch geen vrijbrief om je boterhammen op straat te gooien. Hij: ik woon aan een weg daar liggen veel flesjes die raap ik altijd op met zo'n grijper, ik: ja dat is ook smerig net als dat je boterhammen voor iemand zn deur gooit. Tot zover mijn boeiende verslag
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')