Uiteraard!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En natuuâhlèk komt niet de eauievâh, mâh een reigâh het kindje bgenge!
Hey moeders, van harte gefeliciteerd, en dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben, zonder kwaaltjes enzo!!quote:
Ik zie daar op een rijtje bovenaan Arma, Buuv en de vogel die de biebie brengt. Daaronder Teun, Miep (die is ook zwart en harig), Saar, die drie beesten met scooter-naam, een rooie barbadinges die dan maar de baby moet voorstellen (pet = mutsje en vergrootglas = rammelaar) en Foxy de hondquote:
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:
Mereltjequote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
En dat meen ik echt
Dankjewelquote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
En dat meen ik echt
ERquote:
Dankjewel!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey moeders, van harte gefeliciteerd, en dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben, zonder kwaaltjes enzo!!
En als dat wel het geval is dan laat je Arma maar mooi voor je rennen
Fijn dat het goed gaat. En gelijk heb jequote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Merel het volgende:
[..]
ER
Alles gaat goed hoor, lekker druk leventjeMaar tijd zat om hier nog af en toe mee te lezen
Hahaha!!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
En ook zonder kwaaltjes laat ik hem lekker rennen hoor.
Kan er nu ff lekker misbruik van maken.
Zeg, hou jij je muiltje even lekker dicht!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hahaha!!![]()
En je weet toch dat een vrouw ook nog 9 maanden nodig heeft om te ontzwangeren?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
En ook zonder kwaaltjes laat ik hem lekker rennen hoor.
Kan er nu ff lekker misbruik van maken.
In geval van borstvoeding Foxy-lady, moet je extra een beroep op hem doen, want dat is namelijk zeer vermoeiend voor jou.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je muiltje even lekker dicht!
Schopje [OUD]?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef Adelante het volgende:
Gaat over jesters, maar niet op de goede manier...
Zucht, ik gooi er wel weer eentje in hoor.....quote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef Adelante het volgende:
Gaat over jesters, maar niet op de goede manier...
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In geval van borstvoeding Foxy-lady, moet je extra een beroep op hem doen, want dat is namelijk zeer vermoeiend voor jou.
Moderne moeders geven hun kind zeker een jaar borstvoeding.![]()
Kijk dat kijken dan! Alsof er bier uit komt.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zucht, ik gooi er wel weer eentje in hoor.....
[ afbeelding ]
Donker bier is goed voor het zogquote:Op maandag 30 juni 2008 16:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk dat kijken dan! Alsof er bier uit komt.
Ja ja ik heb gelezen dat het zo'n 1000 calorien per dag kost! Dus dan moet ik toch echt heel vaak en heel lang uitrusten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In geval van borstvoeding Foxy-lady, moet je extra een beroep op hem doen, want dat is namelijk zeer vermoeiend voor jou.
Moderne moeders geven hun kind zeker een jaar borstvoeding.![]()
De meeste vrouwen komen 20 kilo aan ofzo, dus met 1.000 calorieen is het flink doorzogen tot je ze weer kwijt bentquote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ja ja ik heb gelezen dat het zo'n 1000 calorien per dag kost! Dus dan moet ik toch echt heel vaak en heel lang uitrusten.![]()
Wat hij zegt. Lekker in de tuin bakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:40 schreef Joene het volgende:
Zo maar eensch naar huis denk ik.
Tja.. Ik zit al bijna op het balkon.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:40 schreef Joene het volgende:
Zo maar eensch naar huis denk ik.
God ik hoop het..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoi miss_bleu. Kun jij het als vrouw zijnde wel over iets anders hebben dan bevruchtingsresultaten?
zijn er ook weken dat je wel fulltime werkt ?quote:
Wat zeg je knul?quote:
Neuh.. nog niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
zijn er ook weken dat je wel fulltime werkt ?
Camera niet bij me, en ik heb nog een telefoon met zonder camera.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ] Pics or it isn't happening. [ afbeelding ]
Tussen de middag toch?quote:
Ach, roken zal de aankomende weken nog wel even in de aandacht staan, is zo weer over en dan gaan we weer over op de orde van de dag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vanavond pas
KUt, zit ik nog IN DE ROOK op het TERRAS
zeikerd!!
wat ?quote:
Ge wit wel!quote:
Kijk!quote:
oh dat ja , daar doe ik niet an.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ge wit wel!
Dat waar we genoeg van willen maar niet krijgen
Ik heb een opening! en ik heb zin.. Dus wat wil je nog meerquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kijk!
Dat zijnnog eens openingszinnen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een opening! en ik heb zin.. Dus wat wil je nog meer
En nog een mooie follow up ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ge wit wel!
Dat waar we genoeg van willen maar niet krijgen
Als ik vrijgezel was geweest, had ik nu alles laten vallen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een opening! en ik heb zin.. Dus wat wil je nog meer
Ik las slikte.quote:
Dat deed ik ook!! Ver......quote:
Op de werkplek nogwel ook?quote:
Kijk, dat zijn dan toch ook wel weer positieve berichten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Huisje is 'm niet geworden.. Ik ging opmeten en het bleek 5m2 te schelen met wat mij werd verteld. De andere twee kamers waren ook kleiner. Kortom leuk en alles maar véél te duur voor de echte oppervlakte.
Morgen weer een huisje bekijken.
Mmmm... nog een rede dat ik bij de verkeerde werkgever zit denk ik....quote:
Ik wacht op een leuke en lekkere collegaquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmm... nog een rede dat ik bij de verkeerde werkgever zit denk ik....
quote:
Ghehehehe... Ik werk inderdaad niet in hetzelfde bedrijf dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wacht op een leuke en lekkere collegaMaar tot op vandaag valt dat toch best tegen in zo'n groot bedrijf..
Zei ik toevallig mijn collega gister nog
Dat ligt er aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Joene het volgende:
Wat is lekker vroeg ?
Te lang in de zon gezeten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:47 schreef Joene het volgende:
Jagshemash, I like.............feels very nice and sexy!
O ja nee dank je!!!!! Nu weet ik het!!! Shit dat ik daar niet eerder aan gedacht had!!quote:
Een female aansluiting (even snel gekeken)quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Met een pieletje eraan natuurlijk!
Zo behulpzaam die gozertquote:
Wij met zijn tweeën niet met elkaar... Maar we zitten er wel de hele tijd op ja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:18 schreef Tally het volgende:
Doen wij nu nooit he n00b
Ik zoek de voeding van een hp scanner hier maar kan hem nergens vinden..
Maar zou ook best helpen als ik weet naar wat voor een voeding ik zou moeten zoeken
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef HeatWave het volgende:
ICT'er he? Altijd klaar om je volledig nutteloos advies te geven.
Uhmquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou gewoon alle voedingen die je wel kunt vinden én die passen proberen, T.
Misschien lukt het.
Of je blaast de scanner op.
En nieuwe kost een paar tientjes.
Mét voeding.
Jeeses, nog een keer iemand die de rol van "Major Fuckup" moest spelen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:17 schreef Joene het volgende:
Nee , ik zat met mn hoofd in een koelcel in de patchkast omdat een of andere mongool van een bouwbedrijf zo nodig een kabel moest doorzagen per ongeluk uiteraard.
naja dit kan gebeuren tijdens verbouwen / nieuwbouw . Alleen je kan idd ook ff opletten dat je een kabel niet raakt of vragen of er een kabel loopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeeses, nog een keer iemand die de rol van "Major Fuckup" moest spelen?
Is dat je vissen voeren binnen 22 seconde ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:09 schreef Tally het volgende:
En ik heb mezelf weer verslagen met Tetravex22 secs..
Nee.. Dat zijn tetra'squote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat je vissen voeren binnen 22 seconde ?
Ah tuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Dat zijn tetra's
Tetravex is een puzzeltje (zit in CentOS) een soort triominos..
Mijn pappa had neontetra's geloof ikquote:
Niet contender?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: O yessssssssssss i'm the great pretenderrrrrrrrrrrrr...
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
naja dit kan gebeuren tijdens verbouwen / nieuwbouw . Alleen je kan idd ook ff opletten dat je een kabel niet raakt of vragen of er een kabel loopt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Dat zijn tetra's
Tetravex is een puzzeltje (zit in CentOS) een soort triominos..
Oh ik had zelf altijd kardinanaaltetra'squote:
Die lelijkerds?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:51 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb nogsteeds Telescoopoog Sluierstaarten.
Inmiddels weer thuis..quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Joene het volgende:
Whehehehehee damn
O zo dom.. Ik heb mn hersens thuis gelaten denk ikquote:
Samenzwering! NWO! Bush blijft aan de macht!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:50 schreef Joene het volgende:
Goed Googlen maar weer :
The master browser has received a server announcement from the computer TERM09 that believes that it is the master browser for the domain on transport NetBT_Tcpip_{6A9F5D95-C97E-4117-93. The master browser is stopping or an election is being forced.
URGH.... Ik heb zoiets ook wel eens gehad met een van onze servers bij onze hostingprovider.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:50 schreef Joene het volgende:
Goed Googlen maar weer :
The master browser has received a server announcement from the computer TERM09 that believes that it is the master browser for the domain on transport NetBT_Tcpip_{6A9F5D95-C97E-4117-93. The master browser is stopping or an election is being forced.
Ik zeg dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:00 schreef Joene het volgende:
ik zeg het komt omdat ze de netwerkkabel eruit trekken en lokaal aanloggen en dan de kabel erin
zodat ze daarna kunnen internetten.
Ja goed hoorquote:
lekker laatquote:
oh wat doe je ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
theeveepee!
Ik heb nu ook een nerdbaan![]()
Ga je dat pakket schrijven ? of de implementatie begeleiden of watquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
nog niet, half september beginnen, maar gisteren op gesprek geweest en boven alle verwachtingen een baan aangeboden gekregen.
Ik ga me bezighouden met een project voor woningcorporaties.
Een softwarepakket dat de formulieren- en documentenstroom van huurder naar verhuurder moet vereenvoudigen/versnellen, zonder dat bij aanvraag van bijvoorbeeld een verbouwing, de verhuurder zich met de eerste stappen (controle mogelijkheden en voorzien van juiste formulieren) hoeft te 'bemoeien'.
Informatiekundig
Aansluitend op studie
nerd
flexibel
helpen met het op maat maken van zo een pakket voor een corporatie.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je dat pakket schrijven ? of de implementatie begeleiden of wat
Och, hier op het werk waren ze de parkeerplaats een upgrade aan het geven. Leuk met een graafmachine even wat dingen verherverbouwen. Zagen ze de hoofdstroomkabel door.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
naja dit kan gebeuren tijdens verbouwen / nieuwbouw . Alleen je kan idd ook ff opletten dat je een kabel niet raakt of vragen of er een kabel loopt.
Nee, dit is een akkefietje van een paar maand terug. Gisteren en eergisteren was ik er niet i.v.m. m'n rug. Ik neuk te veel denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:54 schreef n00cL30n het volgende:
Ahhh... verklaarde dat je afwezigheid gisteren? J en ik vroegen ons al af...
Moggeh!
Dat gaat wel over.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dit is een akkefietje van een paar maand terug. Gisteren en eergisteren was ik er niet i.v.m. m'n rug. Ik neuk te veel denk ik.
Okee, niet zo heel erg fijn dus...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dit is een akkefietje van een paar maand terug. Gisteren en eergisteren was ik er niet i.v.m. m'n rug. Ik neuk te veel denk ik.
Je lult, je ging toch vissen??quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beide kan nat en glibberig zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Neuken, vissen er zijn veel overeenkomsten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:11 schreef Joene het volgende:
oh ja had ik al gezegd dat ik geen zin had
Tal... Door dit soort uitspraken zou ik bijna van je gaan houden.quote:
Bijna? Jammer hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tal... Door dit soort uitspraken zou ik bijna van je gaan houden.
Idd! Kom op zeg..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is wel vrijdag n00c! Doe eens wat hitsiger!
Eigenlijk kan ik ook niet Eliza.. Ik heb zo een vergaderingquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:10 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguhhhhhh, weekend!!!
Feef, van harte met je baan![]()
De eerste de beste die vandaag tegen me zegt dat ie geen tijd heeft wegens een vergadering krijgt een knal voor zijn harses!!! Hoe kan ik nu iets af werken als iedereen steeds niet kan!!!
dankquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:10 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguhhhhhh, weekend!!!
Feef, van harte met je baan![]()
De eerste de beste die vandaag tegen me zegt dat ie geen tijd heeft wegens een vergadering krijgt een knal voor zijn harses!!! Hoe kan ik nu iets af werken als iedereen steeds niet kan!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik ook niet Eliza.. Ik heb zo een vergadering
O zulke ja.. Die ken ikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik hoef alleen maar een POC op te zetten, en daar ben ik pas 4 weken mee bezig, en degene die het vaakst niet kan is ook de vervelendste figuur. Die wil er perse zijn hele tech team bij hebben. Sukkel.
13 uurquote:
Als ik dat weer doe heb ik ruziequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Opruimwoede op de afdeling wil meestal zeggen dat ik met bakken hardware en hele PC's naar huis ga.
hier niet, we hebben zoveel meuk liggen nog.quote:
Jeezes... ik heb nog tot half 5 te gaan asobakken.quote:
O ja ik ook niet met de baas.. Maar met mijn manquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier niet, we hebben zoveel meuk liggen nog.
Zo'n 50 P4 werkstations
40 iMacs
10 rackservers van PIII tot Xeon 3Ghz
stapels cisco switches en routers etc...
Dus, deze 15inch rakker?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Ze zijn niet van mij heren.
Het zijn idd G4 Imacs, maar je wordt er toch niet zo vrolijk van hoor. Het zijn die eerste types met CRT beeldbuis
.
Ik heb zelf ook 1 van die rackservers meegenomen, echt dat wil je thuis echt niet, wat een takke herrie.
Ik zoek nog een 2821 voor een maand of 2 ter overbruggingquote:
Deels ja, we hebben ook nog de laatste serie en die zijn net g4 geloof ik, dingen staan al maanden in de opslag hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:27 schreef n00cL30n het volgende:
Maar dat zijn trouwens ook G3-tjes zelfs:
[ afbeelding ]
Die hadden we ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:27 schreef n00cL30n het volgende:
Maar dat zijn trouwens ook G3-tjes zelfs:
[ afbeelding ]
Mocht je nog van die schemerlampjes overhebben, hou ik mij aanbevolen HW.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Die schemerlamp staat wel op mijn bureau trouwens, heel af en toe moet ik wat met een Mac doen, dus ik heb die maar gejat.
Te begrijpen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Die hadden we ook
Die hebben we bij een kringloopwinkel gebracht
Een hardcore Applefan heeft ongetwijfeld nog ettelijke honderden euro voor zo'n ding over.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:01 schreef n00cL30n het volgende:
Te begrijpen.
Weinig mensen die ze nog willen.
I wish, want daarvan kan ik er vast een zooitje meenemenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een hardcore Applefan heeft ongetwijfeld nog ettelijke honderden euro voor zo'n ding over.
WANT HIJ IS ZOVEEL BETER EN SNELLER DAN EEN WINDOWS PC!!!!!11111111
*Op Jarno wacht*
Nou ik heb er nog eentje staanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een hardcore Applefan heeft ongetwijfeld nog ettelijke honderden euro voor zo'n ding over.
WANT HIJ IS ZOVEEL BETER EN SNELLER DAN EEN WINDOWS PC!!!!!11111111
*Op Jarno wacht*
Oke, maar wat is ie waard als ik hem ga verkopen?? Ik heb echt geen idee.quote:
100 euro.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oke, maar wat is ie waard als ik hem ga verkopen?? Ik heb echt geen idee.
Een G3 hoef ik nog niet al kreeg ik 'm gratis J.quote:
Niet tegen ER verklappen H.quote:
Het hangt heel erg van dat scherm af, ik zou het los proberen te verkopen. Voor een 1.4Ghz Mini zou ik meer aan de 300 - 350 euro denken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:37 schreef ElizabethR het volgende:
Doe nou eens niet zo flauw jullie!!![]()
Is 450 euro een reeele prijs??
Dankjewelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het hangt heel erg van dat scherm af, ik zou het los proberen te verkopen. Voor een 1.4Ghz Mini zou ik meer aan de 300 - 350 euro denken.
Oja, misschien bij de Donner in Rotterdam, of die architectuurboekenwinkel in Amsterdam waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:
Als jij hem dan zelf even komt halen in Ierland dan krijg je hem voor die prijs mee. Uiteraard zonder scherm.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:42 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, voor 100 euro help ik je d'r vanaf dus.
Macs crashen nooit, J!!11111111quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:44 schreef Joene het volgende:
ROTFLOL vista crash doordat ik gelijktijdig 2 windows mobile devices aaan het systeem hangt, resultaat ghost terugzetten
En hebben geen Vistaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Macs crashen nooit, J!!11111111
Als je er niets op kan kan het ook niet crashenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Macs crashen nooit, J!!11111111
That actually sounds tempting.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij hem dan zelf even komt halen in Ierland dan krijg je hem voor die prijs mee. Uiteraard zonder scherm.
nee, ik kon m ook nergens online bestellen. Ik zal dan moeten wachten tot ik weer in rotterdam of amsterdam benquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, misschien bij de Donner in Rotterdam, of die architectuurboekenwinkel in Amsterdam waarvan ik de naam even kwijt ben.
Bol.com heeft 'm zeker niet?
Hw. Realitycheck. Ik ben getrouwd en heb zo'n uk rondlopen. Dus dat betekent dat ik gewoon in het weekend de auto moet wassen, boodschappen doen en naar de dierentuin moet. Alsof ik me nog zoveel spontaniteit kan veroorloven als een weekendje Dublin.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Een paar maanden geleden had dat idd makkelijk gekund met de toenmalige vluchtprijzen. Gewoon ff weekendje Dublin eraanvast
.
http://www.ryanair.comquote:
Tuurlijk kan dat, op de een of andere manierquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hw. Realitycheck. Ik ben getrouwd en heb zo'n uk rondlopen. Dus dat betekent dat ik gewoon in het weekend de auto moet wassen, boodschappen doen en naar de dierentuin moet. Alsof ik me nog zoveel spontaniteit kan veroorloven als een weekendje Dublin.
Dewatte?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:24 schreef Joene het volgende:
Trouwens Nooc en J , neuk je nog wel is sinds je zo een baby hebt ?
Zelfs tijdens de zwangerschap.... Enige wanneer niet is tijdens de bevalling...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:24 schreef Joene het volgende:
Trouwens Nooc en J , neuk je nog wel is sinds je zo een baby hebt ?
of je yppy dr doos nog wel is van dichterbij ziet dan 1,5 meter .quote:
oh dan neuk je nu nog vaker dan ik denk ik , want als jij alleen niet neukt tijdens de bevalling neuk je behoorlijk veel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zelfs tijdens de zwangerschap.... Enige wanneer niet is tijdens de bevalling...
Ennuh... Iedereen zegt altijd wel dat vrouwen 6 weken nodig hebben om bij te komen na de zwangerschap......... BULLSHIT!
Mocht ik zwanger raken dan mag ik in het begin niet neukenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
oh dan neuk je nu nog vaker dan ik denk ik , want als jij alleen niet neukt tijdens de bevalling neuk je behoorlijk veel.
KlopT!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
oh dan neuk je nu nog vaker dan ik denk ik , want als jij alleen niet neukt tijdens de bevalling neuk je behoorlijk veel.
Ja of kale.quote:
Onze auto niet, welke dan wel?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hw. Realitycheck. Ik ben getrouwd en heb zo'n uk rondlopen. Dus dat betekent dat ik gewoon in het weekend de auto moet wassen, boodschappen doen en naar de dierentuin moet. Alsof ik me nog zoveel spontaniteit kan veroorloven als een weekendje Dublin.
Veel te weinig, meneer is moe.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
of je yppy dr doos nog wel is van dichterbij ziet dan 1,5 meter .
Hey, ik heb FOK! niet nodig om geen sex te hebben hoor!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:.
heerlijk die FOK! relaties, blij dat ik daarvan af ben, dat gestalk.
Ja, maar dan minus de tankpas en parkeerkaart, JK.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je nog steeds die burgerCorsa v.v. tankpas en parkeerkaart, J?
Daar heb je de corsa voor!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, ik heb FOK! niet nodig om geen sex te hebben hoor!
Zielig!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:58 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar dan minus de tankpas en parkeerkaart, JK..
Dat spreekt dan weer voor je, denk ik, ofzoiets....... dergelijks. reeds...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, ik heb FOK! niet nodig om geen sex te hebben hoor!
Mja. Ik vind het ook een redelijk verwarrend topic geworden zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat spreekt dan weer voor je, denk ik, ofzoiets....... dergelijks. reeds...
Moet jij je eigen vrouw niet bevruchten ofzo?!quote:
Als dat zou lukken zou heel fijn zijn jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moet jij je eigen vrouw niet bevruchten ofzo?!
Dat is het!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:02 schreef HeatWave het volgende:
We're getting too old for this shit...
De hormomen opgeroepen door korte rokjes?
*kijkt naar callcentre*quote:
www.lekkerwijveninkorterokjes.nlquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef Tally het volgende:
Godver.. Naar wie moet ik dan kijken..
Hier loopt niets met een kort rokje of iets wat ik in een kort rokje wil zien..
Ook geen leuke kerels met lange broeken trouwens
ik ga gewoon lekker ff een biertje doen op het terras.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef Jarno het volgende:
Ik ga ook maar weer eens bij de helpdesk rondlammen.
17:30 deur hier dicht, 17:45 het terras op het Leidse op, Guinness in het happy hour!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga gewoon lekker ff een biertje doen op het terras.
The requested URL could not be retrievedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
www.lekkerwijveninkorterokjes.nl
Het is dan ook lekkerE wijvenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
The requested URL could not be retrieved
The requested URL could not be retrievedquote:
Ik denk dat ik met een dooie mus meer plezier had gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker he, Tally. Wordt je weer blij gemaakt met een dooie mus....
Kan je bijna beter gerickrolled worden...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:51 schreef Q. het volgende:
Welke mongool heeft De Vrijdagmiddag uitgevonden?
We hebben geld nodig voor de nieuwe boot.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey UIO, je vriendinnetje gaat weer naakt:
Lieke van Lexmond weer in Playboy!
ja!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
Pf, is er eindelijk weer eens een echt leuk topic! Echt leuk dan dus, spelen die stomme modjes het veel te ver door
Maakt niet uit, ik had het antwoord al klaar toen het topic ineens sloot.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ah sorry Manono, ik was al totaal iets anders aan het doen. Als in, een aflevering van House kijken
En het vervolg is minder leuk helaas.
True, true, maar ik heb me vanmiddag toch goed vermaakt met dat topic, want het was op het werk erg saai. Dus een goede afleidingquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:13 schreef Armageddon het volgende:
Je nieuwe vriend heeft een klein pikkie, en nu?
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb me verslapen. Ben net wakker. Doe het lekker op mijn gemak want ben toch al tel laat
Ik heb al wat mailtjes naar mezelf gestuurd.. Wat pmetjes..quote:Op maandag 7 juli 2008 11:48 schreef n00cL30n het volgende:
kroeliekroeliekroelie...
Ik kan deze week echt niet wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |