Uiteraard!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En natuuâhlèk komt niet de eauievâh, mâh een reigâh het kindje bgenge!
Hey moeders, van harte gefeliciteerd, en dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben, zonder kwaaltjes enzo!!quote:
Ik zie daar op een rijtje bovenaan Arma, Buuv en de vogel die de biebie brengt. Daaronder Teun, Miep (die is ook zwart en harig), Saar, die drie beesten met scooter-naam, een rooie barbadinges die dan maar de baby moet voorstellen (pet = mutsje en vergrootglas = rammelaar) en Foxy de hondquote:
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:
Mereltjequote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
En dat meen ik echt
Dankjewelquote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
En dat meen ik echt
ERquote:
Dankjewel!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey moeders, van harte gefeliciteerd, en dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben, zonder kwaaltjes enzo!!
En als dat wel het geval is dan laat je Arma maar mooi voor je rennen
Fijn dat het goed gaat. En gelijk heb jequote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Merel het volgende:
[..]
ER
Alles gaat goed hoor, lekker druk leventjeMaar tijd zat om hier nog af en toe mee te lezen
Hahaha!!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
En ook zonder kwaaltjes laat ik hem lekker rennen hoor.
Kan er nu ff lekker misbruik van maken.
Zeg, hou jij je muiltje even lekker dicht!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hahaha!!![]()
En je weet toch dat een vrouw ook nog 9 maanden nodig heeft om te ontzwangeren?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
En ook zonder kwaaltjes laat ik hem lekker rennen hoor.
Kan er nu ff lekker misbruik van maken.
In geval van borstvoeding Foxy-lady, moet je extra een beroep op hem doen, want dat is namelijk zeer vermoeiend voor jou.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je muiltje even lekker dicht!
Schopje [OUD]?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef Adelante het volgende:
Gaat over jesters, maar niet op de goede manier...
Zucht, ik gooi er wel weer eentje in hoor.....quote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef Adelante het volgende:
Gaat over jesters, maar niet op de goede manier...
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In geval van borstvoeding Foxy-lady, moet je extra een beroep op hem doen, want dat is namelijk zeer vermoeiend voor jou.
Moderne moeders geven hun kind zeker een jaar borstvoeding.![]()
Kijk dat kijken dan! Alsof er bier uit komt.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zucht, ik gooi er wel weer eentje in hoor.....
[ afbeelding ]
Donker bier is goed voor het zogquote:Op maandag 30 juni 2008 16:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk dat kijken dan! Alsof er bier uit komt.
Ja ja ik heb gelezen dat het zo'n 1000 calorien per dag kost! Dus dan moet ik toch echt heel vaak en heel lang uitrusten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In geval van borstvoeding Foxy-lady, moet je extra een beroep op hem doen, want dat is namelijk zeer vermoeiend voor jou.
Moderne moeders geven hun kind zeker een jaar borstvoeding.![]()
De meeste vrouwen komen 20 kilo aan ofzo, dus met 1.000 calorieen is het flink doorzogen tot je ze weer kwijt bentquote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ja ja ik heb gelezen dat het zo'n 1000 calorien per dag kost! Dus dan moet ik toch echt heel vaak en heel lang uitrusten.![]()
Wat hij zegt. Lekker in de tuin bakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:40 schreef Joene het volgende:
Zo maar eensch naar huis denk ik.
Tja.. Ik zit al bijna op het balkon.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:40 schreef Joene het volgende:
Zo maar eensch naar huis denk ik.
God ik hoop het..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoi miss_bleu. Kun jij het als vrouw zijnde wel over iets anders hebben dan bevruchtingsresultaten?
zijn er ook weken dat je wel fulltime werkt ?quote:
Wat zeg je knul?quote:
Neuh.. nog niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
zijn er ook weken dat je wel fulltime werkt ?
Camera niet bij me, en ik heb nog een telefoon met zonder camera.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ] Pics or it isn't happening. [ afbeelding ]
Tussen de middag toch?quote:
Ach, roken zal de aankomende weken nog wel even in de aandacht staan, is zo weer over en dan gaan we weer over op de orde van de dag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vanavond pas
KUt, zit ik nog IN DE ROOK op het TERRAS
zeikerd!!
wat ?quote:
Ge wit wel!quote:
Kijk!quote:
oh dat ja , daar doe ik niet an.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ge wit wel!
Dat waar we genoeg van willen maar niet krijgen
Ik heb een opening! en ik heb zin.. Dus wat wil je nog meerquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kijk!
Dat zijnnog eens openingszinnen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een opening! en ik heb zin.. Dus wat wil je nog meer
En nog een mooie follow up ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ge wit wel!
Dat waar we genoeg van willen maar niet krijgen
Als ik vrijgezel was geweest, had ik nu alles laten vallen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een opening! en ik heb zin.. Dus wat wil je nog meer
Ik las slikte.quote:
Dat deed ik ook!! Ver......quote:
Op de werkplek nogwel ook?quote:
Kijk, dat zijn dan toch ook wel weer positieve berichten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Huisje is 'm niet geworden.. Ik ging opmeten en het bleek 5m2 te schelen met wat mij werd verteld. De andere twee kamers waren ook kleiner. Kortom leuk en alles maar véél te duur voor de echte oppervlakte.
Morgen weer een huisje bekijken.
Mmmm... nog een rede dat ik bij de verkeerde werkgever zit denk ik....quote:
Ik wacht op een leuke en lekkere collegaquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmm... nog een rede dat ik bij de verkeerde werkgever zit denk ik....
quote:
Ghehehehe... Ik werk inderdaad niet in hetzelfde bedrijf dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wacht op een leuke en lekkere collegaMaar tot op vandaag valt dat toch best tegen in zo'n groot bedrijf..
Zei ik toevallig mijn collega gister nog
Dat ligt er aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Joene het volgende:
Wat is lekker vroeg ?
Te lang in de zon gezeten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:47 schreef Joene het volgende:
Jagshemash, I like.............feels very nice and sexy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |