quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:21 schreef MrDice het volgende:Project One album kankerhard door m'n oordoppen speakers heen vanavond.
LMPSJNK = ???quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Muta het volgende:
OMG Donkey Rollers - LMPSJNK !!!(op black album)
must have!
zo is ie zin wat beter... cd moet ik nog luisteren...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:21 schreef MrDice het volgende:Project One album kankerhard door m'n oordoppen heen.
Kdenk allebeiquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef LeonH het volgende:
Zijn die vocals van oh my god helemaal zelf verzonnen trouwens? Zou haast zeggen dat het 1 of andere ervaring is wat ie heeft meegemaakt ofzo ergens. Heb die stem nl. nog nooit gehoord
Denk dat ze helemaal zelf verzonnen zijn.. Geniale vocal's btwquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
zo is ie zin wat beter... cd moet ik nog luisteren...
Zijn die vocals van oh my god helemaal zelf verzonnen trouwens? Zou haast zeggen dat het 1 of andere ervaring is wat ie heeft meegemaakt ofzo ergens. Heb die stem nl. nog nooit gehoord
Stiekem vind ik het nog wel een redelijke lineup, Vanaf HH kan ik wel los gaan. Aan het einde nog even los op noize supressor, maar goed geen kaartje. Dus we luisteren de livesets wel..quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Voor de mensen die toch niet gaan
live uitzending BLACK op Dance-Tunes Radio a.s. zaterdag
Aankomende zaterdag is de ArenA ‘the place to be’ voor een ieder die het hardere spectrum van de Dance een warm hart toedraagt. BLACK zal de Amsterdamse Arena, samen met de optredende artiesten, op haar grondvesten doen trillen. Ook de thuisblijvers kunnen hun steentje bijdragen door de volume knop van hun computer speakers flink open te draaien. Dance-Tunes zal het gehele event namelijk live uitzenden!
De uitzending van BLACK begint zaterdag 12 juli om 22:00 en zal de gehele nacht doorgaan totdat Noize Suppressor zijn live act heeft afgerond. Niets is zo leuk als er zelf bij zijn, maar dit is absoluut de ‘2nd best thing’!
OVER DANCE-TUNES RADIO
Dance-Tunes Radio is het online radio station voor de liefhebber van elektronische muziek. Binnen het kader van de house- en dance muziek komen alle stijlen die er maar te bedenken zij aan bod. Van house tot trance, techno tot electro, minimal tot hardstyle en lounge tot hardcore. Meeluisteren is simpel! Klik op ‘tune in’, hier aan de rechterzijde. Gedurende de uitzending is het overigens ook mogelijk om live in contact te treden met de studio. Hiervoor voeg je simpelweg dancetunesradio@live.nl toe aan je contactpersonen in MSN messenger.
TIMETABLE / UITZENDSCHEMA
Jeff-E LIVE 22:00 - 23:00
Marcel Woods 23:00 - 23:23
Fausto 23:23 - 00:15
Headhunterz 00:15 - 01:15
Technoboy 01:15 - 02:15
Showtek LIVE feat. MC DV8 02:15 - 02:45
Black Identity 02:45 - 03:15
The Prophet 03:15 - 04:15
Donkey Rollers 04:15 - 04:45
BLACK in Time 04:45 - 05:30
Evil Activities 05:30 - 06:30
Noize Suppressor LIVE 06:30 - 07:00
Soepel 14.gif
zullen ergens rond de 2500-3000 zitten voor anderhalf uurtje/2 uur denk ik. Denk dat Technoboy misschien hetzelfde ofzo is, maar heb geen idee of daar vluchten etc al inbegrepen bij zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Heeft iemand hier een idee wat bijv. een Prophet vraagt voor een uurtje?
Maar dan heb je denk ik ook wel 1 van de duurdere in de HS te pakken, misschien TechnoJongetje ook...
Prophet zit al rond de 3000. TBY 4000. Bij TBY moet je ook zn vlucht betalen en vervoer vliegveld-locatie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Heeft iemand hier een idee wat bijv. een Prophet vraagt voor een uurtje?
Maar dan heb je denk ik ook wel 1 van de duurdere in de HS te pakken, misschien TechnoJongetje ook...
wat een vinyls, net binnen en geluisterdquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Frontliner_-_Spacer__Warphole-(SCSP018)-Vinyl-2008-HB
Brennan_Heart_Ft_Shanokee_-_Home__Homeless-(MY010)-Vinyl-2008-HB
Eindelijkquote:Da Tweekaz - The Past
art. nr. : DJURED 017
A1. The Past
B1. Da Bomba
Release datum : donderdag 10 juli 2008
Medium : 12-inch
Label : DJ's United Red Records
Dozer maar 800quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Prophet zit al rond de 3000. TBY 4000. Bij TBY moet je ook zn vlucht betalen en vervoer vliegveld-locatie.
Pff, ik doe het voor de rest van de avond gratis drinken voor mij en mijn vrienden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ook niet onaardig. Ik doe het voor de helft!
Shiiiiiiiiiiiiiiiitquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Frontliner_-_Spacer__Warphole-(SCSP018)-Vinyl-2008-HB
Brennan_Heart_Ft_Shanokee_-_Home__Homeless-(MY010)-Vinyl-2008-HB
Dat zijn de leuke acties, heb ik ook gedaan voor Thrilogy. 3 uur van te voren tóch gaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef nattermann het volgende:
Heb je helemaal gelijk in.. voor mij staan nog wat kleinere feestjes in de planning, maar eerste "grote" feest wordt toch pas weer Q-Base tenzij we nog een last-minute Black meenemen
vind hem anders maar matigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Technoboy_feat._Shayla_-_Oh_My_God_(TTC044)-WEB-2008-JiM
heel denderend is hij inderdaad nietquote:
Yep en daarvoor nog dominator en over 3 dagen Blackquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heel denderend is hij inderdaad niet
en ik vind Decibel toch een aardig groot feest hoor
Ik snap dat voor de meesten Black pas na 12 uur 's nachts begint. Maar officieel begint het al een dagje eerder hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Yep en daarvoor nog dominator en over 3 dagen Black.
Vandaag hoef ik niet te werken dus deze dag telt nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de meesten Black pas na 12 uur 's nachts begint. Maar officieel begint het al een dagje eerder hoor
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vandaag hoef ik niet te werken dus deze dag telt niet![]()
.
ik heb meestal pas de avond voorafgaand aan het feest (vaak dus de vrijdagavond) kriebels en op de dag zelf is het helemaal erg en gaan we heerlijk toeleven naar het feestquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:55 schreef MrDice het volgende:
Kan echt niet stilzitten een dag of twee voor zo'n feestje
En binnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:59 schreef NrSiX het volgende:
Project 1 album komt morgen binnen als het goed is
beetje inhoudloos nummer, beetje 'plat' vind ik persoonlijk...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef DJ_ het volgende:
a1-brennan_heart_ft_shanokee_-_home_(blademasterz_rmx)
lekker nummer dit
yupquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
En binnenIemand Technoboy_feat._Shayla_-_Oh_My_God_(TTC044)-WEB-2008-JiM deze al
Vind t niet zo, ben beter gewend van Brennan Heartquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef DJ_ het volgende:
a1-brennan_heart_ft_shanokee_-_home_(blademasterz_rmx)
lekker nummer dit
die er maar bij doen dan
maar we hebben wel Spacer/Warpholequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef 16meter het volgende:
Ben benieuwd wanneer de echte knallers komen dit jaar.
Tot nu toe is 2007 als releasejaar vele malen beter dan 2008 vind ik.
hele weekenden optreden en dat weken achter elkaar eist natuurlijk wel z'n tol... denk dat er ook wel een volle zomer/najaar aankomt voor velen, dus dan nu mooi even de rust pakken. en inderdaad hopen dat er daarna allemaal vette shit komtquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Toevallig zat ik me gister te bedenken dat ik al een tijdje niets van Onne had gehoord. Dus ik ff naar z'n site en zag bij zijn bookings dat hij maar 2 optredens in de maand had....
Maar toen ik zijn gehele overzicht van '08 zag begreep ik wel waarom hij het nu ff rustig aan doet![]()
Misschien dat meerdere DJ's het nu wat rustiger aan doen met optredens om zo wat meer tijd in de studio (of op het strand) te kunnen spenderen.
En dat we dan over een paar weken/maanden overspoelt worden met de nieuwe releases
Uhu, heerlijke vinyl inderdaad. Daarvan mogen er nog vele volgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar we hebben wel Spacer/Warphole![]()
![]()
[..]
hele weekenden optreden en dat weken achter elkaar eist natuurlijk wel z'n tol... denk dat er ook wel een volle zomer/najaar aankomt voor velen, dus dan nu mooi even de rust pakken. en inderdaad hopen dat er daarna allemaal vette shit komt![]()
![]()
enige die ik zo zou willen zien is stephy, maar gezien de defqon presence stond ze zo al bijna d'r opquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
potverdikkie, zulke dj's moeten we in de hardstyle
http://www.dumpert.nl/med(...)_dan_nu_muziek_.html
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:13 schreef Sethje het volgende:
DBSTF hebben weer een nieuwe webrelease op hun site geplaatst. Ditmaal is het War Coz I'm Hard...
Wat ontzettend vet zegecht 1 van mn alltime favorieten. Ben blij dat ze hem zomaar vrijgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |