Gelekt? Is al gewoon te koop hoor: http://www.freaky.nl/cms/(...)x%2520Unreleased.htmquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:23 schreef Kinz het volgende:
[..]
Hij is gelekt, dus hij zwerft ergens rond.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er misschien mensen die Virtual DJ hebben voor mij??
@ NrSiX: dit is voor het geval ik jou niet op korte termijn spreek
Zie usernamequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
gehaald als in gekocht?? (in de winkel/op internet)
er is nog geeneens een afterfilm, dus denk dat de DVD ook wel ff op zich laat wachtenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Iemand enig id wanneer de defqon dvd uit komt? Duurt lang ..
quote:
Daar verkijk je je op, montage van beeld en geluid gaat meer werk inzitten dan je denkt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:27 schreef l3laster het volgende:
aftermovies duren altijd lang bij Q-dance slaat nergens op... zo moeilijk is het niet....
Zeker weten, heb zelf ook wel eens wat in elkaar gezet. Kost je echt wat tijd. Zeker als ze een eigen mix maken van verschillende nummers.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef Kinz het volgende:
[..]
Daar verkijk je je op, montage van beeld en geluid gaat meer werk inzitten dan je denkt.
Nowadays, everbody wants to be a DJ!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
toevallig vanochtend gehaald.
![]()
Is de eerste keer dat ik iets met n muziekproggie doe, maar beetje bij beetje wordt het steeds interessanter.
Je moet het in 1 keer live mixenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nowadays, everbody wants to be a DJ!!
Leuk program, die virtualDJ. Zelf leuke shit aan elkaar plakken.
Maar had toch een vraag: iedere keer als je weer 2 nummers aan elkaar mixt, en dat opneemt heb je een nieuw bestand.
Wanneer je de volgende eraan wil mixen, moet je dan eerst dat nieuwe bestand helemaal afspelen + op de cue's de andere track erin mixen. Of is er een snellere methode?
Kijk de eerste 3 nummers is het nog wel te doen, maar kom je bij track no8, dan moet je dus eerst die 23 min opnemen & wachten voordat je weer de volgende kunt opnemen
Nog maar weinig effecten, 1 loopje, en een aantal foutjes... maar wel lachequote:01.Audio Damage - Garlic Breath Tosser [Hardstyle Mafia Remix]
02.Deepack & Charly Lownoise feat. MC Villain - Can't Hold Us Down
03.DJ Brush - What U Feel
04.The Prophet feat. Wildstylez - Cold Rockin’
05.Alphaverb - Go Crazy (AVIO Live Edit)
06.Intractable One - Dikke Bleek
even een bijpassend filmpje erbij =Dquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat begon als n testje is uiteindelijk nog n mixje van 6 tracks geworden:
06.Intractable One - Dikke Bleek
Daar kom ik ook nog even mooi langsquote:
dacht al wie is die gek die daar zo loopt te stuiterenquote:
Vette track maar dit einde is gewoon hardcorequote:Op woensdag 2 juli 2008 20:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
even een bijpassend filmpje erbij =D
Audio Damage - Garlic Breath Tosser (Hardstyle Mafia Remix)
trouwens die kan ook in de OP bij de movies
die kerel die loopt te schelden komt uit de film Euro Trip
( en laat hem ook nog eens een voetbal hooligan van manchester united wezen )
Hij staat eropquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:48 schreef Sethje het volgende:
De gehele set van J&W staat online op 3voor12.nl.Erg vet!![]()
mstx doe jij ff recorden voor je website?
volgens mij zie ik mezelf ook nogquote:
maar het ging wel hardquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vette track maar dit einde is gewoon hardcore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |