abonnement Unibet Coolblue
pi_60898613
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef draaijer het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een creditcard willen?
Internet aankopen oid kan nagenoeg altijd op andere manieren.
Omdat het handig is? Boeking van hotels, vluchten e.d. in het buitenland? Aangezien daar het gebruik van een creditcard veel en veel meer ingeburgerd is dan hier in Nederland.

En verder, waarom geen creditcard?
pi_60899059
Kun je niet iemand vinden die voor jou garant wil staan? Zo heb ik het gedaan toen ik in de VS ging wonen. Credit card is dan idd wel een vereiste, dus heb ik mijn ouders garant laten staan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 17 november 2008 @ 18:20:09 #78
221783 mr48
none of it is true
pi_63294888
Nou, ik kreeg dus ook GEEN creditcard bij de Rabobank. Barst van het spaargeld. We werken allebei en hebben geen slecht salaris, maar nee hoor.... kan niet. Ik moet ff een vlucht boeken naar Londen (Easyjet) en dan moet je met cc betalen; wel 220,-.... ...de Rabobank geeft geen mogelijkheid tot betalen.... ...zijn ze nou helemaal gestoord!

Ze hebben mijn geld in beheer en met mijn geld moet ik dit betalen; ze laten dat dus NIET toe!

Ik mag 2.000,- roodstaan op m'n lopende rekening (wat nooit gebeurt, 'k sta nooit rood) maar een cc is teveel gevraagd. Lekker alles opzeggen bij #$@bank. Vorige keer kon ik al geen hypotheek afsluiten (liep stuk op, jawel 10.000,- op een totaal van 300.000,-...
  maandag 17 november 2008 @ 18:21:02 #79
221783 mr48
none of it is true
pi_63294900
[quote]Op maandag 17 november 2008 18:20 schreef mr48 het volgende:
Nou, ik kreeg dus ook GEEN creditcard bij de Rabobank. Barst van het spaargeld. We werken allebei en hebben geen slecht salaris, maar nee hoor.... kan niet. Ik moet ff een vlucht boeken naar Londen (Easyjet) en dan moet je met cc betalen; wel 220,-.... ...de Rabobank geeft geen mogelijkheid tot betalen.... ...zijn ze nou helemaal gestoord!
pi_63294976
Mên, toen ik minder dan 200 euro per maand binnenharkte, kreeg ik prompt zelfs een creditcard toegeschoven.
pi_63295660
Nu 't topic toch al gekickt is...

TS, is het al ergens gelukt?

Ik kon 'm overigens zo krijgen (met bijbaantje supermarkt) bij m'n Rabo Studentenpakket. Heb 'm overigens niet genomen, omdat ik 'm niet verwacht nodig te hebben, op korte termijn. Zie http://www.rabobank.nl/pa(...)abo_studentenpakket.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_63304701
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:20 schreef DaanA het volgende:

[..]

Onder een bepaald bedrag wordt het meestal automatisch geheel afgeschreven, maar dit soort dingen kun je meestal kiezen.

Gewoon alles direct laten afschrijven, die rente is torenhoog. Dat is waar de maatschappij het meest aan verdient, naast natuurlijk de provisie die ze van de winkeliers krijgen. Jouw eigen bijdrage is peanuts voor ze.
Bij ICS wordt niet per definitie een bedrag automatisch afgeboekt. Dit kan je telefonisch of schriftelijk doorgeven. Natuurlijk heb je hier altijd de keuze in. Wel wordt er bij ICS altijd een BKR en inkomenstoets gedaan. In eenmaal laten incasseren iis inderdaad in veel gevallen een renteloze optie. De opslag van 2-5% gaat direct naar Visa/MC en niet naar de issuers van de creditcards.

En nog even over laser cards; dit bedrijf is volgens mij meerdere malen behandeld bij Kassa... Wees dus altijd en overal voorzichtig met wat je aanvraagt en vraag geen dingen aan waar je spijt van krijgt als je bijv weet dat je makkelijk geld uit geeft.
pi_63305209
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:49 schreef baskick het volgende:
Nu 't topic toch al gekickt is...

TS, is het al ergens gelukt?

Ik kon 'm overigens zo krijgen (met bijbaantje supermarkt) bij m'n Rabo Studentenpakket. Heb 'm overigens niet genomen, omdat ik 'm niet verwacht nodig te hebben, op korte termijn. Zie http://www.rabobank.nl/pa(...)abo_studentenpakket.
Daar moet je student voor zijn.
pi_63369979
ik heb m bij de rabobank gewoon gekregen vorige maand, ff via internetbankieren mn pakket uitgebreid en week later brief op de vloer dat ik m af kon halen...

ben btw geen student,
pi_63386001
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:34 schreef Brambulances het volgende:

[..]

Bij ICS wordt niet per definitie een bedrag automatisch afgeboekt. Dit kan je telefonisch of schriftelijk doorgeven. Natuurlijk heb je hier altijd de keuze in. Wel wordt er bij ICS altijd een BKR en inkomenstoets gedaan. In eenmaal laten incasseren iis inderdaad in veel gevallen een renteloze optie. De opslag van 2-5% gaat direct naar Visa/MC en niet naar de issuers van de creditcards.
Erg fijn werkt dat ICS ook niet: Ik kreeg namelijk van ICS laatst een waarschuwing dat als ik niet meteen betaalde, ik een negatieve BKR registratie kreeg... Ik wist helemaal niet dat ik nog een bedrag open had staan en eerder kreeg ik daar altijd per post fijn een overzicht van. Heb dus gebeld en het zit dus namelijk zo dat als je eenmaal je internetpakket geactiveerd hebt, je dus de papieren afschriften niet meer ontvangt en je het zelf maar moet nakijken op de site (die 9 van de 10 keer een foutmelding geeft als je je overzicht wilt bekijken..) Een mailtje is teveel gevraagd. Ik ga zo snel mogelijk dat bij ICS opzeggen en een andere aanbieder zoeken... Heb het overigens wel meteen gewijzigd naar meteen alles automatisch betalen. Was dus echt niet zo dat ik geen geld meer had, maar ik wist gewoon niet dat ik nog ergens een klein bedragje voor parkeren ergens (dat is de enige keer dat ik dat ding gebruik) open had staan.
Don't let my username fool you...
pi_63411732
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:52 schreef erikkll het volgende:

[..]

Daar moet je student voor zijn.
Mijn fout. In een post van TS na z'n OP vermeld ie dat ie geen student is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_75908533
spam

[ Bericht 98% gewijzigd door Five_Horizons op 22-12-2009 01:39:21 ]
XD STRAND DE ECHTE XD van van katwijk noordwijk scheveningen aan zee De echte xD en hebben jullie het geweten
  dinsdag 22 december 2009 @ 01:05:18 #88
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_75909101
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:48 schreef wietse112 het volgende:
spam
Awesome, jij hebt issues

[ Bericht 40% gewijzigd door Five_Horizons op 22-12-2009 01:39:35 ]
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')