abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59793881
Weet je wat het is........... als niet-roker heb je last van rokers andersom niet
pi_59793899
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef right_turn het volgende:
Zie FP: Giel Beelen baalt van rookverbod
Waarschuwing! Roken kan ernstig hersenfalen tot gevolg hebben
Ik denk juist dat zwakzinnigen eerder geneigd zijn om te roken .
I feel kinda Locrian today
  maandag 30 juni 2008 @ 14:29:16 #78
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_59793949
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef HuHu het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met gebrek aan respect voor je medemens.

Als iemand je vraagt je sigaret te doven, kun je ook je excuses aanbieden en even ergens anders gaan staan.

[..]
Maak van jouw probeem niet mijn probleem. Jij hebt een probleem met iets wat wettelijk gezien volledig legaal is. En omdat jij een probleem hebt met iets wat volledig legaal is moet de roker niet alleen zijn excuses gaan aanbieden maar ook nog even ergens gaan liggen?

Opzouten, ga zelf maar ergens anders liggen en die excuses kun je uiteraard al helemaal vergeten

Ik vind jouw deoderant stinken. Kun je even eerst je excuses aanbieden en vervolgens even ergens anders gaan staan?

Je wil overigens niet weten hoeveel auto's er nog rondrijden met asbesthoudende remvoeringen, remschijven, koppelingsplaten en pakkingen. Met name remschijven met asbest zijn erg 'fijn'. Even bij een kruispunt of gewoon in de stad waar veel auto's moeten remmen lekker asbest deeltjes opsnuiven. En dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid wegen in Nederland waarin asbest verwerkt is.
pi_59793955
Ik geloof niet dat het feit dat een zwakzinnige als Giel Beelen rookt aantoont dat roken een noodzakelijke of voldoende voorwaarde voor zwakzinnigheid is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59794008
te zwak zijn om nicotine te kunnen weerstaan maar zogenaamd jezelf beter voelen dan een niet roker
pi_59794122
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:29 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Maak van jouw probeem niet mij probleem. Jij hebt een probleem met iets wat wettelijk gezien volledig legaal is. En omdat jij een probleem hebt met iets wat volledig legaal is moet de roker maar direct zijn excuses gaan aanbieden?

Opzouten, ga zelf maar ergens anders liggen

Ik vind jouw deoderant stinken. Kun je even eerst je excuses aanbieden en vervolgens even ergens anders gaan staan?
Dat het mag wil nog niet betekenen dat iedereen het prettig vindt. Overigens zou ik me schamen als ik door een medemens op storend gedrag wordt aangesproken. Het is natuurlijk stoer om op een anoniem forum te roepen dat je schijt aan alles en iedereen hebt, maar ik durf te wedden dat je met het schaamrood op de kaken zult staan als iemand je een keer op zoiets zou aanspreken.

Het is ook legaal als ik op het strand scheten ga laten in je omgeving, of luidruchtig ga telefoneren, harde muziek draai of een boer naast je oor laat. Maar dat is ook irritant gedrag wat je laat, of waar je iemand op aanspreekt.
pi_59794140
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef HuHu het volgende:

Daarnaast, waarom zou ik voor een hele dag een andere plek moeten opzoeken als jij best even vijf minuten een rondje kunt lopen? Zoveel moeite kost dat ook niet en er zijn een heleboel mensen blij mee. Want ik mag het dan misschien zeggen, maar er zijn 10x zoveel mensen die het slechts durven denken. Omdat ze bang zijn uitgelachen te worden door van die asocialen als hierboven.
Ik ben daar voor mijn rust. Ga zelf maar een rondje lopen als ik een sigaret opsteek
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:37:11 #83
210501 right_turn
It's my turn
pi_59794148
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:27 schreef starla het volgende:

[..]

Ik denk juist dat zwakzinnigen eerder geneigd zijn om te roken .
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er een correlatie is tussen het vmbo en roken
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59794183
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:36 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Ik ben daar voor mijn rust. Ga zelf maar een rondje lopen als ik een sigaret opsteek
dus omdat jij zwak bent moet ik in de rook zitten?
ach weetje wat, dat doe ik ook wel,.. uit medelijden met de rokers!

maar helaas, vanaf morgen niet meer
pi_59794208
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:38 schreef rival het volgende:

[..]

dus omdat jij zwak bent moet ik in de rook zitten?
ach weetje wat, dat doe ik ook wel,.. uit medelijden met de rokers!

maar helaas, vanaf morgen niet meer
rookverbod in de horeca boeit me niet
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_59794234
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:39 schreef Homdeck het volgende:

[..]

rookverbod in de horeca boeit me niet
waar wel dan?
pi_59794270
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:37 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er een correlatie is tussen het vmbo en roken
Volgens mij wordt er onder lager opgeleide mensen significant meer gerookt dan onder hoger opgeleide mensen ja. Hier een diagrammetje van het RIVM:

pi_59794301
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:23 schreef MrDice het volgende:

[..]

[..]

Bron
[..]

Bron

maar goed, je zult wel gelijk hebben. Makke schaapjes dat we zijn passen we ons wel aan... Bukken en nemen als een kerel of zoiets?
Die bron over Ierland zegt me niet zo veel, komende van een rokersorganisatie. 4,6 procent is wel een flinke daling, 0,8 procent vind ik verwaarloosbaar. Maar goed, dan zit je nog met de vraag of het komt door het rookverbod of door andere zaken; het feit dat het economisch minder gaat dan voorgaande jaren, stijgende grondstofprijzen, de slechte zomer van vorig jaar etc.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:44:56 #89
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_59794326
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:36 schreef HuHu het volgende:

[..]

Het is natuurlijk stoer om op een anoniem forum te roepen dat je schijt aan alles en iedereen hebt, maar ik durf te wedden dat je met het schaamrood op de kaken zult staan als iemand je een keer op zoiets zou aanspreken.

[..]
Dus jij denkt dat als ik op het strand een sigaret lig te roken en er komt iemand naar mij toe die vind dat ik én excuses moet aanbieden én ergens anders moet gaan liggen ik met het schaamrood op de kaken zal afdruipen?

Ik vind jouw zonnebrandolie stinken. Kunnen je even ergens anders gaan liggen? Wel graag even eerst je excuses aanbieden.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:46:43 #90
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_59794359
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:42 schreef right_turn het volgende:
En aangezien mensen die in de kraamhulp, thuiszorg en wijkverpleging werken ook recht hebben op een rookvrije werkplek, is de consequentie hiervan dat op die plekken ook niet meer gerookt mag worden!

Thuisroken wordt dus op termijn ook verboten!
Ja want waarom zou je in je eigen huis mogen roken?

!
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_59794388
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:46 schreef DeRCT14 het volgende:

[..]

Ja want waarom zou je in je eigen huis mogen roken?

!
Van mij mag je best thuis roken, maar dat vervang je je luier ook maar zelf .
pi_59794439
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat als ik op het strand een sigaret lig te roken en er komt iemand naar mij toe die vind dat ik én excuses moet aanbieden én ergens anders moet gaan liggen ik met het schaamrood op de kaken zal afdruipen?

Ik vind jouw zonnebrandolie stinken. Kunnen je even ergens anders gaan liggen? Wel graag even eerst je excuses aanbieden.
ik heb maar 1 vraag, en die vraag stel je zelf ook al
pi_59794491
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:37 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ja, er is een aantoonbaar verband tussen laag-opgeleid en roken. Daarnaast is ook aangetoond dat hoog-opgeleiden meer drinken.
pi_59794547
nu nog wachten op de mededeling dat alle kroegen straks om 23:00 uur dicht moeten ivm met overlast buiten.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_59794556
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:52 schreef HuHu het volgende:

[..]

Ja, er is een aantoonbaar verband tussen laag-opgeleid en roken. Daarnaast is ook aangetoond dat hoog-opgeleiden meer drinken.
het eerste verband heb ik net een bron van gezien, nu nog voor die 2e
pi_59794592
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik. Je kunt nog wel zo'n grote bek hebben, vanbinnen heb je gewoon een klein hartje. Dat is meestal omgekeerd evenredig met elkaar verbonden.

Verder is de lucht van zonnebrand 1) niet schadelijk voor de gezondheid en 2) vluchtiger dan sigarettenrook waardoor je deze nauwelijks zult ruiken.
pi_59794608
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:55 schreef rival het volgende:

[..]

het eerste verband heb ik net een bron van gezien, nu nog voor die 2e
Blokkeert niet roken het vermogen om Google te gebruiken?
quote:
Het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) onderzoekt de relatie tussen opleidingsniveau en alcoholgebruik. Dus niet de totale sociaal economische positie van mensen. Het blijkt dat het percentage mensen dat alcohol drinkt stijgt als zij hoger opgeleid zijn. Hiervoor zijn mannen en vrouwen van 16 jaar en ouder onderzocht.

Jaar 2000

Lager onderwijs: mannen 85.6% en vrouwen 61.9 %

MAVO/LBO: mannen 92.5 % en vrouwen 75.7 %

HAVO/VWO/MBO: mannen 91.4 % en vrouwen 94.7 %

HBO/Universiteit: mannen 94.6 % en vrouwen 94.7%
  maandag 30 juni 2008 @ 14:59:23 #98
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59794657
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:52 schreef HuHu het volgende:

[..]

Maar dan moet je roken toch juist niet gaan verbieden? Is het makkelijker filteren...

Ahhh, Dus dáárom zuip ik zoveel
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59794660
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Blokkeert niet roken het vermogen om Google te gebruiken?
[..]
Ik denk niet dat je een aantoonbaar verband zult kunnen leggen tussen Google-gebruik en wel/niet roken .
  maandag 30 juni 2008 @ 15:00:34 #100
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_59794690
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Van mij mag je best thuis roken, maar dat vervang je je luier ook maar zelf .
Alsof je van een sigaretje direct dood neervalt. flikker toch op man.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')