abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59790976
Het Europees Kampioenschap is voor Nederland voorbij en ja hoor, daar is ie weer: Geert Wilders. Wat moet die man blij zijn met de uitschakeling van Oranje. Twee weken geen aandacht; niet om dóór te komen. Gelukkig heeft de PVV-leider groot nieuws. Hij houdt er ernstig rekening mee binnenkort te worden gearresteerd. Dat wil zeggen, zodra hij een voet buiten Nederland zet. Wat is namelijk het geval? Het Openbaar Ministerie in Jordanië gaat Wilders vervolgen vanwege zijn film Fitna. Mogelijk wordt zelfs een internationaal arrestatiebevel tegen hem uitgevaardigd. In dat geval kan Jordanië elk land dat door Wilders wordt bezocht om zijn aanhouding en uitlevering vragen. Wilders heeft Buitenlandse Zaken om opheldering gevraagd, want “zelfs als ik met mijn vrouw in Antwerpen ga winkelen, kan ik worden opgepakt”.

Die laatste zin toont weer de drama queen die in Geert huist. Waarschijnlijk is hij ietwat teleurgesteld. Logisch. Je hoopt op een fatwa uit een of andere zandbak uit het Midden-Oosten, goed voor maanden media-aandacht en veertig zetels in de peilingen. Maar wat krijg je? Een juridische aanklacht, geheel volgens internationale rechtsbeginselen. Uit Jordanië nota bene, een gematigd moslimland dat het Westen steunt in de oorlog tegen het terrorisme, Amerika steunt in Irak en vrede heeft gesloten met Israël. Het Openbaar Ministerie in Jordanië beroept zich op het Internationaal Verdrag inzake Burgerrechten en Politieke Rechten dat het ‘propageren van op godsdienst gebaseerde haatgevoelens’ verbiedt en onder meer door Nederland is ondertekend.

Wilders vreest arrestatiebevel’, koppen de kranten. “Ik ga niet naar Jordanië als ik word gedagvaard, dat begrijp je wel.” Eerlijk gezegd begrijp ik daar helemaal niets van. Het lijkt me juist een kans uit duizenden. Wilders voor de rechter in Amman. De PVV’er voert zelf zijn verdediging tegen alle smadelijke aantijgingen. Hij staat voor zijn overtuiging en spreekt met verve. Wilders houdt een vlijmscherp betoog. Voor de verzamelde internationale pers (CNN, Al Jazeera, Reuters) legt hij in vloeiend Engels uit waarom hij met zijn film de uitwassen van de islam wil bestrijden. Dit is zijn finest hour. Wilders heeft de wereld als podium. Zes miljard mensen horen zijn boodschap. In de dagen die volgen, geven Arabische media het toe: Wilders heeft een punt. Hij breekt internationaal door. Time Magazine roept hem uit tot ‘Man van het jaar 2008’. Vorig jaar Poetin, dit jaar Geert Wilders uit Venlo. Wat een triomf.

Maar Wilders geeft niet thuis. Onbegrijpelijk. Wat is het risico dat hij loopt? In een Jordaanse cel belandt hij niet. Hij zal altijd de garantie krijgen dat hij een eventuele straf in Nederland mag uitzitten - en naar Nederlandse maatstaven. Veertig uur schoffelen in het ergste geval, meer zal het niet zijn.

Toch zullen we deze ‘moeder aller rechtszaken’ niet meemaken. Dromen, durven, doen: de PVV-leider heeft het niet in zich. Schriftelijke Kamervragen stellen over toeterende Turken, dat is meer zijn ding. Des te opmerkelij­ker wanneer je bedenkt dat juist hij premier Balkenende “een bange en laffe man” noemt.

Bron Metro.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaulusK op 01-07-2008 11:18:04 ]
MSN: mircof@live.nl
pi_59791331
PaulusK.

Meer lef dan de meeste mensen gezien de gemiddelde represailes te verwachten na kritiek op Links of multicul. Tot nu toe vier politici die dat aandurfden:

1. Dood
2. Dood
3. Gevlucht naar buitenland
4. Uit partij geschopt

En vervolging in NL hoeft hij ook niet bang voor te zijn:

http://www.nu.nl/news/163(...)olgd_voor_Fitna.html

[ Bericht 26% gewijzigd door Mr.Spock op 30-06-2008 12:41:38 ]
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_59791875
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:36 schreef Mr.Spock het volgende:
PaulusK.

Meer lef dan de meeste mensen gezien de gemiddelde represailes te verwachten na kritiek op Links of multicul. Tot nu toe vier politici die dat aandurfden:

1. Dood
2. Dood
4. Uit partij geschopt

Ja maar waarom is Wilders dan zo Bang om in Belgie opgepakt te worden.

Wie was er gevlucht naar het buitenland???? Ik bedoel daar kreeg ze toch geen beveiliging.

Ooh ja Ayaan die vluchte voor Verdonk.

En men moet Bang zijn om een Partij uitgeschopt te worden.

(ooh je bedoelt alweer Verdonk met haar pogingen tot een staatsgreep binnen de VVD)
pi_59791950
quote:

1. Dood
2. Dood
4. Uit partij geschopt
.
pi_59792476
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

.
Ja dan had Hitler ook lef om de problemen in zijn land te benoemen vele mensen en joden wilden Hitler toch ook dood hebben .
pi_59792807
Verveel jij je ook zo Paulus?
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
pi_59792828
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:23 schreef PaulusK het volgende:
mensen en joden
Juist, mensen en joden. Fruit en appels. Sport en voetbal.

Mag ik je nu nog steeds geen antisemiet noemen?
pi_59792872
De OP is trouwens een column uit de kwaliteitskrant Metro.
pi_59793813
quote:
PaulusK.

1. Dood
2. Dood
4. Uit partij geschopt

Pim Fortuyn en welke andere politici is dood?
pi_59794004
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:37 schreef GBA het volgende:

[..]

Juist, mensen en joden. Fruit en appels. Sport en voetbal.

Mag ik je nu nog steeds geen antisemiet noemen?
Ja joden werden in Nazi Duitsland en door Hitler niet als Mensen gezien.

Dan moet jij toch weten als Mof zijnde.

En in het Jodendom worden Niet Joden ook niet als Mensen gezien lees de Torah maar eens.
pi_59794022
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef Xith het volgende:

[..]

Pim Fortuyn en welke andere politici is dood?

Wilders maar die is meer hersendood.

Hoezo?
  maandag 30 juni 2008 @ 14:35:01 #13
213097 GBA
FINALE.
pi_59794093
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:31 schreef PaulusK het volgende:

[..]

Ja joden werden in Nazi Duitsland en door Hitler niet als Mensen gezien.

Dan moet jij toch weten als Mof zijnde.
Is dit alles? Je doet wel erg weinig moeite om je slip of the tongue goed te praten. Jammer. Had meer verwacht. Meer taalfouten ook.
quote:
En in het Jodendom worden Niet Joden ook niet als Mensen gezien lees de Torah maar eens.
Gelukkig is dat andere woestijndogma een stuk genuanceerder over niet-gelovigen.
pi_59794891
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:35 schreef GBA het volgende:

[..]

Is dit alles? Je doet wel erg weinig moeite om je slip of the tongue goed te praten. Jammer. Had meer verwacht. Meer taalfouten ook.

[..]

Gelukkig is dat andere woestijndogma een stuk genuanceerder over niet-gelovigen.
Goedzo knul
  maandag 30 juni 2008 @ 15:34:54 #15
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_59795432
Dit topic wil ik ff volgen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_59795962
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit topic wil ik ff volgen.
Grotendeels OFF TOPIC,

Lezer zijn het blijkbaar eens met de TS.
  maandag 30 juni 2008 @ 16:00:37 #17
213097 GBA
FINALE.
pi_59796051
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef PaulusK het volgende:
Lezer zijn het blijkbaar eens met de TS.
Waaom presenteer je een column van Luuk Koelman als je eigen werk?
pi_59806427
Zowel voorstanders als tegenstanders kunnen niet ontkennen dat Wilders erg veel lef heeft.

[ Bericht 34% gewijzigd door JohnDope op 30-06-2008 22:55:41 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59808741
De vrijheid van meningsuiting staat onder druk door aanhangers van de Religie van de Vrede.
pi_59814442
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:04 schreef Elkarden het volgende:
De vrijheid van meningsuiting staat onder druk door aanhangers van de Religie van de Vrede.

Je bedoelt dat Wilders het kunstwerk van Jonas Staal wilde verbieden.

Of je bedoelt dat Wilder het boek van Kader Abdullah wil verbieden.

http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/207349/index.html

In nederland bepalen we zelf wat we willen LEZEN wat we willen SCHRIJVEN en wat we willen GELOVEN.

Niet Gekke Geertje Wilders.
pi_59814531
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef GBA het volgende:

[..]

Waaom presenteer je een column van Luuk Koelman als je eigen werk?
Ja PaulusK waarom doe je dat
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59814539
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef JohnDope het volgende:
Zowel voorstanders als tegenstanders kunnen niet ontkennen dat Wilders erg veel lef heeft.

Lees dat artikel nog maar eens.

Wilders is bang om in Belgie opgepakt te worden en uitgeleverd aan Jordanie terwijl de kans daarop 0% is.

Ik zie totaal geen Lef ik zie iemand die graag zich graag in de slachtoffer rol wentelt.

Als ze hem nou bedreigde met onthoofding of een Fatwa maar wat doen ze ze KLAGEN HEM AAN .
pi_59814580
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:16 schreef PaulusK het volgende:

[..]

Lees dat artikel nog maar eens.

Wilders is bang om in Belgie opgepakt te worden en uitgeleverd aan Jordanie terwijl de kans daarop 0% is.

Ik zie totaal geen Lef ik zie iemand die graag zich graag in de slachtoffer rol wentelt.
In belgie is de politiek netzo verziekt als hier, dus je kan nooit uitsluiten dat die belgen hem uitleveren.
quote:
Als ze hem nou bedreigde met onthoofding of een Fatwa maar wat doen ze ze KLAGEN HEM AAN .
En aangeklaagd worden in een moslimland is voor Wilders gelijk aan onthoofding, hij komt daar niet levend weg.
pi_59814621
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja PaulusK waarom doe je dat
Zo de bron er onder.
Kan je eindelijk inhoudelijk reageren.
pi_59814648
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef PaulusK het volgende:

[..]

Zo de bron er onder.
Kan je eindelijk inhoudelijk reageren.

Erg goedkoop en ik heb al inhoudelijk gereageerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')