De US bepaald of ze om uitlevering vragen. NL bepaald of ze de uitlevering daadwerkelijk plaats laten vinden. Tenminste, zo heb ik het mezelf uit laten leggen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef maastrischeweirdo het volgende:
[..]
aan wie?
oja fluug de usa bepaald of hij word uitgeleverd niet nederland![]()
![]()
mijn laatste poging om dit duidelijk te maken![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef remlof het volgende:
maastrischeweirdo, kloon van gebande, weg.
En dat is ook de enige goede uitleg.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De US bepaald of ze om uitlevering vragen. NL bepaald of ze de uitlevering daadwerkelijk plaats laten vinden. Tenminste, zo heb ik het mezelf uit laten leggen.
Ja hey, die maastrichseweirdo opende met een andere kloon een topic als dit: prive vliegveld uitbreiden met charter vluchtenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En dat is ook de enige goede uitleg.
nederland mag en kan dit niet weigeren op grond van internationale verdragenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De US bepaald of ze om uitlevering vragen. NL bepaald of ze de uitlevering daadwerkelijk plaats laten vinden. Tenminste, zo heb ik het mezelf uit laten leggen.
lieverd, je lult als een kip zonder kop en verteld allemaal feitelijke onjuistheden.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:50 schreef mwe het volgende:
[..]
nederland mag en kan dit niet weigeren op grond van internationale verdragen
@remlof voor de zoveelste keer ik ben geen gebande kloon, jullie hebben nooit iet skunnen bewijzen
EN jullie kunnen nog steeds niet zeggen wat mijn gebande hoofdacount dan wel niet zou zijn
vertel me dat dan eens, of maak je fouten goed
Tot ziens weer .blog/spijker4everquote:Op maandag 30 juni 2008 22:50 schreef mwe het volgende:
[..]
@remlof voor de zoveelste keer ik ben geen gebande kloon, jullie hebben nooit iet skunnen bewijzen
EN jullie kunnen nog steeds niet zeggen wat mijn gebande hoofdacount dan wel niet zou zijn
Ik had net zo'n gezellige PM conversatie met hem.quote:
Laat ik het zo stellen, oversight ben je niet, ook al deed je je graag zo voor.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:50 schreef mwe het volgende:
[..]
Natuurlijk mag Nederland dat wel. De veronderstelde misdrijven zijn ten slotte op Nederlands grondgebied gepleegd, dus kan hij prima in Nederland berecht worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:50 schreef mwe het volgende:
[..]
Hier wel, ---> Welke schandalen kent FOK allemaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:46 schreef sararaats het volgende:
hè verdorie, weer gemist.
was ik genoemd?
De artiest van de week bij Omroep Max ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:59 schreef SunChaser het volgende:
NEE PRUTSER EVA DE ROOVERE IS ECHT TOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |