Darkfall / bethesta / inca / dingetjesquote:
Wat bedoel je met 'één grote teringbende'? Veel 'gevaarlijke' criminelen, of wat? ervaring mee?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurt met hem hetzelfde als bij mij toen.
Word van je bed gelicht en dan naar Zeist gebracht , daar heeft het HTC een hightec verhoor kamer.
Na 3 dagen in zeist en verhoor ga je naar P.I -> De Schie of de Noordsingel.
Hoop voor hem dat ie in de Schie zit want de Noordsingel is één grootte tering bende.
Hij word sowieso na een week of 6-8 overgeplaatst naar de Noordsingel want daar zit de JOVO(JOng VOlwassen) afdeling
OMG Fok! 1 grote hack-communityquote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Darkfall / bethesta / inca / dingetjes![]()
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
http://www.security.nl/ar(...)hter_de_tralies.html
Enorm veel vechtpartijen , allemaal opgefokte pubers van 16 tot 23 jaar.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'één grote teringbende'? Veel 'gevaarlijke' criminelen, of wat? ervaring mee?
Sunchaser zal vast wel de exclusieve televisie-rechten krijgen.quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Sunchaser zal vast wel de exclusieve televisie-rechten krijgen.
Misschien wil die dat juist welquote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Jaheur het volgende:
Mocht hij nog 1 keer op fok mogen komen en deze reactie lezen heb ik 1 tip voor je Maddox,
Laat je zeepje nooit vallen in de douche
je douched gescheidenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef Jaheur het volgende:
Mocht hij nog 1 keer op fok mogen komen en deze reactie lezen heb ik 1 tip voor je Maddox,
Laat je zeepje nooit vallen in de douche
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?
en mijn *vindersloon* dan ?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En Nolius doet het 'journalistieke' gedeelte.
Ik moest lachen.quote:Tv programma's: CSI, Jensen, Jiskefet, Lost, Mooi! weer de leeuw, Prison Break, South Park, Top Gear
Hoelang heb je gezeten dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:15 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Enorm veel vechtpartijen , allemaal opgefokte pubers van 16 tot 23 jaar.
En word volgens mij in 2010 gesloopt dus dan kan je nagaan hoe het er binnen uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |