Dat moet je in F&F vragenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:32 schreef NED het volgende:
Ja en wat hebben vlinders in hun buik als ze verliefd zijn
Misschien omdat ze niet doodgeschoten willen worden voor ze hun doel bereikenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:31 schreef JortK het volgende:
Ik zie in al die documentaires die over Pearl Harbor gaan enzo altijd kamikaze piloten met een helm op.
Waarom is dat?
Kamikaze piloten weten dat ze het leven gaan laten, waarom hebben ze dan een helm op?
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is voor mij net zo'n raadsel als dat er bij een tankstation die 24x7 open is een slot op de deur zit.
Granaatscherven in de lucht?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:34 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Misschien omdat ze niet doodgeschoten willen worden voor ze hun doel bereiken![]()
Altijd een kans dat zo'n helm je net voor die ene granaatscherf beschermt he
Ingehuurde pitchers die flink aan het gooien waren. Of een kanonnetje die richting vliegtuig schiet. Kies de meest aannemelijke.quote:
Idemquote:
Zodat ze ook diep kunnen zwemmen in de koude zeeen, let eens opquote:Op maandag 30 juni 2008 10:40 schreef DroogDok het volgende:
Hé, en als zwemmen zo goed voor de lijn is, waarom zijn walvissen dan zo dik?
Zie update, die vorige link was een soort forumquote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Pheno het volgende:
Morning hair. 'Nuff said.
he, Jort, zie je, ik had gelijk
Ja. Men schoot granaten in de lucht die op een bepaalde hoogte uit elkaar klapten en middels scherfwerking vliegtuigen konden neerhalen. Vrij effectief tegen grotere doelen zoals bommenwerpers die buiten het bereik van KKW vlogen.quote:
Fucking pro's dudequote:Op maandag 30 juni 2008 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
Even gegoogled, en zie hier
Update:
Their "Helmets" were made of leather and canvas, and had the radio speakers over the ears.
They provided protection to the pilots to insure that they would make it to their targets. If they were unable to get to their target area, they were instructed to return to base, so that they and the planes could be used again to try at a better time.
Jammer. Ik vond het te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zie update, die vorige link was een soort forum![]()
pwnquote:Op maandag 30 juni 2008 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer. Ik vond het te mooi om waar te zijn
Kan niets vindenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:57 schreef Mof het volgende:
Volgende vraag dan maar:
Poetsten kamikaze piloten hun tanden 's ochtends?
Ja want dan hadden ze een frisse adem, om nog een keer flink van bil te gaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:57 schreef Mof het volgende:
Volgende vraag dan maar:
Poetsten kamikaze piloten hun tanden 's ochtends?
Hmm als ze dan inderdaad van die leren helmpjes hebben vrees ik dat dat niet erg veel helptquote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja. Men schoot granaten in de lucht die op een bepaalde hoogte uit elkaar klapten en middels scherfwerking vliegtuigen konden neerhalen. Vrij effectief tegen grotere doelen zoals bommenwerpers die buiten het bereik van KKW vlogen.
Welke kleur krijgt een smurf als je hem wurgt??quote:Op maandag 30 juni 2008 10:31 schreef JortK het volgende:
Ik zie in al die documentaires die over Pearl Harbor gaan enzo altijd kamikaze piloten met een helm op.
Waarom is dat?
Kamikaze piloten weten dat ze het leven gaan laten, waarom hebben ze dan een helm op?
Paars, duidelijk paars.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Welke kleur krijgt een smurf als je hem wurgt??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |