Hmm ja was al bezig, alleen nu werkt xs.to ook niet meer op FOK?quote:Op maandag 30 juni 2008 07:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo dan, dit topic is veeeeel beter dan je vorige! Wilde staking Arriva Waterland
Je had ook gewoon de OP aan kunnen passen om het plaatje werkend te krijgen hoor
wel duh! dat klopt, met de roosters die ze moeten rijden kan dat idd nmiet, en dat is deels ook waarom ze (wild) staken.quote:Op maandag 30 juni 2008 07:31 schreef dimage het volgende:
wel of niet staken, optijd rijden zullen ze nooit
Gebroken diensten weet je van tevoren, dus horen bij je gewone werk, dus moet je niet zeuren.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:05 schreef bluuf het volgende:
TS : ik zou jou weleens willen horen als je gebroken diensten moet draaien... (niet dat ik het goedkeur dat die chauffeurs weer staken).
HUILIE BUSCHAUFFEURquote:Op maandag 30 juni 2008 16:14 schreef Flashwin het volgende:
die oude chagerijnige dikzakken allemaal de straat op gooien. zie tevens mijn terechte klacht in Huillie buschauffeur
De werkroosters die de Albatrossen aangeven zijn echter ook suïcidaal moeilijk bij te benen.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:39 schreef karr-1 het volgende:
Ze weten het wel te vinden dat staak instrument, te zot voor woorden. Meteen ontslaan die boel en andere mensen aannemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |