abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59786033

Klootzakken, hebben ze meer geld....

[ Bericht 21% gewijzigd door rene90 op 30-06-2008 07:08:22 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 30 juni 2008 @ 07:29:30 #2
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_59786217
ze rijden dus nu optijd?
  maandag 30 juni 2008 @ 08:01:29 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59786345
Misschien meer relevant in NWS
pi_59786357
Lekker kansloos om meteen te gaan staken als je je zin niet krijgt.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
pi_59787026
Je zult maar van openbaar vervoer afhankelijk zijn...
Als mijn auto net zo vaak 'staakte' als de gemiddelde OV-chauffeur, ging er rap mee naar een garage...
  maandag 30 juni 2008 @ 09:33:03 #6
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_59787119
Ach.. op zich is het natuurlijk van de gekke dat je 's morgens van 6 tot 9 moet busrijden en dan 's avonds van 5 tot 10 weer... lekkere dag heb je dan
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_59787818
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:33 schreef maniack28 het volgende:
Ach.. op zich is het natuurlijk van de gekke dat je 's morgens van 6 tot 9 moet busrijden en dan 's avonds van 5 tot 10 weer... lekkere dag heb je dan
Ik vraag me toch echt af wat zo'n rooster met je doet, na verloop van tijd, helemaal als je een gezin hebt met kinderen waar moeders ook werkt .. die kom je zo goed als nooit meer tegen .. ja, je vrouw zie je heel even, als je om 23 uur thuis komt en meteen het nest in moet om de volgende ochtend om 4 uur weer helder en uitgeslapen te zijn ..

De klacht dat ritten te krap berekent worden ben ik trouwens al vaker tegen gekomen, een chauffeur van Connexxion hier in de noordkop vertelde me ooit eens dat zij per rit van eindpunt naar eindpunt een marge hebben van 3 minuten, elke vertraging die langer duurt gaat af van je wettelijk voorgeschreven rustpauzes tussen de ritten
pleased to meet you
  maandag 30 juni 2008 @ 10:17:32 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_59787915
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:12 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik vraag me toch echt af wat zo'n rooster met je doet, na verloop van tijd, helemaal als je een gezin hebt met kinderen waar moeders ook werkt .. die kom je zo goed als nooit meer tegen .. ja, je vrouw zie je heel even, als je om 23 uur thuis komt en meteen het nest in moet om de volgende ochtend om 4 uur weer helder en uitgeslapen te zijn ..
Nou, ga maar rekenen, begin maar met een half uur reistijd naar je beginpunt dus da's 's ochtends om 5 uur op om om 6 uur te gaan rijden, ben je rond een uur of tien thuis, wat persoonlijke dingen doen, misschien nog uurtje of wat slapen en dan om vier uur weer klaarmaken voor je werk. En om middernacht op z'n vroegst lig je in bed. lijkt mij behoorlijk slopend en totaal geen leven tijdens die diensten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_59791707
Stomme roosters idd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 30 juni 2008 @ 13:00:49 #10
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_59791885
quote:
Op maandag 30 juni 2008 08:04 schreef GBA het volgende:
Lekker kansloos om meteen te gaan staken als je je zin niet krijgt.
Ze hebben de smaak te pakken, ik geloof dat ze nog een paar extra dagen vrij wilden

Tuurlijk, de roosters zijn idioot, maar komop, meteen staken?? Zou wat wezen, als heel werkend nederland zo gaat denken, dan ligt iedere dag ongeveer de helft van het land plat, want ik denk dat er elke dag meningsverschillen genoeg zijn op de werkvloer...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  dinsdag 1 juli 2008 @ 03:34:45 #11
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59810806
Met de werkzaamheden aan de IJtunnel zijn de roosters onmogelijk meer bij te benen. En Arriva kennende rekent geen minuten extra bij voor het ongemak.
pi_59811014
Van mij mogen ze staken hoor, maar kondig dat dan even aan een dag of twee eerder want er zijn zoveel mensen afhankelijk van die bussen en die moeten dus nu in kollone van het Tramplein (waar geen tram stopt) sjokken naar de trein en dat gaat nooit passen in die trein
  Admin dinsdag 1 juli 2008 @ 06:10:07 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59811020
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nou, ga maar rekenen, begin maar met een half uur reistijd naar je beginpunt dus da's 's ochtends om 5 uur op om om 6 uur te gaan rijden, ben je rond een uur of tien thuis, wat persoonlijke dingen doen, misschien nog uurtje of wat slapen en dan om vier uur weer klaarmaken voor je werk. En om middernacht op z'n vroegst lig je in bed. lijkt mij behoorlijk slopend en totaal geen leven tijdens die diensten.
Zulke diensten zijn voor sommige beroepen al tijden heel normaal hoor, zeker in een zomerperiode waarin iedereen op vakantie gaat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:08:46 #14
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59817080
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nooit bekend met het fenomeen Rijtijdenwet, waarbij de bussjoofs dit slopende ritme niet dag in dag uit hoeven aan te houden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')