Ik vraag me toch echt af wat zo'n rooster met je doet, na verloop van tijd, helemaal als je een gezin hebt met kinderen waar moeders ook werkt .. die kom je zo goed als nooit meer tegen .. ja, je vrouw zie je heel even, als je om 23 uur thuis komt en meteen het nest in moet om de volgende ochtend om 4 uur weer helder en uitgeslapen te zijn ..quote:Op maandag 30 juni 2008 09:33 schreef maniack28 het volgende:
Ach.. op zich is het natuurlijk van de gekke dat je 's morgens van 6 tot 9 moet busrijden en dan 's avonds van 5 tot 10 weer... lekkere dag heb je dan
Nou, ga maar rekenen, begin maar met een half uur reistijd naar je beginpunt dus da's 's ochtends om 5 uur op om om 6 uur te gaan rijden, ben je rond een uur of tien thuis, wat persoonlijke dingen doen, misschien nog uurtje of wat slapen en dan om vier uur weer klaarmaken voor je werk. En om middernacht op z'n vroegst lig je in bed. lijkt mij behoorlijk slopend en totaal geen leven tijdens die diensten.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:12 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af wat zo'n rooster met je doet, na verloop van tijd, helemaal als je een gezin hebt met kinderen waar moeders ook werkt .. die kom je zo goed als nooit meer tegen .. ja, je vrouw zie je heel even, als je om 23 uur thuis komt en meteen het nest in moet om de volgende ochtend om 4 uur weer helder en uitgeslapen te zijn ..
Ze hebben de smaak te pakken, ik geloof dat ze nog een paar extra dagen vrij wildenquote:Op maandag 30 juni 2008 08:04 schreef GBA het volgende:
Lekker kansloos om meteen te gaan staken als je je zin niet krijgt.
Zulke diensten zijn voor sommige beroepen al tijden heel normaal hoor, zeker in een zomerperiode waarin iedereen op vakantie gaat.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, ga maar rekenen, begin maar met een half uur reistijd naar je beginpunt dus da's 's ochtends om 5 uur op om om 6 uur te gaan rijden, ben je rond een uur of tien thuis, wat persoonlijke dingen doen, misschien nog uurtje of wat slapen en dan om vier uur weer klaarmaken voor je werk. En om middernacht op z'n vroegst lig je in bed. lijkt mij behoorlijk slopend en totaal geen leven tijdens die diensten.
Nooit bekend met het fenomeen Rijtijdenwet, waarbij de bussjoofs dit slopende ritme niet dag in dag uit hoeven aan te houden?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, ga maar rekenen, begin maar met een half uur reistijd naar je beginpunt dus da's 's ochtends om 5 uur op om om 6 uur te gaan rijden, ben je rond een uur of tien thuis, wat persoonlijke dingen doen, misschien nog uurtje of wat slapen en dan om vier uur weer klaarmaken voor je werk. En om middernacht op z'n vroegst lig je in bed. lijkt mij behoorlijk slopend en totaal geen leven tijdens die diensten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |