Hmm ja was al bezig, alleen nu werkt xs.to ook niet meer op FOK?quote:Op maandag 30 juni 2008 07:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo dan, dit topic is veeeeel beter dan je vorige! Wilde staking Arriva Waterland
Je had ook gewoon de OP aan kunnen passen om het plaatje werkend te krijgen hoor
wel duh! dat klopt, met de roosters die ze moeten rijden kan dat idd nmiet, en dat is deels ook waarom ze (wild) staken.quote:Op maandag 30 juni 2008 07:31 schreef dimage het volgende:
wel of niet staken, optijd rijden zullen ze nooit
Gebroken diensten weet je van tevoren, dus horen bij je gewone werk, dus moet je niet zeuren.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:05 schreef bluuf het volgende:
TS : ik zou jou weleens willen horen als je gebroken diensten moet draaien... (niet dat ik het goedkeur dat die chauffeurs weer staken).
HUILIE BUSCHAUFFEURquote:Op maandag 30 juni 2008 16:14 schreef Flashwin het volgende:
die oude chagerijnige dikzakken allemaal de straat op gooien. zie tevens mijn terechte klacht in Huillie buschauffeur
De werkroosters die de Albatrossen aangeven zijn echter ook suďcidaal moeilijk bij te benen.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:39 schreef karr-1 het volgende:
Ze weten het wel te vinden dat staak instrument, te zot voor woorden. Meteen ontslaan die boel en andere mensen aannemen.
DR's?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Ze willen wel werken, maar het is Arriva die idioot krappe DR's plant.
Ik neem niet aan dat ze onmogelijke dingen van je vragen, dus gewoon je werk doen en niet zeuren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Ze willen wel werken, maar het is Arriva die idioot krappe DR's plant.
Strakke dienstroosters zorgen er niet voor dat bussen beter op tijd rijden. Tenzij je alle haltes waar meer dan 2 mensen en/of mensen die slecht ter been zijn en/of moeders met kinderwagens staan, gewoon overslaat. En dan nog wordt het lastig, zeker in de spits.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:13 schreef Lichtpunt het volgende:
Wat een slap gezeik. Bovendien je bent bus-chauffeur, kortom de bedoeling is dat je met zo'n ding rijdt. Strakke dienstroosters zorgen wellicht voor stress maar kunnen ultimately ook zorgen voor bussen die eindelijk eens op tijd gaan rijden. Dus voor ze beginnen te zeiken, probeer het eerst eens uit.
Door de dienstroosters losser op te stellen zal je in ieder geval zéker geen verbetering gaan zien, dus it's worth a try vind ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:27 schreef Light het volgende:
[..]
Strakke dienstroosters zorgen er niet voor dat bussen beter op tijd rijden. Tenzij je alle haltes waar meer dan 2 mensen en/of mensen die slecht ter been zijn en/of moeders met kinderwagens staan, gewoon overslaat. En dan nog wordt het lastig, zeker in de spits.
De IJtunnel maakt de dienstregeling vrijwel onmogelijk, voor de rest heb ik niets te klagen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat ze onmogelijke dingen van je vragen, dus gewoon je werk doen en niet zeuren.
dus dan rijd je maar helemaal nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:27 schreef Light het volgende:
[..]
Strakke dienstroosters zorgen er niet voor dat bussen beter op tijd rijden. Tenzij je alle haltes waar meer dan 2 mensen en/of mensen die slecht ter been zijn en/of moeders met kinderwagens staan, gewoon overslaat. En dan nog wordt het lastig, zeker in de spits.
Ik ben geen chauffeur. En ook niet op een andere manier werkzaam voor een busbedrijf.quote:Op woensdag 2 juli 2008 06:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dus dan rijd je maar helemaal niet
de afgelopen weken hebben jullie allemaal al laten zien dat die passagiers jullie geen donder schelen.
nee hoor. dan zouden ze wel niet gestaakt hebben, aangezien de maatregelen die de werkgevers wilden/willen allemaal ook in het nadeel van de passagiers zijn. maar ja: de fokker die hier reageert is nu eenmaal te ranzig en lui om verder te kijken dan die korte staakperiode.quote:Op woensdag 2 juli 2008 06:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dus dan rijd je maar helemaal niet
de afgelopen weken hebben jullie allemaal al laten zien dat die passagiers jullie geen donder schelen.
Zou wat zijn voor ze, zo'n robotje waarin je de route kan invoeren en die de bus voor ze bestuurt. Kunnen ze lekker in hun hokje koffie blijven drinkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Klopt dit gaat wel ver. Dat met dat CAO gedoe, ok, da's nog wat. maar zomerroosters....
Straks gaan ze nog staken omdat ze bussen moeten besturen....
Oftewel, je gaat al bij voorbaat zeuren voor je weet wat er aan de hand. Gaan ze nu ook preventief staken?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Actuele situatie:
Mijn conclusie was te voorbarig. Het was gezellig rustig in de IJtunnel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |