JUUP(c) en Bans op IPquote:
zal ik zoeen waardeloos kuttopic voor je openenquote:Op maandag 30 juni 2008 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ik dacht eindleijk eens een fantopic te hebben, vlat tegen
nee.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
zal ik zoeen waardeloos kuttopic voor je openenDie je helemaal zelluf mag sluiten
?
http://i31.tinypic.com/2lwq5g1.jpgquote:Op maandag 30 juni 2008 01:13 schreef reetveter het volgende:
Ik zie het niet eens, te klein. Iemand samenvatting?
Wat let je!quote:Op maandag 30 juni 2008 01:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ik wil ook een waardeloos nietszeggend kankertopic openen
Loopt die ook op steenkool dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 01:24 schreef nachtdier2 het volgende:
We hebben een helderziende! Donroyco gaat door voor de koelkast want hij heeft gelijk
Ik heb ook een prehistorische oma
Ik wilde even een spelletje poolen, en ook even zo;n bimbo wat vragen over een ip-ban en of het klopt dat ze dan kunnen zien dat je met een proxy binnenkomt.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:23 schreef reetveter het volgende:
ik snap trouwens geen fuck van dat gesprek
Geen idee. Ik wil het niet weten ookquote:Op maandag 30 juni 2008 01:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Loopt die ook op steenkool dan?
En haar dildo dan?
Verassend.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:41 schreef nachtdier2 het volgende:
Deze niet...deze is er morgen af.
Maar daar gaat het niet om. Gewoon bannen, omdat je kunt bannen! Dr is totaal geen aanleiding een ban te geven, of ben ik nu gek?
Ik heb elders wel een permban van ze, en ik kom er met een proxy dus niet inEn dat wilde ik dus weten van ze, of dat aan de proxyserver kon liggen op die pc?
Ode dus aan de FOK!-modsIk heb het bij hen nog nooit gepresteerd een ban te mogen ontvangen!
Offtopic: Niet in de laatste plaats door IE.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ik dacht eindleijk eens een fantopic te hebben, vlat tegen
Follow the golden rule: Doe normaal!quote:Op maandag 30 juni 2008 01:41 schreef nachtdier2 het volgende:
Deze niet...deze is er morgen af.
Maar daar gaat het niet om. Gewoon bannen, omdat je kunt bannen! Dr is totaal geen aanleiding een ban te geven, of ben ik nu gek?
Ik heb elders wel een permban van ze, en ik kom er met een proxy dus niet inEn dat wilde ik dus weten van ze, of dat aan de proxyserver kon liggen op die pc?
Ode dus aan de FOK!-modsIk heb het bij hen nog nooit gepresteerd een ban te mogen ontvangen!
Nee, maar ik ken reetveter ook niet.quote:
Wat heb ik verkeerd gedaan dat een ban waardig was?quote:
zoek maar bij google imagesquote:Op maandag 30 juni 2008 01:53 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken reetveter ook niet.
Wie is tubgirl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |