kan nie meer pannekoekquote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef Snelwagen het volgende:
Wat niet?quote:
Heb gemiddeld weinig te zeggen ehquote:
gemiddeld meer dan niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik moet dat dit weekend ff aanzien, verjaardagen enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 00:29 schreef Snelwagen het volgende:
Ik zag trouwens dat ik dit weekend nog niks heb geplanned. Dus als het vrijdag mooi weer is meetje vant weekend?
Miss dat ik dan mn leren pakkie ook al wel heb, alleen reken dr niet op....
Verjaardagen heb je 's avonds en 's nachts maar te vierenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik moet dat dit weekend ff aanzien, verjaardagen enzo
[/opm]
ja ze blijven alleen geld kostenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Verjaardagen heb je 's avonds en 's nachts maar te vieren
Tsja die koppeling van een TL is toch een zwak punt van die motor he, miss moet je toch maar een kabel nemen van een gsxrquote:Op maandag 30 juni 2008 00:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja ze blijven alleen geld kosten
Binnekort nieuwe bandjes, van de week nieuwe remblokjes.
Hopelijk vervangen ze koppelings keerring dingetje voor nop / garantie anders kost me dat ook nog wat geld.
Ding lekt wat vloeistof van de hydraulische koppeling. Geen idee waar het blijft, iig niet waar het zou moeten.
net zo ver als voor?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tsja die koppeling van een TL is toch een zwak punt van die motor he, miss moet je toch maar een kabel nemen van een gsxr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maaruh die achterband is toch nog prima ofniet?
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Nice picsz, zondag durf kan ik niet meer te meeten.![]()
Vriendinnetje had maanden geleden al een afspraak. Dat betekend dat ik moet oppassen.
oppassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vóór half vier terug moet te doen zijn
denk dat het zo lijkt..door putdeksels kon ikzelf niet écht vol uit accelereren, dus strepen trekken was minimaal denk ikquote:Op zondag 29 juni 2008 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Glijdtie hier nou wat aan de achterkant of lijkt het zo?thxquote:ff binnenhalen
grijze mannen kunnen wel rijdenquote:70%-stelling zou best es kunnen kloppen
wel leib om te zien, zat in het begin erachter en in de bochten zie je em voortdurend spelen - bocht in leggen, omhoog komen, weer iets platter etc etc - ondertussen een vonkenregen hier en daar![]()
MZ is failliet, eind van het jaar schijnen de deuren te sluiten.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zpeele dingetje van 1000 cc (filmpjes)
Data
quote:Op maandag 30 juni 2008 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oppassenvóór half vier terug moet te doen zijn
![]()
Ook dat is een bekend euvel wat maandelijks in het TLR topique staat.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:46 schreef Cageon het volgende:
Ding lekt wat vloeistof van de hydraulische koppeling. Geen idee waar het blijft, iig niet waar het zou moeten.
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Snelwagen het volgende:
Tsja die koppeling van een TL is toch een zwak punt van die motor he, miss moet je toch maar een kabel nemen van een gsxr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |