Alledrie!quote:
De Nederlandse ook hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 23:09 schreef Manu82 het volgende:
Spaanse vrouwtjes zijn best leuk als ze springen
Precies Ruud!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De Nederlandse ook hoor
Edit: De nationaliteit doet er helemaal niet toe![]()
Nee maar die Duitse krengen kon je niet echt laten spingenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Edit; De nationaliteit doet er helemaal niet toe![]()
Ja hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee maar die Duitse krengen kon je niet echt laten spingen
Gaat het lukken morgen?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
![]()
Zo ik ben eindelijk klaar met leren.
Pheew.
Je bent nog over de tong geweest vanavond (figuurlijk danquote:
Oeh, ik ga meteen maar even aan de slag dan.. Vorige COS dinges?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je bent nog over de tong geweest vanavond (figuurlijk dan) maar dat zul je wel hebben teruggelezen
Tis niet waar hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oeh, ik ga meteen maar even aan de slag dan.. Vorige COS dinges?
U gaat de komende 4 weken op vakantie?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
De klok in acht nemende voorzitter, en in het kader van de voorbereidingen van de komende vier weken voorafgaand aan het reces, neem ik afscheid van deze "kamer".![]()
![]()
Truste Fok!
Je was op de radio! PeterNB Sly las een gedicht van Dementor voor jou voor terwijl hij Bach draaide.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oeh, ik ga meteen maar even aan de slag dan.. Vorige COS dinges?
Lekker slapen Ruud!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
De klok in acht nemende voorzitter, en in het kader van de voorbereidingen van de komende vier weken voorafgaand aan het reces, neem ik afscheid van deze "kamer".![]()
![]()
Truste Fok!
Ja, ASL.quote:
Truste ruudjequote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Truste Fok!
En dat mis ik allemaal weerquote:Op zondag 29 juni 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dementor z'n plaatje voor Smash-it, met gedicht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |