oh dan valt het mee. ik win over 2 weken de staatsloterij en ben dan 25 miljoen rijker.quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
oh dan valt het mee. ik win over 2 weken de staatsloterij en ben dan 25 miljoen rijker.
En nu ga ik echt dromenlaaaaaaaaaaaaaterz fokkertjes
hm en ik maar denken dat ik het winnende lot heb...trusten Peterquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
oh dan valt het mee. ik win over 2 weken de staatsloterij en ben dan 25 miljoen rijker.
Ja, welterusten Mr. Zappaquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat denken we allemaal. Het fantaseren erover wat er mee te doen is al leuk, al gebeurt het niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
hm en ik maar denken dat ik het winnende lot heb...trusten Peter
Combinatie Shoutcast/Winamp schijnt het 'goed' te doen op Windows.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast hoe werkt dat wat jij deed?
Kan ik dat ook opzetten?
Is Torres die leukerdquote:
Yesquote:Op zondag 29 juni 2008 22:57 schreef tipsch het volgende:
Zijn er al mensen terug van Parkpop eigenlijk?
mijn geld heb je hé.... heb je ooooit zoveel centjes bij elkaar gezienquote:Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Welterusten kahaarin.
Ik heb je abonnementsgeld nog steeds niet binnen ? Je kan wel zeggen dat je het nu al
drie keer gestort hebt maar het is er nog niet. Kun je het nog een keer storten effe ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |